mboost-dp1
Forkastelig måde folk behandler andre profiler på!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- newz.dk
Efter at ha læst en del tråde på newz, så må jeg oprette denne tråd.
Kan det passe folk skal direkte svines til når de besøger dette site.
Lad mig give nogle eks.
http://newz.dk/forum/item/71186/#first
http://newz.dk/forum/item/71199/#first
http://newz.dk/forum/item/71136/#first
http://newz.dk/forum/item/70999/#first
Dette er kun FÅ af alle de tråde hvor folk svines uretmæssigt i, og når man ser crew tilmed deltager tænker man sgu sit!
Er dette normal kotyme på newz eller er der overvejet tiltag mod denne børnehave.
Kan det passe folk skal direkte svines til når de besøger dette site.
Lad mig give nogle eks.
http://newz.dk/forum/item/71199/#first
http://newz.dk/forum/item/71136/#first
http://newz.dk/forum/item/70999/#first
Dette er kun FÅ af alle de tråde hvor folk svines uretmæssigt i, og når man ser crew tilmed deltager tænker man sgu sit!
Er dette normal kotyme på newz eller er der overvejet tiltag mod denne børnehave.
Du har tilsyneladende glemt at læse de udvalgte tråde.
Når du engang har læst dem er du velkommen til at glemme at du oprettede denne tråd.
Når du engang har læst dem er du velkommen til at glemme at du oprettede denne tråd.
Hvis du ikke kan li lugten på blå stue, så sæt dig ind til pædagogerne og få dig en kop kaffe.
(og en voksensnak om at ungerne ikke er hvad de har været)
/edit - som #3 skriver så prøv at læse de tråde du linker til. Det der forgår er netop tiltag mod uheldige elementer og plattenslagere.
(og en voksensnak om at ungerne ikke er hvad de har været)
/edit - som #3 skriver så prøv at læse de tråde du linker til. Det der forgår er netop tiltag mod uheldige elementer og plattenslagere.
Du er velkommen til at hæve "niveuaet" ved selv at skrive nogle seriøse indlæg. Dit indlæg her fører dog næppe noget godt med sig, som du allerede kan se og måske burde have forudset ...
Morale er godt, men hvad med dobbeltmorale!
Jeg er bedøvende ligeglad med hvad tråden indeholder. Fact er man behandler andre mennesker med respekt!
Hvis ikke man mener en tråd er relevant eller på andenmåde er utilrettet, så bør man hoppe over tråden og videre til næste mere relevante emne. Det kan da ikke passe utallige brugere skal have smadret enten Deres emner eller også tilsvines på det groveste.
Tænk lige på, at I er en del af et community, og vægt lige Jeres ord inden I angriber folk
Morale er godt, men hvad med dobbeltmorale!
Jeg er bedøvende ligeglad med hvad tråden indeholder. Fact er man behandler andre mennesker med respekt!
Hvis ikke man mener en tråd er relevant eller på andenmåde er utilrettet, så bør man hoppe over tråden og videre til næste mere relevante emne. Det kan da ikke passe utallige brugere skal have smadret enten Deres emner eller også tilsvines på det groveste.
Tænk lige på, at I er en del af et community, og vægt lige Jeres ord inden I angriber folk
Ved at oprette denne tråd beviser du lidt det modsatte.
Hvis du havde lavet din research ville du også vide at der kun er tale om en enkelt person.
Jeg er bedøvende ligeglad med hvad tråden indeholder.
Ved at oprette denne tråd beviser du lidt det modsatte.
Det kan da ikke passe utallige brugere skal have smadret enten Deres emner eller også tilsvines på det groveste.
Hvis du havde lavet din research ville du også vide at der kun er tale om en enkelt person.
Kan det passe folk skal direkte svines til når de besøger dette site.Kender du den gamle historie om lugten i bageriet?
#11 Jeg tvivler på anelguso kender til betydningen af ordet elementært.
kan det være en af hans hjælper fra tjadata.dk eller bilka...eller hans far ?
the truth is with him
kan det være en af hans hjælper fra tjadata.dk eller bilka...eller hans far ?
the truth is with him
Det er flintende ligegyldigt hvem den omtalte profil er. Fact er ingen fortjener de svisnke indlæg og beskyldninger. Hertil burde I vise et bedre eksempel end at synke ned på samme plan!
