mboost-dp1

Salg af WoW Account.


Gå til bund
Gravatar #1 - Stromen
16. maj 2009 17:17
Er efter et par år i gamer verdenen blevet træt af at spille spillet.
så sælger nu min account.

Accounten består af:

1 Styks level 80 Night Elf Alliance warrior i fuldt Ulduar gear næsten. en masse achivement points of nogle fede titler. plus et 310% mount.

1 styks level 80 Night Elf Alliance druid i et solidt healing udstyr fra naxxramas heroic. har 280% mount.

1 Styks level 70 Draenei Alliance shaman. den er klar til at blive levelet.

Hvis du har nogen Interrese så skriv




og haters hvis accounts i ikke kan få solgt lad være med at søl min til med jeres dumme kommentarer.
Gravatar #2 - terracide
16. maj 2009 17:18
Mailkonto anmeldt til Blizzard for vidresalg af konti...held og lykke :)
Gravatar #3 - Stromen
16. maj 2009 17:23
er det ikke surt at have en lyst til at blande sig i andres ting konstant. hvad angår det dig om jeg har lyst til at tjene lidt penge på en account jeg har brugt rigtig lang tid på.

Held og lykke med at få mig bannet
Gravatar #4 - terracide
16. maj 2009 17:30
#3:
Læs betingelser for WoW..og hold dine salgstråde fra newz.dk...problem solved.
Gravatar #5 - Corholio
16. maj 2009 17:32
#3

Det er nok endnu mere surt at investe 1000+ kroner i en account til et spil, for derefter at få den banned - fordi sælgeren ikke gad at oplyse at salget var mod Blizzards Eula.
Gravatar #6 - Stromen
16. maj 2009 17:33
man får den ikk banned med mindre man er godt dum.

Alle info's der er brug for at have for ikke at blive banned flger med.
Gravatar #7 - terracide
16. maj 2009 17:35
#6:
Selv om du tror du har slettet din emailkonto, så kan den ses under rettelser, n00b...
Og har lige tilføjet i anmeldelsen af du tilbyder tips til at undgå ban ved salg...

Terra - Dumt at købe dine konti's nu...have a nice day :)
Gravatar #8 - Corholio
16. maj 2009 18:03
#6

Hvis du sælger en defekt vare, eller en vare der ikke svarer til hvad du reklamerer med... så bliver det betragtet som svindel - det er strafbart i Danmark.

Da hvem som helst kan snuple over dette forum (google indekserer rent faktisk newz.dks sider), og anmelde dette indlæg til Blizzard - så kan accounten allerede være banned på salgstidspunktet.

Det handler ikke om at "være godt dum", man kan også bare være uvidende og uheldig.
Gravatar #9 - illishar
20. maj 2009 11:14
Argh, det er måske mig der ikke er sat helt ind i high lvl wow tankegangen, men hvad f... skal man lave/spille hvis man køber en konto der allerede er maxed out???

Role playing måske? n00b ganking?
Gravatar #10 - Tumleren
22. maj 2009 12:03
#9

Mange mener, at det først er når man er kommet op i højeste level, at det sjove begynder (jeg er selv en af dem).
Mens du leveler får du hen ad vejen fortalt hvem de onde er, og hvorfor de er onde, gennem quests og dialoger med NPCer.
Når du så kommer op i højeste level kan du begynde kampen mod de her skurke. Sådan fungerer det vist nogenlunde, set ud fra et rollespils-perspektiv.

Men det, de fleste ser når de kommer op i level er muligheden for at blive større og stærkere end før.
Man komme op, og afhængigt af ens interesser vælger man enten at 'spille mod computeren' sammen med andre, eller spille mod andre spillere sammen med andre spillere (Player versus Environment og Player versus Player - PvE og PvP).

Folk, der spiller PvE følger normalt denne 'progression': 5 mand der går i instancesi lidt tid for at få bedre gear. Når man har fået bedre gear kan man som 5 mand gå i de svære instances (heroics) og få endnu bedre gear. Når man så er færdig i heroics (det tager gerne lidt tid (det gjorde det i hvert fald tidligere)) kan man begynde at gå i de større dungeons med 10 eller 25 spillere - Raids.

Her kommer man så op mod spillets sværeste udfordringer for, at få endnu bedre gear, blive stærkere, for så at komme op mod sværere udfordringer, få bedre gear, blive stærkere osv.
Det er der mange, der synes er sjovt, da det som regel tager et godt stykke tid at få det bedste af det bedste i spillet.

Dem der så ikke gider det, spiller mod andre spillere. Man starter som regel med at spille i grupper á 40 man ad gangen. Man spiller mod andre spillere for at få bedre gear, så man kan blive stærkere og dræbe endnu flere af modstanderne.

