mboost-dp1

WoW Account


Gå til bund
Gravatar #1 - andrewl
18. aug. 2013 10:07
Hej

Jeg ønsker at sælge min WoW account. Jeg har haft den siden vanilla og den har aldrig været delt eller noget.

Chars på accounten:

--
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/P...

http://eu.battle.net/wow/en/character/the-maelstro...

http://eu.battle.net/wow/en/character/aggramar/Lol...
--

Der er selvfølgelig også en masse low lvl's på accounten.

Skriv hvis i vil vide antal guld på accounten/mounts/rep. status.

Jeg aner ikke hvad sådan noget er værd, men bruger ikke accounten mere og kommer ikke til det.

BYD BYD BYD.
Gravatar #2 - Hængerøven
18. aug. 2013 10:13
Lokal befolkningen bryder sig ikke om salg af wow konti, og vil kæmpe imod det med næb og klør!
Gravatar #3 - andrewl
18. aug. 2013 10:50
haha... Det et spil! Tag en slapper ;)
Gravatar #4 - Slettet Bruger [115152634]
18. aug. 2013 10:57
#3
Du er åbenlyst ikke en newz'er. Tjek de andre account salgs tråde.
Gravatar #5 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
18. aug. 2013 11:46
andrewl (3) skrev:
haha... Det et spil! Tag en slapper ;)


http://images.encyclopediadramatica.se/thumb/d/d1/...

It's awwn!
Gravatar #6 - andrewl
18. aug. 2013 20:41
Næææ det er jeg ikke.
Gravatar #7 - Slettet Bruger [620670389]
19. aug. 2013 05:44
Meldt til Blizzard.
Gravatar #8 - wizax
19. aug. 2013 12:55
andrewl (3) skrev:
haha... Det et spil! Tag en slapper ;)


haha... Du er en idiot! Tag en skolegang ;)

Du er oprettet samme dag..

Kunne man måske overveje at læse de andre tråde inden man bevidstløst copy-paster sine salgsannoncer ind på sider, der slet ikke har nogen relation til WoW?

Kunne man måske overveje at LÆSE EULA'en til spillet inden man forsøger at bryde den?

Jeg er sikker på at de andre reelle newz-brugere nok skal få dig forklaret hvad ud har gjort galt her....

Jeg læner mig bare tilbage og nyder fyrværkeriet så stay tuned, og PLEASE forsøg på at modargumentere...!!

Gravatar #9 - Qw_freak
20. aug. 2013 10:49
wizax (8) skrev:
Kunne man måske overveje at læse de andre tråde inden man bevidstløst copy-paster sine salgsannoncer ind på sider, der slet ikke har nogen relation til WoW?


Jeg tror tendensen viser at det ikke er noget man gør....
Gravatar #10 - OrangeNewton
20. aug. 2013 10:53
#9
Nu kan vi jo teknisk set ikke vide hvor mange der kommer herind for at sælge, læser de gamle tråde og kommer på bedre tanker. Man har lov at håbe for menneskeheden at denne gruppe udgør en meget stor andel.
Gravatar #11 - Nåkja
20. aug. 2013 12:43
Jeg synes at stemningen herinde er lidt negativ, såeh...

http://facesplat.com/images/spongebob-sardines-fac...
Gravatar #12 - andrewl
24. aug. 2013 09:20
Wizax

Tag en skolegang ? Hvad i alverden har det med noget at gøre?

Og nej jeg gider sgu da ikke sidde og læse alle trådene? Jeg skulle bare af med min account da jeg ikke bruger lortet, og så at de skrev det var på eget ansvar og ikke: bububu det må du ikke som i nu sidder og skriver :)

Gider ikke modargumentere da jeg godt kender Blizzard's EULA, men altså jeg må vel så sandelig selv bestemme hvad jeg vælger at gøre? Og kan du ikke være fuldstændig ligeglad ? Eller er du bare idioten der skal blande sig i alt og være "bedre"vidende? For så kan man lige så godt droppe alt fornuftig samtale med dig :)
Gravatar #13 - Jakob Jakobsen
24. aug. 2013 09:25
#12

Så du vælger velvidende at svindle andre for egen vindings skyld?

Hyggelig fyr.
Gravatar #14 - andrewl
24. aug. 2013 09:26
Svindle?? haha... Ja er en kæmpe svindler...
Gravatar #15 - Jakob Jakobsen
24. aug. 2013 09:31
#14

At sælge en vare du ikke har ret til at sælge, med en stor risiko for at køberen får et ubrugeligt produkt, uden at informere køberen herom er ikke at svindle?
Gravatar #16 - RQvsom
24. aug. 2013 10:20
Hold dog op med at lege politi, folkens. I burde kæmpe for retten til at eje og sælge egen account frem for at finde jer i blot at leje den.
Gravatar #17 - csstener(^,^)
24. aug. 2013 10:37
andrewl (12) skrev:
Og nej jeg gider sgu da ikke sidde og læse alle trådene


der var ikke en som forlangte at du læste ALLE trådene det eneste det kræver er at du kigger i bare 1 WoW salgs tråd her så burde du have fattet budskabet.



andrewl (12) skrev:
men altså jeg må vel så sandelig selv bestemme hvad jeg vælger at gøre


lige som vi selv må bestemme om vi gider at raportere dig eller om vi gider at diskutere med dig eller om vi gider at belære dig om hvad man må og ikke må.

andrewl (12) skrev:
Jeg skulle bare af med min account

jammen det her er jo også en fin måde at få fjernet sin account helt på.





andrewl (14) skrev:
Svindle


det er lige nettop det du gør. for du har ikke oplyst personen som køber din acc om at de risikere at få den helt lukket.

­

­­

­­

­­

­
det er så også sårdanne nogen som dig der ødelægger det for dem som har kæmpet sig vej til toppen istedet for at købe sig vej(dette gælder også for dem som køber din acc).

­

­

­

­

­

­
det jeg syndes er mest pinligt er at du ikke engang kan finde ud af at pladsere denne tråd i den rigtige kategori
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login