Det er tydeligt det ofte er de samme personer der udsætter andre for denne chikane, og det undre mig ingen bag newz skrider ind.
Det er tydeligt det ofte er de samme personer der udsætter andre for denne chikane, og det undre mig ingen bag newz skrider ind.
#15 Jeg forstår ikke umiddelbart hvor du mener newz.dk communitiet har opført sig direkte forkasteligt. De fleste af trådene starter ud med en undren over en mangelfuld/urealistisk beskrivelse. Efter flere indlæg, der forgæves forsøger at forklare denne mangelhed/urealisme til trådstarteren ender tråden op i at communitiet opdager at der er tale om en fusker, som direkte snyder og har snydt andre mennesker online.
Jeg ved udemærket hvad jeg finder mest forkasteligt her og det er ikke newz.dk communitiet.
Jeg ved udemærket hvad jeg finder mest forkasteligt her og det er ikke newz.dk communitiet.
"Kunne det tænkes, at offerets/ofrenes tilsvining er helt eller delvist selvforskyldt"
Øhhh retfærdigøre´det så at andre hopper ned på samme plan og bruger føromtalte blå stue sproget
Var det ikke nemmere at hoppe let og elefant over disse tråde, og ignorer dem ?
Selvfølgelig skal andre brugere gøres opmærksom på disse ting, men sgu da ikke på dette totalt urelevante måde. Hertil læste jeg en tråd hvor en don_jabbe (mener jeg) vil sælge. Her fremkommer samme ligegyldige indlæg uden relevans for opretter.
Øhhh retfærdigøre´det så at andre hopper ned på samme plan og bruger føromtalte blå stue sproget
Selvfølgelig skal andre brugere gøres opmærksom på disse ting, men sgu da ikke på dette totalt urelevante måde. Hertil læste jeg en tråd hvor en don_jabbe (mener jeg) vil sælge. Her fremkommer samme ligegyldige indlæg uden relevans for opretter.
Uden at undersøge sagen? Du mener at vi skulle ignorere en tråd som:
1. Er mangelfuld i dens beskrivelse. Brugeren forpligter sig selv til at oplyse en række information skulle han være interesseret i at sælge noget som helst på dette forum.
2. Direkte er lokkemad til at gennemføre TYVERI af andre brugeres penge på dette forum?
Jeg finder umiddelbart det langt hellere falder i newz.dk's interesse at få afsløret svindlere, så vi kan forhindre at de fremover forsøger at snyde andre på sitet, evt. gennem private beskeder end hvorvidt disse personer føler sig stødt.
Altså virker det på mig som langt mere forkasteligt at de forventer at de kan komme her og svinde sig til pengebeløb, men det er måske ikke en så væsentlig ting hos din morale?
Hertil læste jeg en tråd hvor en don_jabbe (mener jeg) vil sælge. Her fremkommer samme ligegyldige indlæg uden relevans for opretter.
Langt fra forkasteligt. Usmart måske, men det retfærdigører slet ikke den omgang irrelevante whine du har tilbudt indtil videre.
Et par eks:
Citat - #24 Lort (jeg kan også^^^)
Citat - #25 fæces ? :)
Nej det retfærdigøre ikke opretters eget sprog, men er det netop ikke her alle andre burde vise noget karakter.
Det hjælper jo ikke en rygende fis at hoppe ned på samm plan og provokere m.v.
Et par eks:
Citat - #24 Lort (jeg kan også^^^)
Citat - #25 fæces ? :)
Nej det retfærdigøre ikke opretters eget sprog, men er det netop ikke her alle andre burde vise noget karakter.
Det hjælper jo ikke en rygende fis at hoppe ned på samm plan og provokere m.v.
Hertil læste jeg en tråd hvor en don_jabbe (mener jeg) vil sælge. Her fremkommer samme ligegyldige indlæg uden relevans for opretter.
Det der forgik der kaldes humor, endda af den allerfineste slags :)
#3 og #4 i den tråd er 'priceless'
/edit - ups jeg tænkte på den her: http://newz.dk/forum/item/71261/#1 og det var vist ikke den der var tænkt på.
/edit2 #next du har forstået at anelguso og bosanac er den samme person ikke ???
