mboost-dp1

reklamer på siden


Gå til bund
Gravatar #1 - mic
28. aug. 2018 12:50
Nøj hvor jeg træt af den top reklame i har på siden. Ofte dækker den indhold. Især på Ipad er den vildt irriterende. Håber i overvejer at fjerne den.
Gravatar #2 - modgaard
28. aug. 2018 13:31
Tak for indsparket.

Vi evaluerer reklamerne løbende, og nuværende setup er ikke nødvendigvis det, vi fortsætter med for evigt. Der er også ændringer af topbanneret med på listen.
Gravatar #3 - dub
19. sep. 2018 20:49
Nu er der en reklame der dækker bunden af siden : (
Gravatar #4 - Forsmark
2. nov. 2018 15:48
Ja.. når der er reklamer i bund, top og i siderne, kan man jo kun læse 1/3 del af skærmen. News.dk plejede at være mit yndlingssite at læse tech nyheder på, men nu er det jo totalt umuligt at læse noget Sørgeligt når nogle bliver så griske, at man ikke længere tænker på brugernes oplevelse af sitet.
Thomas
Gravatar #5 - nikolaiownz
6. nov. 2018 07:01
Jeg fik lige en reklame som dækket HELE newz.dk og den kunne ikke fjernes før 15 sek efter..

wtf.. hvis det sker igen så er det enten adblock eller ikke noget news
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. nov. 2018 09:39
Til alle her der ikke gider reklamerne - skift til Opera :) Den indbyggede adblocker bliver ikke detekteret af Newz
Gravatar #7 - CBM
6. nov. 2018 10:33
PHP-Ekspert Thoroughbreed (6) skrev:
Til alle her der ikke gider reklamerne - skift til Opera :) Den indbyggede adblocker bliver ikke detekteret af Newz

Shhhh :) nu vil "crew" sikkert begynde at lave kode til at detektere den

Men det forklarer hvorfor opera pludselig er populært på denne side

Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
6. nov. 2018 10:59
Jeg mener

Brug ikke Opera. Den crasher Newz total!
Gravatar #9 - nikolaiownz
20. maj 2019 05:49
Newz.dk er totalt ulidelig at bruge uden adblocker... reklamer flytter rundt på tekst og alt muligt..
Gravatar #10 - CBM
20. maj 2019 06:21
PHP-Ekspert Thoroughbreed (8) skrev:
Jeg mener

Brug ikke Opera. Den crasher Newz total!

true
Gravatar #11 - Qw_freak
29. maj 2019 09:07
nikolaiownz (9) skrev:
Newz.dk er totalt ulidelig at bruge uden adblocker... reklamer flytter rundt på tekst og alt muligt..



De er lidt ironisk, man vil gerne have en masse wievs men man skræmmer nye brugere væk fordi man er blevet for grisk med reklamerne!

Kan det virkelig være så svært at integrere reklameplads på sitet uden at man føler man bliver taget bagfra af reklamer mod sin vilje!?
Gravatar #12 - CBM
29. maj 2019 11:34
Jeg kan efterhånden kun bruge Newz via Android enheder
Gravatar #13 - mertodinlo
29. maj 2019 21:53
Brug PiHole. Det rydder godt og grundigt op og de fleste ad-block sniffers opdager det ikke :)
Gravatar #14 - Ronson ⅍
29. maj 2019 22:25
Holder mig til pfBlockerNG
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login