mboost-dp1

To replicaure til salg (Tag Heuer/Omega Planet Ocean)


Gå til bund
Gravatar #1 - watchhead
14. feb. 2010 19:47
Hejsa,

Jeg har fået nyt ur og bruger ikke længere mine to replica ure, Tag Heuer Carrera og Omega Planet Ocean og vil derfor gerne sælge dem. Urene er superflotte, virker perfekt og af meget høj kvalitet. Er 99 - 100 % tro mod originalen - man skal være urmager og skille dem ad for at se forskel. Mekanisk selvoptrækkeligt Asia Valjoux 7750 urværk.

Prisen er 1000,- stykket eller 1800,- samlet.

Kontakt mig for billeder.

/W
Gravatar #2 - DiZaster
14. feb. 2010 20:17
Har du også nogle falske prada tasker og andre ulovligheder du vil af med?
Gravatar #3 - Zombie Steve Jobs
14. feb. 2010 20:24
wtf er meningen med at købe et fake mærkevareprodukt?
Gravatar #4 - Norrah
14. feb. 2010 20:34
#1 Men så går de tilgengæld i stykker langt oftere end et org, helt seriøst.. hvad skal man med et replica produkt?

Jeg vil hellere betale for et billigere produkt, jeg har råd til. End at havde et produkt som er falskt.
For 1000,- kan du få et ganske solidt ur, eller et lækkert ur på en auktion. Self. ikke i samme kaliber som det dit plagiat efterligner.. Men i det mindste ægte.

Jeg ville personligt være utrolig flov over at gå med det, hvis folk ligger mærke til det, så ville det sende de helt forkerte signaler..

Man skal også være noget tungnem for at tro at en på min alder går rundt med et 30-40.000kr dyrt ur. Hvis man har viden nok til at ligge mærke til det, så vil man også vide det er fake.. Og hvis man ikke ligger mærke til det, så er der jo ingen pointe i det vel?
Gravatar #5 - watchhead
14. feb. 2010 20:38
Tja, det er jo smag og behag. Jeg kan bare godt lide ure og faldt over disse. Og nej, jeg sælger ikke falske varer. Der er også folk der samler på efterligninger af våben, knive, biler og meget andet. Så for én, der godt kan li ure men ikke har pengene, så kan det være helt ok.
Gravatar #6 - Norrah
14. feb. 2010 20:53
#5 Jeg kan også godt lide ure, det er det eneste smykke en mand kan gå med.

Yderligere har jeg da givet langt mere for mit ur end hvad godt er.
Men det skyldes at jeg så tilsvarende har måtte droppe nogle andre ting, som fritid og andet godt, fordi jeg arbejdede.

Essensen er, at hvis du ikke har råd, så ønsker du dig det ikke nok.

Jeg forstår virkelig ikke det med falske vare..
Eller jeg forstår godt grundlaget, jeg syntes bare det er plat.

Beklager hvis jeg har ødelagt din salgstråd*, det er bare noget der irritere mig lidt. Falske vare.

*Selvom din bruger er oprettet i dag. Newz.dk brugere ser ofte lidt ned på folk der opretter en bruger for at sælge noget, derfor skal du nok forvente lidt skepsis over for din salgstråd!
Gravatar #7 - dkbooster
14. feb. 2010 22:13
Hvis der er nogen der mangler et ur kan jeg anbefale Casio Wave Ceptor

- ca. 750kr med fragt
- Solcelle
- Radiostyret
- ÆGTE!
- Så har man lige 250kr til en Cebit billet!

Der er ingen grund til at spille smart med en forfalskning når man kan få et fedt ægte ur til billigere penge ;)
Gravatar #9 - Qw_freak
15. feb. 2010 13:52
watchhead (5) skrev:
Tja, det er jo smag og behag. Jeg kan bare godt lide ure og faldt over disse. Og nej, jeg sælger ikke falske varer. Der er også folk der samler på efterligninger af våben, knive, biler og meget andet. Så for én, der godt kan li ure men ikke har pengene, så kan det være helt ok.


jeg tror ikke Tag Heuer er af den samme mening!
Gravatar #10 - <3Thinkpads
16. feb. 2010 00:20
1000kr for et falsk ur, næsten for godt til at være sandt.
Gravatar #11 - Killa
16. feb. 2010 02:22
#1
I tilfælde af at du ikke er klar over det, er salg af kopivarer ulovligt og kan straffes med fængsel i op til 6 år.
Gravatar #12 - paradise_lost
16. feb. 2010 06:16
Tanghaar (3) skrev:
wtf er meningen med at købe et fake mærkevareprodukt?