Eller fokuserer du udelukkende på det grimme sprog?
Det er ganske fint folk advares, men skal der bruger 111 indlæg for at gøre opmærksom. Mon ikke de folk der læser tråden allerede ved indlæg nummer 10 har fatter problemet.
Hertil er det jo ikke bare én tråd det handler om :(
-----
http://newz.dk/forum/item/71261/#first
Ligegyldige indlæg
Det er ganske fint folk advares, men skal der bruger 111 indlæg for at gøre opmærksom. Mon ikke de folk der læser tråden allerede ved indlæg nummer 10 har fatter problemet.
Hertil er det jo ikke bare én tråd det handler om :(
-----
http://newz.dk/forum/item/71261/#first
Ligegyldige indlæg
Nej, faktisk ikke. Det var utroligt forvirrende at denne person oprettede flere brugere og det tog faktisk længere tid samt posting af billede, som bevis, at finde ud af hvordan dette hang sammen.
Og det sågar efter en tilpas omgang indlæg, der prøver at få brugeren til at opretholde et minimum af information, som kan frigøre ham fra beskyldningen om tyveri. I stedet for at forlade sitet valgte personen dog blot at oprette flere brugere og flere tråde, hvor nye ting sættes til salg, hvorfor communitiets reaktion er ganske naturlig.
Nej, faktisk ikke. Det var utroligt forvirrende at denne person oprettede flere brugere og det tog faktisk længere tid samt posting af billede, som bevis, at finde ud af hvordan dette hang sammen.
Og det sågar efter en tilpas omgang indlæg, der prøver at få brugeren til at opretholde et minimum af information, som kan frigøre ham fra beskyldningen om tyveri. I stedet for at forlade sitet valgte personen dog blot at oprette flere brugere og flere tråde, hvor nye ting sættes til salg, hvorfor communitiets reaktion er ganske naturlig.
@Gudfaderbevarres
Hvorfor mener du at du kan kritisere andre, når du end ikke har nosser til at stå frem med dit normale brugernavn?
Det er meget muligt at vi bruge "blå stue sprog", men vi opretter ikke ekstra brugere, for at gøre det. Er det ikke på tide, at du fortæller hvem du er, eller bare pakker sammen?
Hvorfor mener du at du kan kritisere andre, når du end ikke har nosser til at stå frem med dit normale brugernavn?
Det er meget muligt at vi bruge "blå stue sprog", men vi opretter ikke ekstra brugere, for at gøre det. Er det ikke på tide, at du fortæller hvem du er, eller bare pakker sammen?
Alt det snak om han er anonym er irrelevant. Hvad der er relevant her er at han synes at ignorere forklaringen på hans originale spørgsmål. Hvilket indikerer at hans tråd originalt ikke lagde op til debat, men bare var en slags "jeg ved bedre" tråd. Uden noget formål overhovedet.
Som jeg sagde før; du er velkommen til at glemme at du har oprettet denne tråd, nu hvor du ved bedre.
Som jeg sagde før; du er velkommen til at glemme at du har oprettet denne tråd, nu hvor du ved bedre.
Team laptopworld, jeg har desværre ikke tid til meget polemik i dag eller de kommende dage fordi min eksamensopgave ikke skriver sig selv. Jeg mener du bør gøre som fidomuh skriver i indlæg 29 i den tråd du henviser til hvor jeg også optræder og bagefter forholde dig til min kritik. Du har endnu et par dage til at skrive i tråden før den lukkes. Observer venligst jeg rent faktisk har brugt min tid på at lave en overskuelig salgsannonce for dig, som du stadigvæk har min tilladelse til at kopiere og bruge. Hvis du pinedød ikke vil svare i tråden så kender du min e-mail adresse.
Ps. kutyme staves med u ikke o, den fejl har jeg med sikkerhed set dig begå før (ahh her), så nu begår du den ikke igen.
Ps. kutyme staves med u ikke o, den fejl har jeg med sikkerhed set dig begå før (ahh her), så nu begår du den ikke igen.
Gå efter bolden og ikke manden
Hertil kan du på ingenmåde vide hvem der står bag en given IP.
Sidder jeg på en arbejdsplads med f. eks 200 ansatte, så deler vi alle samme IP - øjensynligt. Det er jo ganske nemt at skjule sin IP, men What’s the point.
