mboost-dp1

Wow account 2 x lvl 70


Gå til bund
Gravatar #1 - nelk
26. maj 2008 12:08
Hey jeg ønsker at sælge min WoW account
Der ligger en Warrior & Mage på accounten

-Warrior-
Server - Ravencrest PVP
Race - Night elf
Nick - Nelk
Specc - Protection
Mounts - Swift tiger 100%. & Swift flying mount 280%
Den er epic gearet fra top til tå, fra Karazhan og gruuls lair, og i taskerne ligger der en del epic dps gear + våben fra samme raid instances :)
Gear, Proffesions, osv kan ses på nedenstående link
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Rave...

-Mage-
Server - Ravencrest PVP
Race - Gnome
Nick - Rendmig
Specc - Frost
Mounts - Swift tiger 100%. & lille flying mount.
Den har en del epic gear, fra heroics, og karazhan, og 3 Gladiator pvp items
Gear, Proffesions, osv kan ses på nedenstående link
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Rave...

Der følger 10900Guld med som er fordelt på de to characters.
prisen står ved 1500,- vi kan godt finde en anden pris, hvis du vælger at få lidt mindre guld med :)
OBS: det hele sælges samlet, så INGEN enkelt character tranfer, du skal være velkommen til at komme til mig, og se accounten (jeg bor i Aalborg)
Du kan kontakte mig her, på msn: [email protected] eller mobil 27207751 (Jeg besvarer ikke opkald fra hemmeligt nummer)
Gravatar #2 - trylleklovn
26. maj 2008 12:18
Hører vel også lige med, at informere om, at det er imod eula at sælge/bytte karakterer og at det kan resultere i sletning af accounten.
Gravatar #3 - nelk
26. maj 2008 12:35
Ja, det tror jeg godt folk er klar over :)
Det eneste man lige skal gøre for at sikre sig HELT, er at man skriver en mail til blizzard, om at man er flyttet, og derfor spiller man nu fra ny IP... Jeg har gjort det før, så ved hvad jeg snakker om :)
Gravatar #4 - Azuria
26. maj 2008 13:04
#3
Det eneste man lige skal gøre for at sikre sig HELT, er at man skriver en mail til blizzard, om at man er flyttet, og derfor spiller man nu fra ny IP


Hov hov.. Er det ikke at opfordre til bedrageri...?
En ting er at bruge en andens account, noget andet er vel at påstå man er flyttet..
Gravatar #5 - stargate
26. maj 2008 13:09
Måske er det bare mig der er gamle, men hvad sjovt er det at bruge 1000-1500 kr på at få et spil, som er gennemført, ville være det samme med at få et bilspil hvor man har alt i.


WoW er nu hellere ikke lige noget jeg gider spille, og ikke hvis man skal betale 1500 kr + spil + adgang til server, der bliver jeg Sq onkel jocakim så
Gravatar #6 - nelk
26. maj 2008 16:05
#4 jeg opfordrer ingen til bedrageri :) jeg siger bare hvordan man gør :) og da det er MIG der skriver til blizzard, så er det ikke køberens problem ELLER dit :)

#5 gennemføre WoW , det må være en joke :) det er langt fra gennemført, der er meget at opnå i lvl 70 endnu, og da udvidelsen snart kommer er der endnu mere at klare :)

Luk munden, hvis i ikke er interesserede i at købe kontoen, for jeres ligegyldige snak kan jeg ikke bruge til noget :)
Gravatar #7 - stargate
26. maj 2008 17:22
Undskyld, men du opretter dig på et forum, for pc nørder og det du skriver til Azuria at det ikke er hans problem eller køberes problem så har han ret i hvad han skriver.

og nej jeg ved ikke en skid om WoW, andet end der er mange der vil sælge deres konto, og alle som jeg har læst om, er blevet banned og snydt for de penge som de betalte.

