mboost-dp1

Wow account sælges, 80 rogue, 70 druid med mere


Gå til bund
Gravatar #1 - Cashcash
23. jan. 2009 09:25
Hej alle, først og fremmest lidt om min karriere som wow spiller.
Jeg har spillet siden release den 15 febuar 2005.
Og er nået til det punkt hvor Wow ikke rigtig underholder mig mere.
Jeg sælger min account efter mange timers overvejelse, og prisen er til at handle om.

på accounten er disse chars:

Alliance:
80 Gnome Rogue (Engineering 450 & Mining 450)
71 Gnome Warlock(Tailoring 390 & Enchanting 364)
70 Night Elf Druid(Herbalism 375 & Alchemy 375)
62 Night Elf Death Knight(mining 320 & Blacksmith 242)
34 Draenei Shaman
29 Night Elf Priest
36 Human Warrior
17 Human Paladin
alle sammen på samme server, hvor Roguen og druiden har epic flyve mount + 5k guld som står klar til hvad man nu skulle bruge dem til, og en masse mats til altmuligt på Bank figuren.

Horde:
70 Orc Warrior(Jewelcrafting&mining)
53 Tauren Hunter (skinning&mining)
og en masse low lvls

Men nu til prisen, prisen vil være til at forhandle, da jeg ikke er inde i priser for wow accounts, har aldrig prøvet at sælge/købe.
Men ved at det koster omrking 500,- for en tom account, og jeg vil gerne have noget i overskud for de mange års arbejde der ligger i disse chars. Skal også lige bemærke at Roguen har fuldt epic gear.

Hvis i vil handle med mig, tilføj min msn: [email protected] eller skriv en sms på 26 35 32 99

P.S. Spørgsmål besvares gerne.
Gravatar #2 - Lss_1405
23. jan. 2009 16:51
Er folk ikke godt sød at tage og lade vær' med at pose de her ligegyldige tråde med WOW accounts

PFT!
Gravatar #3 - Cashcash
23. jan. 2009 17:15
Ligegyldige?..
Altså en wow account er da lige så okay at sælge som en computer. så gider du godt holde snuden for dig selv.
Gravatar #4 - arne_v
23. jan. 2009 17:18
#3

Står der i EULA for din computer at du ikke må sælge den ?
Gravatar #5 - I.F.F.
23. jan. 2009 17:28
#4 er det ulovligt at saelge den?
Gravatar #6 - Norrah
23. jan. 2009 17:31
Det bliver hermed 3rd gang jeg skriver dette:

Folk der spiller WOW, har ikke noget liv.
Salg af døde menneskers egendele er ulovligt, med mindre du får de efterladtes accept.
Den afdøde er ikke blandt de efterladte, og det vil derfor være ulovligt at sælge.


Desuden skal du betale arveafgift og alt sådan noget!

#5 Det er en gråzone, men nej, ikke ifølge dansklovgivning. Men salget er heller ikke dækket af købeloven. *
Blizzard er i sin fulde ret til at dræbe den konto.
og den oprindelige ejer kan til enhver tid kræve den tilbage, hvormed den nye køber står uden noget sted at klage hen, og uden penge.

Du afgiver nemlig alt ret til indhold i EULA'en, og dermed har du praktisk talt ingen rettigheder.

Desuden så er det sidst men ikke mindst, ynkeligt at købe et brugt spil... for at slippe for at spille?


*Såvidt jeg har forstået.
Gravatar #7 - arne_v
23. jan. 2009 17:35
#5

Ikke strafbart ifølge dansk lov, men det strider mod WoW regler og de kan efter sigende nedlægge kontoen hvis den handles.

http://www.worldofwarcraft.com/legal/eula.html

linker til

http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.sh...

som siger:


Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of WoW Accounts or Blizzard Accounts (each an "Account"). You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Game. You agree that you have no right or title in or to any such content, including without limitation the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any purported transfers of virtual property executed outside of the Game, or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything that appears or originates in the Game. Accordingly, you may not sell in-game items or currency for "real" money, or exchange those items or currency for value outside of the Game.
Gravatar #8 - gnаrfsan
23. jan. 2009 17:39
#6: Du har ikke forstået hvorfor folk køber WoW accounts.

Det sjove starter på lvl 80.

Fat dog hvad spillet går ud på inden du kritiserer.
Gravatar #9 - Mozez
23. jan. 2009 18:30
#6

Jeg vil påstå at folk der ikke har andet at tage sig til end at brokke sig på Newz fredag aften heller intet liv har.
Gravatar #10 - Norrah
23. jan. 2009 19:02
#9 Jeg har feber og har intet bedre at tage mig til... hvad er din undskyldning? :)
Gravatar #11 - Cashcash
23. jan. 2009 22:58
Ej seriøst gutter og gutinder.
Jeg sidder her og prøver at sælge min wow account.. Og der ville ingen problemer være med et salg, da Blizzard ingen grund har til at efterforske i min account. Og skifter den IP en enkelt gang eller to, sker der ingenting.