Hertil burde du så ikke være dækket indunder nogle tavshedspligter, som forbyder dig at umelde hvem der sår bag en IP?
Hertil ser jeg ikke grund til at skifte emne udfra det jeg oprettede tråden til.
Gå efter bolden og ikke manden
Hertil kan du på ingenmåde vide hvem der står bag en given IP.
Sidder jeg på en arbejdsplads med f. eks 200 ansatte, så deler vi alle samme IP - øjensynligt. Det er jo ganske nemt at skjule sin IP, men What’s the point.
Hertil burde du så ikke være dækket indunder nogle tavshedspligter, som forbyder dig at umelde hvem der sår bag en IP?
Hertil ser jeg ikke grund til at skifte emne udfra det jeg oprettede tråden til.
Hvis manden ikke selv vil se problemet, så må man gå efter manden, og ikke bolden. Du fik tidligere nævnt prolematikken. Du vælger så stadig at fortsætte, og ikke forstå tingene... Derfor er det iroden, at han træder ind.
Hvis manden ikke selv vil se problemet, så må man gå efter manden, og ikke bolden. Du fik tidligere nævnt prolematikken. Du vælger så stadig at fortsætte, og ikke forstå tingene... Derfor er det iroden, at han træder ind.
Det er jo klart da han er leder for børnehave banden, som det fremgår tydeligt.
Jeg kan fint se problemet, og det består I folk konsekvent nedsables på newz, hvis ikke "banden" mener folk er relevante i deres indlæg
Jeg kan fint se problemet, og det består I folk konsekvent nedsables på newz, hvis ikke "banden" mener folk er relevante i deres indlæg
#34 Er gudfaderbevares = teamlaptopworld?
Hvem havde troet at folk kunne have flere identiteter på INDERnettet?
Det her lugter langt væk af at _nogen_ har fået et rap over fingrene og prøver at få folk til at skamme sig...
Hvem havde troet at folk kunne have flere identiteter på INDERnettet?
Det her lugter langt væk af at _nogen_ har fået et rap over fingrene og prøver at få folk til at skamme sig...
#35 Jeg har ikke gidet kigge din ip, det ville være spild af min tid. Du gjorde jo selv opmærksom på i din fine e-mail til mig, at du ville gøre alle opmærksom på mig.
Det jeg mest lagde mærke til er "dette normal kotyme på newz" går igen på tweak hvor du ville have en bruger styret, og med kotyme stavet forkert. Du benytter ordet svines igen og igen og igen. Du skriver elementært ligesom i den forrige tråd, hvor mange bruger det ord? Du staver bevares forkert, hvilket du jo også tidligere har skrevet forkert her på siden "Gud fader bevarres!" (forresten i den tråd jeg beder dig om at tjekke ud igen) (og derudover er det dit nye brugernavn, sikke en fantasi). Og derudover er du den eneste jeg har pisset af i lang tid. tilfældigt, nej vel?
hejhej
Det jeg mest lagde mærke til er "dette normal kotyme på newz" går igen på tweak hvor du ville have en bruger styret, og med kotyme stavet forkert. Du benytter ordet svines igen og igen og igen. Du skriver elementært ligesom i den forrige tråd, hvor mange bruger det ord? Du staver bevares forkert, hvilket du jo også tidligere har skrevet forkert her på siden "Gud fader bevarres!" (forresten i den tråd jeg beder dig om at tjekke ud igen) (og derudover er det dit nye brugernavn, sikke en fantasi). Og derudover er du den eneste jeg har pisset af i lang tid. tilfældigt, nej vel?
hejhej
Hvis der er nogen der ikke syntes om min opførsel, så må de bare sige til, eller blokkere mig...
Folk som:
johnbush
erhardsendk
Xanthia
Satyr
champman
Har allerede været så kloge at vælge at overhøre hvad jeg siger. Er vel egentlig heller ikke så ofte relevant.
Men gudfaderbevarres, jeg vil undlade at postulere at du er anelguso, da dit sprog er forståeligt velskrevet, og uden provokerende bemærkninger af "lavere grad". Men at hvorfor være anonym, der er da intet galt i at komme ud med sin mening.
Hvis jeg nu føler mig seksuelt krænket af Zoptikeren den djævel. Så hjælper det jo ikke noget at skjule sig under et dække!