Men held og lykke med at sælge din accont, tror bare det blever svært på newz.dk da de er nørder og ikke idioter (undskyld sproget).
Gravatar #8 - nelk
26. maj 2008 19:21
Jeg har somsagt selv solgt sådanne kontoer før :)
Det kan lade sig gøre, uden at blive banned, man skal bare ikke være en idiot :)
Gravatar #9 - hgul
26. maj 2008 19:26
#8 Så er det da utroligt, at det er lykkedes for dig ;-)
Gravatar #10 - Dawich
26. maj 2008 19:33
5 skrev:
WoW er nu hellere ikke lige noget jeg gider spille, og ikke hvis man skal betale 1500 kr + spil + adgang til server, der bliver jeg Sq onkel jocakim så


Du behøver jo netop ikke købe spillet, da det ligger i prisen når du køber hans account. Og bare wow-guldet som hører med i tilbudet er en del penge værd.

Og jeg er ikke sikker på du forstår hvor lang tid det tager at lave 2 level 70 characters, hvor en af dem også har epic udstyr, eller hvor mange nye muligheder i spillet, som netop først kommer frem efter level 70.

Nu har jeg spillet WoW en del tid nu, og jeg har ikke hørt at så mange skulle blive banned og snydt - ja det er sket, men langt de fleste gange går det godt, og begge parter er glade.
Han tilbyder jo også man kan komme hele vejen hjem til ham, hvor han så kan han give alt, WoW-æske, password, secret password, authentication key osv. Desuden kan man lige se ham an hvis man skulle lide af den syge paranoia.

Forstå mig ret, det er ikke fordi jeg taler for eller imod salg af accounts eller WoW-gold - det er aldrig noget jeg personligt har været rodet ind i. Og jeg synes det er fint nok der kommer lange diskutioner hver gang en account skal sælges angående Blizzards Eula
Men synes det er lidt fjollet du udtaler dig om en masse ting omkring spil du aldrig har prøvet.
Gravatar #11 - Happy-Cheese
26. maj 2008 20:02
#lol

Jeg syndes der er retaderet at han stille og fredeligt prøver at sælge sin account og så kommer alle og "putter pinde i røven af ham" -som det gamle ordsprog siger...!

Han har da gode chancer for at solgt sin account nu hvor han ved at der står 20 mænd med Køller uden for hans dør næste dag og har lyst til at banke Account sellers!

jeg har intet imod salg af sådan noget... (spiller ikke WOW)
Men hvorfor kan det være så slemt i forhold til alt mugligt andet...!
Gravatar #12 - Azuria
26. maj 2008 20:19
#11 Fordi newz.dk snart skal til at medregne nyoprettede brugere i forbindelse med salg af WOW accounts med i deres marketing....
90%(udokumenteret tal) af alle wow accounts der bliver sat til salg herinde, er brugeren oprettet samme dag.
Gravatar #13 - GormDK
26. maj 2008 20:40
#11
(ikke for at tage parti, men)
Er der noget galt i det?
Flere brugere => flere reklamepenge => vi slipper for light-RSS m.m. ?
Man kunne måske sige, at WoW-brugere (/-sælgere) ikke er nørdede nok til Newz. Men jeg synes da, de må have ret til mindst Railgun-delen.

(Personligt synes jeg, det ville være lidt en skam, hvis der kom for mange af de account-handler op og fyldte foraene, men der kunne måske oprettes et helt specielt rum til den slags, som man kunne vælge at skjule på "forsiden"?)
Gravatar #14 - searchia
26. maj 2008 20:42
WOW er da ikke nørdet de er et online spil, det bliver man ikke nørd af
Gravatar #15 - nelk
26. maj 2008 21:05
#10 Du har helt ret i alt hvad du siger der :)

#11, ja men nogle folk har jo ikke andet liv end at sidde og lukke mundlort ud ;)

#12 Jeg har været på newz.dk længe, dog ikke på denne bruger, men da jeg søgte efter et forum hvor jeg kunne poste dette, tænkte jeg på newz som en af dem, og siden da har jeg slettet min gamle mail, og kunne ikke huske mit password, så kunne ikke få det tilsendt.
Gravatar #16 - vandfarve
26. maj 2008 22:00
Offtopic:

#13 I selv samme tråd, hvor folk begyndte at diskutere RSS-feeds, var Mandalae så elskværdig at fortælle, at der faktisk findes en personlig og fuld RSS.
Gravatar #17 - arne_v
27. maj 2008 01:23
#11

Hvis nu nogen køber og accounten faktisk bliver slettet, så vil jeg da mene at køber har gjordt en rigtigt dårlig handel.