Så folkes som ikke har noget positivt at sige please lad være med at spamme min post, så jeg kan se om folk er intra okay ? kkthxbai..
Gravatar #12 - Norrah
23. jan. 2009 23:07
#11 undskyld.
Gravatar #13 - Cutepuppy
24. jan. 2009 00:24
#11

Det var nu mere for at advare en eventuel køber om at han ingen rettigheder har og at du kan tage din account (For det vil altid være din account) tilbage.

Nu arbejder jeg ikke for Blizzard mere, men jeg kan fortælle dig at jeg har snakket med tusindvis af mennesker som har købt en account bare for at finde ud af at de ikke har en skid at skulle have sagt.

Desuden, hvis den som køber kontoen får nakket kontoen, (Compromised), så ser han ikke den konto igen da han ikke kan retrieve den igen.

Meh, utroligt at alle absolut skal sætte et beløb på den tid de har brugt på at spille et spil, især når jeg tænker på al den tid jeg har spildt på at håndtere disse sager, jeg tror ikke folk forstår hvor meget det her fylder i Blizzards arbejdsbyrde.
Gravatar #14 - Cutepuppy
24. jan. 2009 00:26
#11

Oh, by the way, jeg håber ikke dit WoW account name er det samme som dit navn herinde ;).
Gravatar #15 - Krischard ApS
3. feb. 2009 08:31
Cutepuppy (14) skrev:
#11

Oh, by the way, jeg håber ikke dit WoW account name er det samme som dit navn herinde ;).


Nej jeg ved hvad du mener, er sikker på at Blizzard bruger tiden på at finde ud af hvad folk sælger på en dansk nyhedsside.
Gravatar #16 - Du3-
3. feb. 2009 09:20
Krischard ApS (15) skrev:
Cutepuppy (14) skrev:
#11

Oh, by the way, jeg håber ikke dit WoW account name er det samme som dit navn herinde ;).


Nej jeg ved hvad du mener, er sikker på at Blizzard bruger tiden på at finde ud af hvad folk sælger på en dansk nyhedsside.


Evt. læs hans signatur... Tror stadig han snakker med dem han har arbejdet med :P
Gravatar #17 - Krischard ApS
3. feb. 2009 11:19
Du3- (16) skrev:
Evt. læs hans signatur...


Har slået signatur fra men gætter på at han har arbejdet for Blizzard?

Du3- (16) skrev:
Tror stadig han snakker med dem han har arbejdet med :P


Okay? Det er jo ikke fordi at alle andre herinde kunne gøre det samme, så kan ikke lige se hvad det har at gøre med at han har arbejdet hos Blizzard :/
Gravatar #18 - Du3-
3. feb. 2009 11:49
At han kender folkene derinde? Enhver bondeknold kan ringe ind ja, men det er ikke enhver der kender dem man ringer til.. Vel?
Gravatar #19 - Tumleren
3. feb. 2009 11:55
En tråd om hvad der kan ske hvis du køber/sælger/bytter en account:
http://newz.dk/forum/wow-account-salg/konsekvenser...

Så er der vist ingen is på koen, og folk kan fortsætte med at være ligeglade, da alle frit kan læse hvad der kan ske.
Gravatar #20 - Krischard ApS
3. feb. 2009 11:57
Du3- (18) skrev:
At han kender folkene derinde? Enhver bondeknold kan ringe ind ja, men det er ikke enhver der kender dem man ringer til.. Vel?


Så de ignorere simpelthen henvendelser med mindre det er en tidligere medarbejder?
Gravatar #21 - Du3-
3. feb. 2009 12:23
Krischard ApS (20) skrev:
Så de ignorere simpelthen henvendelser med mindre det er en tidligere medarbejder?


Du forstår ikke hvad jeg siger, det jeg siger er at der højst sandsynligt sker noget hurtigere når han er tidligere medarbejder.. ? Du har måske ikke nogle fordele i dit gamle firma som almindelige kunder ikke har eller hvad?
Gravatar #22 - Cutepuppy
3. feb. 2009 12:52
#20

Opkald fra folk der vil melde andre kan Blizzard ikke tage seriøst desværre, der er så mange mennesker der ringer ind for at få lukket deres ven's konto fordi han har outlevellet ham eller fordi de måske kortvarigt er blevet uvenner.

Som altid skal man kontakte en Game-Master hvis man mistænker snyd.
Gravatar #23 - Norrah
3. feb. 2009 13:04
#22 Er der folk... der ringer ind, for at lukke folks konto.. PGa missundelse? Eller et opgør?...

Ha ha.

Legend, wait for it.
Gravatar #24 - arne_v
4. feb. 2009 02:26
#11 og 15

Google indekserer newz.dk tråde - det er meget nemt at søg efter WoW kontoer til salg.

Jeg har ingen anelse om hvorvidt Blizzard gør det, men de kunne nemt gøre det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login