mboost-dp1

WOW - the burning crusade


Gå til bund
Gravatar #1 - etztarget
19. jan. 2009 21:25
Min søn (på 9 år) har ved en fejl købt dette expansion set og straks da han kom hjem pakked han det op, først da så jeg at det var det forkerte og så kunne det jo ikke tages retur eller byttes i butikken.
Så vi har et helt nyt spil til at ligge ( er pakket ud) og vil gerne af med det igen (har kvitering).

vi gav 99 kr. for det så mon ikke det skulle være 70 kr. værd.

Henning
Gravatar #2 - cazotaro
20. jan. 2009 13:16
Jeg er ikke sikker, men det er ikke sikkert det er let at sælge, da man så vidt jeg husker, bare kan hente spillet (minus WotLK), når man opretter en account, og dermed køber en måneds spil tid. Dog følger der måske også en måneds spiltid med tBC?
Gravatar #3 - Cloud02
20. jan. 2009 13:34
#2
Hvis han skal kunne blive op til lvl 68 kræver det at man tager til Outland, eller indeholder WotLK adgang til Outland?
Gravatar #4 - zin
20. jan. 2009 13:49
#3+2:
Spillet er penge værd, så vidt jeg ved. For at spille WotLK kræver det også at man har TBC.
Gravatar #5 - etztarget
20. jan. 2009 14:30
Hvor er det nemmest at komme af med det igen?
Gravatar #6 - Nextnx
20. jan. 2009 14:44
@5 ved brugtespil.dk måske
Gravatar #7 - Cutepuppy
20. jan. 2009 14:56
Hvis nøglen ikke er brugt skal forretningen tage den tilbage, du kan eventuelt få forretningen til at ringe til Blizzard Teknisk Support, så skulle de gerne kunne bekræfte at nøglen ikke er brugt.
Gravatar #8 - Cloud02
20. jan. 2009 15:31
Cutepuppy (7) skrev:
Hvis nøglen ikke er brugt skal forretningen tage den tilbage, du kan eventuelt få forretningen til at ringe til Blizzard Teknisk Support, så skulle de gerne kunne bekræfte at nøglen ikke er brugt.
Det kræver dels at forretning giver returret, og siden plomberingen på spillet er brudt frafalder returretten som oftest.

Dermed sagt så skader det naturligvis ikke at gå ned og snakke med forretningen.
Gravatar #9 - Cutepuppy
20. jan. 2009 17:19
#8

Ja jeg var en anelse hurtig der, jeg blandede den her type sager sammen med sager hvor en nøgle allerede er i brug, der skal butikken tage den tilbage, i den her sag handler det jo om et fejlkøb, men spørg i forretningen, de kan være flinke.
Gravatar #10 - etztarget
22. jan. 2009 19:23
Hey.

Så gik turen ud forbi Bilka og snakkede med en sød pige som ikke kunne se at det var noget problem med at tage det tilbage.

Så hvem ka? Bilka :-)

Det var dejligt - tak for div svar.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login