Når man har godt nok gear går man typisk i hold á 2, 3 og 5 mod andre hold på samme størrelse. Her er det tit sværere end når man er 40 mand, siden modstanderen kun har 2, 3 eller 5 fjender at fokusere på i stedet for 40.
Jo flere hold man vinder over, jo flere points får man, som man kan købe bedre gear for. Dermed kommer op mod spillere, der har nogenlunde samme niveau som dig, hvilket skulle give en god sværhedsgrad hele spillet igennem.


--


Så det hele i wow handler nærmest om at få bedre gear, ligemeget om man spillere mod computeren eller mod andre spillere. Der er selvfølgelig dem, der spiller rigtig rollespil, hvor man opbygger sin characters baggrundshistorie og lign., men det er ikke særlig udbredt.

Og så er der selvfølgelig dem, der bliver ved med at lave nye characters fordi de elsker historien mens man leveler
Gravatar #11 - gnаrfsan
22. maj 2009 19:01
#10: Det ser nogen i spillet. Personligt har jeg ikke læst ret mange quest tekster. Jeg ville bare raide.
Gravatar #12 - KC
22. maj 2009 19:24
Corholio (8) skrev:
#6

Hvis du sælger en defekt vare, eller en vare der ikke svarer til hvad du reklamerer med... så bliver det betragtet som svindel - det er strafbart i Danmark.


Jeg tror ikke der er nogen der vil dømme en sælger for svindel for at sælge en mangelfuld vare, se på alle forbrugerstyrelsens afgørelser. Det eneste de kan gøre er at smide dem op på deres gabestok fordi der meget sjældent bliver taget retslige skridt mod dårlige handlende.

Det er ok at hate ham for at sælge sin account, men man skal også lige have sin egen sti ren, syns jeg.
Gravatar #13 - holmen
22. maj 2009 19:29
Hvis man ønsker at blive til grin og risikere at få sin account lukket, så synes jeg man skal have lov til det, samt modtage alle de kommentarer folk lyster at skrive.

Og hvis man vælger at købe en account uden at have læst EULA'en (eller bare er ligeglad og tager chancen), så er man til dels (eller fulde) selv ansvarlig for mistede penge hvis accounten bliver lukket.

I første omgang kan vi grine af sælger.

Lykkes det ham at sælge, så kan vi bare grine af køber... Også selv om accounten ikke bliver lukket...
Gravatar #14 - gnаrfsan
22. maj 2009 19:37
#13: Yep folk burde være fornuftige nok til at overveje og undersøge om det er lovligt at handle accounts.

Personligt er jeg ret ligeglad.
Gravatar #15 - Corholio
22. maj 2009 20:57
KC (12) skrev:
Jeg tror ikke der er nogen der vil dømme en sælger for svindel for at sælge en mangelfuld vare, se på alle forbrugerstyrelsens afgørelser. Det eneste de kan gøre er at smide dem op på deres gabestok fordi der meget sjældent bliver taget retslige skridt mod dårlige handlende


Der er så også forskel på en mangelfuld vare og en værdiløs vare. Hvis man forventer at købe et fladskærms tv, og modtager papkassen med en sten i.... så er det altså ikke kun en mangelfuld vare.

Salg af konto med indhold er hvad der forventes, hvis man så modtager en konto som er banned.. står man i realiteten med et login der er værdiløs.
Gravatar #16 - gnаrfsan
22. maj 2009 21:53
Jeg tror at den her lukning af accounts bliver gjort til et større problem end det er. Jeg har spillet spillet i 3 år og har aldrig hørt om en account, der er blevet lukket på det grundlag. Det skulle da være mærkeligt om jeg ikke var stødt på det, hvis det var noget der skete bare nogenlunde jævnligt. Jeg har været i flere større guilds på den her server, og jeg ved oven i købet at nogle af dem kan finde på at købe accounts, hvis de mangler en bestemt klasse til deres raid. Det er et ret stort problem at få rekrutter på denne server.

Tilføjelse: Population har altid været high på den her server.
Gravatar #17 - terracide
22. maj 2009 22:15
#16:
Jeg har kun kort gamet WoW, men har fået +20 accounts lukket, ved at melde dem for videreslag.

Terra - Eve Online er bedre, derfor skiftede jeg ;)
Gravatar #18 - gnаrfsan
22. maj 2009 22:16
#16 Tillykke. Hvad har du opnået ved det?
Gravatar #19 - cyandk
22. maj 2009 22:33
gnarfsan (18) skrev:
#16 Tillykke. Hvad har du opnået ved det?


Er du småstiv, blind eller bare dårlig til matematik?

Eller du taler måske til dig selv?

:)
Gravatar #20 - gnаrfsan
22. maj 2009 23:47
Er du småstiv: tjek
blind: Tjek
bare dårlig til matematik?: Tjek

Eller du taler måske til dig selv?: Det er for filosofisk et spørgsmål til mig på den her tid af dagen ;)
Gravatar #21 - arne_v
23. maj 2009 00:37
#19

Han ramte 6 i.s.f. 7.