Det er vel meget relevant at informere køber om det, da sælger jo lige "glemte" det.
Gravatar #18 - nelk
27. maj 2008 11:01
Hvordan sletter man en tråd, har fået solgt min account, og synes denne latterlige diskution skal stoppes nu!
Gravatar #19 - holmen
27. maj 2008 11:10
Man kan ikke slette tråde på newz (med mindre man har fået unlocked nogle ekstra skills (crew-skills)).
Gravatar #20 - TWFH
27. maj 2008 12:35
Hvor længe skal man grinde rep for det?
Gravatar #21 - GormDK
27. maj 2008 13:40
16 skrev:
Offtopic:

#13 I selv samme tråd, hvor folk begyndte at diskutere RSS-feeds, var Mandalae så elskværdig at fortælle, at der faktisk findes en personlig og fuld RSS.

Ja, jeg ved det :) Det var mere ment som et eksempel - men lad os så sige "mindre reklamer", som nogle også er trætte af.

Men ellers tak :)
Gravatar #22 - Happy-Cheese
27. maj 2008 16:50
Ja, jeg syndes osse denne tråd er latterlig..

#Nelk.. Godt at du fik Solgt din Account til anden side. Syndes det er synd du blev trampet så meget på :)
Gravatar #23 - Bundy
28. maj 2008 20:05
Kæft hvor er nogen af jer nogen klamme thread-shitters. Hvis I ikke vil købe den, så lad være med at komme med jeres gylle.
Ifølge dansk lovgivning er den fin go at sælge accounts, og så længe man får alt info incl kasse og key er der ingen problemer.
Gravatar #24 - Azuria
28. maj 2008 20:18
#23 Ingen problemer lige ind til sælger siger hans account er blevet hijacked, får den tilbage og køber står uden noget.
Eller en person beslutter sig for at anmelde salget her til blizzard, som så bare deaktiverer accounten.
Gravatar #25 - Bundy
28. maj 2008 20:36
#24: Det er jo netop derfor at man skal have alt med, incl æske, manualer og cd key ..
Gravatar #26 - arne_v
28. maj 2008 21:36
#25

Altså man kan købe software og retten til at spille. Der vil man nok stå på rimeligt fast grund juridisk.

Problemet er at sælge figuren. Det er ikke tilladt ifølge WoW's regler og jeg tvivler meget på at der er noget i dansk lovgivning der vil kunne forhindre dem i det.

Nærmeste analogi jeg kan komme i tanke om er at betale nogen for at gå til eksamen for en.
Gravatar #27 - Azuria
29. maj 2008 04:33
#25 Selvom du får alt med, forgriber du dig stadig imod EULA'en...
Så Blizzard er i sin gode ret til at lukke accounten, indtil nogen ofrer store summer på at søgsmål mod dem for det.
Og det satser jeg ikke på at det sker lige foreløbigt.
Gravatar #28 - cazotaro
29. maj 2008 18:21
Problemet ligger i at du ikke ejer figuren, men 'lejer' den. Dvs. at du gerne må sælge spillet, men figuren kan du ikke sælge fordi den ikke er din, men Blizzards. Derfor skal man svjv. slette sine figurer inden salg. Dette gør jo så accounten værdiløs.

Ca. hvad en eller anden nævnte i en anden tråd, hvor samme diskution opstod :P

Lad det nu i øvrigt ligge, synes bare folk burde blande sig uden om og lade folk sælge/købe. Man kan alligevel ikke forhindre det og Blizzard mister vel heller ikke rigtigt noget på det.
Gravatar #29 - trylleklovn
30. maj 2008 13:10
#28 Når karakteren er det vigtigeste i handlen mister de næppe noget på det, men man kunne forestille sig at guldhandlen ville finde en smutvej hvis man måtte handle med karakterer og guldhandlen er direkte ødelæggende for ingame økonomien og derved spilleoplevelsen for andre.
Gravatar #30 - Happy-Cheese
31. maj 2008 16:01
Jeg har engang tungekysset en hest... Ville bare finde noget der kunne overgå vigtigheden i denne tråd.. :)

Lad da manden/drengen sælge sin account
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login