mboost-dp1
[WTF] Problemer med indlæg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Ej, det er gas, mandalae. Vi var bare en gruppe newz-brugere der gik sammen om at indsende den samme post et par hundrede gange som en gimmick, for at se hvordan I ville reagere. Du kan trygt indsætte det stykke kode du troede fejlen skyldtes igen.
paradise_lost (15) skrev:arne_v (13) skrev:#12
Det er næppe SQLServer de bruger, så vidt jeg ved kører newz.dk på BSD et eller andet. Jeg mener at det er MySQL - omend det princiopielt kunne være PostgreSQL.
Okay, kører aspx godt på BSD? :)
Ser det sådan ud? ;-)
Men set fra den lyse side: Vi behøver ikke at frygte nye angreb fra TGG foreløbig - Newz-crewet har på en usædvanligt smart og snu måde gjort det overflødigt!
Jep, det er en bug der har været der et stykke tid - der bliver altid byttet om på 'kilderne' når man har et citat af et citat i sit post. Lidt irriterende.
Jep, det er en bug der har været der et stykke tid - der bliver altid byttet om på 'kilderne' når man har et citat af et citat i sit post. Lidt irriterende.
Der er vist en lille teknikalitet der stadig hænger og venter.
Når man i "Forum" vælger en tråd, hopper man ikke altid automatisk ned til "indlæg skrevet siden sidste besøg".
Man bliver stående oppe i toppen.
Men det kommer nok også op at køre igen formoder jeg.
Det håber jeg da, inden mit Scrollhjul er slidt helt op! :-)
Når man i "Forum" vælger en tråd, hopper man ikke altid automatisk ned til "indlæg skrevet siden sidste besøg".
Man bliver stående oppe i toppen.
Men det kommer nok også op at køre igen formoder jeg.
Det håber jeg da, inden mit Scrollhjul er slidt helt op! :-)
Jeg sagde jo til jer, at det var en dårlig idé, hvis man skulle kunne redigere sine indlæg ;-)
Det er lige til The Daily WTF, og der ville nok komme en kommentar eller to om fordelene i at anvende et ORM-framework i stedet for selv at stykke SQL sammen. Foruden en masse fanatiske kommentarer om test i diverse afskygninger (nok primært acceptance testing og unit testing). Jeg ville dog nok være overvejende enig.
Det er lige til The Daily WTF, og der ville nok komme en kommentar eller to om fordelene i at anvende et ORM-framework i stedet for selv at stykke SQL sammen. Foruden en masse fanatiske kommentarer om test i diverse afskygninger (nok primært acceptance testing og unit testing). Jeg ville dog nok være overvejende enig.
#57:
Jeg var i længere tid også overbevist om at newz var skrevet i ASP (ASP.NET) da Acro i længere tid har været crew og snakket meget om retning af forskellige hjemmeside-relaterede problemer, og samtidig snakket meget omkring programmering af ASP.NET og C# (så vidt jeg mindes). Det ledte også til min konklusion at newz.dk måtte være en omgang MS-loving bullshit, hvilket jo så viser sig ikke at holde stik. Senere har Acro dog udtalt at han er front-end designer på siden og altså ikke koder på siden mere. Dette enten ved en overgang til PHP eller fordi Acro stinker til PHP. :-P
Ovenstående er altsammen subjektivt og stærkt så. Svar på eventuelle underliggende spørgsmål forhåbes men forventes ikke. Tak fordi de fløj med Viking Airlines.
Jeg var i længere tid også overbevist om at newz var skrevet i ASP (ASP.NET) da Acro i længere tid har været crew og snakket meget om retning af forskellige hjemmeside-relaterede problemer, og samtidig snakket meget omkring programmering af ASP.NET og C# (så vidt jeg mindes). Det ledte også til min konklusion at newz.dk måtte være en omgang MS-loving bullshit, hvilket jo så viser sig ikke at holde stik. Senere har Acro dog udtalt at han er front-end designer på siden og altså ikke koder på siden mere. Dette enten ved en overgang til PHP eller fordi Acro stinker til PHP. :-P
Ovenstående er altsammen subjektivt og stærkt så. Svar på eventuelle underliggende spørgsmål forhåbes men forventes ikke. Tak fordi de fløj med Viking Airlines.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.