Folk som:
johnbush
erhardsendk
Xanthia
Satyr
champman
Har allerede været så kloge at vælge at overhøre hvad jeg siger. Er vel egentlig heller ikke så ofte relevant.
Men gudfaderbevarres, jeg vil undlade at postulere at du er anelguso, da dit sprog er forståeligt velskrevet, og uden provokerende bemærkninger af "lavere grad". Men at hvorfor være anonym, der er da intet galt i at komme ud med sin mening.
Hvis jeg nu føler mig seksuelt krænket af Zoptikeren den djævel. Så hjælper det jo ikke noget at skjule sig under et dække!
Ah ja, det er sq god internet humor :)
TeamLaptopworld, jeg forstaar ikke helt hvorfor du ikke bare kan forstaa kritik?
Der er reelt ingen grund til at du skal whine saa meget, bare fordi du enten ikek forstaar humoren bag, eller ikke kan tage kritik.
Essensen i newz.dk er at det er brugerstyret, og saalaenge ingen har overtraadt reglerne, saa synes jeg aerlig talt at du boer futte tilbage til tweak.dk ( som jo heller ikke vil tage dine "raad" til overvejelse.. ), hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, saa skrider man :)
Derudover er det lidt bizart at du ikke forstaar humoren i foeromtalte traad, jovist den var grov, men med den agenda manden laegger for dagen, saa graeder jeg ikke over en trynet plattenslager.. :)
Shhh.. ( Jeg gaettede faktisk paa praecis samme person :D )
TeamLaptopworld, jeg forstaar ikke helt hvorfor du ikke bare kan forstaa kritik?
Der er reelt ingen grund til at du skal whine saa meget, bare fordi du enten ikek forstaar humoren bag, eller ikke kan tage kritik.
Essensen i newz.dk er at det er brugerstyret, og saalaenge ingen har overtraadt reglerne, saa synes jeg aerlig talt at du boer futte tilbage til tweak.dk ( som jo heller ikke vil tage dine "raad" til overvejelse.. ), hvis man ikke kan lide lugten i bageriet, saa skrider man :)
Derudover er det lidt bizart at du ikke forstaar humoren i foeromtalte traad, jovist den var grov, men med den agenda manden laegger for dagen, saa graeder jeg ikke over en trynet plattenslager.. :)
Shhh.. ( Jeg gaettede faktisk paa praecis samme person :D )
#23, Den tråd du selv linker til, læs den nu lige. I #18 "gentrykker" bosanac sin annonce, #19 kommer med et bud (et lavt et, men det er en start), han får at vide, i #20, at:
Du vælger, naturligvis, at quote uden for kontekst for at sværte newz.dk's brugere til som nogle dumme svin. Det er ikke svært at se at du har noget imod dette site, og du kun er ude på at få det til at fremstå som et skidt sted.
I denne tråd forsøger du at få et staff-member til at fremstå som partisk og ikke voksen til sin opgave som staff-member, på trods af at du slet ikke har sat dig ind i sagerne vedr. de forskellige anelguso-tråde. Det er meget let at se at du ikke bryder dig om newz.dk og det at du gemmer dig bag en ny profil gør bare at du ikke bliver taget ret seriøst.
Man høster som man sår... Og så er der også lige den med lugten i bageriet. Tænk lidt over dem.
du kan få en spark i røven for 100 kr :D, i #21 takker han pænt nej. Så skriver bosanac i #22
så stop med at skrive lort i min trådHan begyndte altså selv med det grimme og offensive sprog.
Du vælger, naturligvis, at quote uden for kontekst for at sværte newz.dk's brugere til som nogle dumme svin. Det er ikke svært at se at du har noget imod dette site, og du kun er ude på at få det til at fremstå som et skidt sted.
I denne tråd forsøger du at få et staff-member til at fremstå som partisk og ikke voksen til sin opgave som staff-member, på trods af at du slet ikke har sat dig ind i sagerne vedr. de forskellige anelguso-tråde. Det er meget let at se at du ikke bryder dig om newz.dk og det at du gemmer dig bag en ny profil gør bare at du ikke bliver taget ret seriøst.
Man høster som man sår... Og så er der også lige den med lugten i bageriet. Tænk lidt over dem.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.