Spare penge?
Gravatar #13 - themuss
16. feb. 2010 06:42
mmmm originalt seamaster her... og ja salg af kopivarer er ulovligt.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
16. feb. 2010 07:26
At give 1.000 kr. for et replica ur er for mig noget af det dummeste man kan gøre.. Forstår dem som står i Thailand eller Prag og køber et Rolax ur til 11,50 kr. og som jo er disse lande/byers svar på en minikopi af Eiffeltårnet... Men at give så mange penge for en kopi er jo dummere end dumt..
Gravatar #15 - themuss
16. feb. 2010 11:25
Dette er omtrentlige så fucked som folk der tjener penge på piratkopiering.

Jeg kan forstå GRATIS piratkopiering, men at tjene penge på at skampule andre er fandme ikke i orden.

Desuden er kopier (både sw og hw) ofte fyldt med fejl.
Gravatar #16 - The-Lone-Gunman
16. feb. 2010 12:00
"Hej, det er APG, vi kan se du har en masse ulovligt kopieret musik, som du sælger?"

"Nej nej, det er replicamusik, det må jeg gerne"

Det holder ikke helt, vel?

Nå, men kan se din bruger er blevet slettet. Heldigvis har newz.dk jo stadig din IP til når du nu bliver politianmeldt.
Gravatar #17 - Systran
16. feb. 2010 15:03
dkbooster (7) skrev:
Hvis der er nogen der mangler et ur kan jeg anbefale Casio Wave Ceptor

- ca. 750kr med fragt


Nu står punden jo ikke helt i 10 DKK mere, så det er faktisk kun 640 kr., du skal af med. :)

Jeg ser heller ikke det mindste idéen i at gå med et falsk mærkevareprodukt.

1) Du får ikke den samme kvalitet
2) Du får ikke den samme garanti
3) Det er som regel ikke svært at spotte, at det er falsk, hvilket bare gør det plat og pinligt at rende rundt med.
4) Det er bare ikke den samme følelse, man får.
Gravatar #18 - dkbooster
16. feb. 2010 15:48
#17
Nu kommer der ca. 64kr. på i fragt - så 700kr. må være et godt kompromi ;)...

Så har man både til en Cebit billet OG 18 flasker Hustler hos Calle på vejen!... Hvem vil dog sige nej til det!
Gravatar #19 - Hlovgann
2. okt. 2020 17:45
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #20 - Hlovgann
7. okt. 2020 14:24
[Indlæg er markeret som spam]
Gravatar #21 - CBM
8. okt. 2020 02:22


#20

tager du wow konti i bytte?

jeg kan tilbyde en imaginær level 999 elver roehakker med en ultra rare gylden roehakker +666

tilknyttet en imaginær konto



giver du privat garanti?
Gravatar #22 - CBM
8. okt. 2020 02:29
Hlovgann (20) skrev:
Min ven, ved du, at replikaer altid efterlader meget at ønske, hvad angår kvalitet? Det er bedre at købe en gang og aldrig damp igen, for eksempel godt tilbehør og smykker, du kan købe her https://www.chanti.dk/p-oereringe til overkommelige priser. Jeg købte min kone en gave, og hun var vild med denne gave.


hvorfor ikke købe en kopi, endnu billigere?
https://www.glitter.dk/armband-med-hjerte-og-perle...
Gravatar #23 - CBM
8. okt. 2020 02:43
Hlovgann (20) skrev:
Min ven, ved du, at replikaer altid efterlader meget at ønske, hvad angår kvalitet? Det er bedre at købe en gang og aldrig damp igen, for eksempel godt tilbehør og smykker, du kan købe her https://www.chanti.dk/p-oereringe til overkommelige priser. Jeg købte min kone en gave, og hun var vild med denne gave.


min ven.... særlig vennepris til dig...

guldmønt - næsten ægte og alligevel slet ikke... gulddublon (tjek det seje kranie):



denne REPLIKATOR mønt, kan jeg sælge for kun 12000 kr, du sparer næsten 2000 kr i forhold til den ægte vare:



(og jeg tjener cirka 11000 kr på det)

men det er jo ligemøj at det er en ussel legetøjsmønt... da en kopi er det samme som originalen, også selv om kopien er af plast.. ikke sandt? den bliver du glad for....

plus den er pirat, så den er endnu sejere end den ægte mønt

plast kopi: https://sjovogkreativ.dk/temafest/bornefodselsdag/...

ægte: https://tavex.dk/guld/1-oz-australsk-lunar-musens-...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login