Det kan ske.
Gravatar #22 - Cutepuppy
23. maj 2009 12:00
#17

Blizzard giver aldrig resultatet af en undersøgelse til andre brugere, så du aner ikke en kæft om hvad der er sket med dem ;).

Dog kan jeg sige at der lukkes... RIGTIG mange kontoer for videresalg, men kom frisk mine herrer, der er 11 millioner aktive brugere, chancen for at du ikke lige har nogen i din vennekreds der er blevet lukket for det er nu ret stor med de odds.
Gravatar #23 - Norrah
23. maj 2009 13:32
#7 Ved du hvad terra, tror så småt jeg er begyndt at forstå hvad der forgår inde i dit hovede... lidt freaky i might add. Men du more mig.

Keep up the good work.
Gravatar #24 - stargate
23. maj 2009 13:38
#alle

Min lillebror købte en accont, og der gik ikke mere end 8 dage efter han havde givet pengene så var den acc. lukket

Efter en snak med sælger fik han pengene tilbage.
Gravatar #25 - thethufir
23. maj 2009 13:50
#23 hvor er ratingen: "fedterøv" ? ;)
Gravatar #26 - Corholio
23. maj 2009 14:39
thethufir (25) skrev:
#23 hvor er ratingen: "fedterøv" ? ;)


Du mener vel... hvor er ratingen "Norrah"? :)
Gravatar #27 - Norrah
23. maj 2009 16:22
#25,26: Shhh.. han arbejder for internettet.. nobody move.
Gravatar #28 - thethufir
23. maj 2009 16:53
#27 kun det forkerte internet :P
Gravatar #29 - illishar
25. maj 2009 07:22
#10 De fleste af de grunde du nævner, handler om at få bedre gear. Men så vidt man kan se i "salgsannoncen", så har kontoen allerede maxed out Ulduar-gear. (Jeg går ud fra at det er noget af det bedste.) Så hvis man ikke kan bruge tiden på at finde bedre gear, så er der ifølge din post, ikke rigtigt noget at lave.

Men ok, den kunne vel blive købt til at hjælpe andre med at få gear, ligesom 16 nævner.
Gravatar #30 - XuN
28. maj 2009 05:09
Det er da ikke ulovligt at sælge sin account. Så længe man sælger DVD'ere og serial med.. ?
Gravatar #31 - terracide
28. maj 2009 05:33
#30:
Jo det er læs betingelrserne.
Gravatar #32 - Cutepuppy
28. maj 2009 17:19
Det er ikke ulovligt i straffelovens forstand, men det er et brud på Blizzards EULA som måske ikke vil være gyldig hvis den kommer igennem en dansk domstol, men Blizzard kan og vil lukke din konto hvis du bryder EULA.

Held og lykke med at trække den igennem det danske retssystem ;)
Gravatar #33 - Norrah
28. maj 2009 18:14
#32 held og lykke med at få nogen domstol til overhovedet at tage sagen.
Gravatar #34 - Cutepuppy
28. maj 2009 18:32
#33

Nu tænkte jeg nu mere EULA'er generelt, men jeg kan se hvad du mener ;)
Gravatar #35 - Nextnx
28. maj 2009 20:03
#30
Nej, korrekt, det er ikke ulovligt.. Se nedstående
#31
Igen det er ikke ulovligt.

Humlen er den at dvd,boksen og serial er fysisk og kan derved sælges iflg. dansk lov. Men nu er det sådanne at du under installation af spillet og oprettelsen af din første Blizzard account samt første opstart af spillet acceptere du deres EULA, hvor i de oplyser dig at DE(Blizzard) ejer dine karakter (med det hele) og du har derved (heller ikke med dansk lov) ret til at sælge dem.

Så ergo salget af dvd,boksen,manual,serial,olign er lovligt at sælge. Det siger Blizzard også selv.
Men karaktererne er ikke dine det er Blizzards og må ikke sælges.
Gravatar #36 - gnаrfsan
28. maj 2009 20:27
#35 Accounten følger ikke med når man køber spillet. Der følger et gavekort med til spilletid. Derfor er den ikke omfattet af handlen med selve pakken, idet at gavekortet bruges op.

Du kan bruge din account på enhver installation af WoW.
Gravatar #37 - Nextnx
28. maj 2009 21:13
Ja, Hvor vil du hen?

Teknisk set følger der en rettighed med der giver dig lov til at oprette en account. Men ejerskabet af account og karakter forbliver ved Blizzard.
Gravatar #38 - gnаrfsan
28. maj 2009 21:26
Jeg ville derhen at accounten var ejet af Blizzard. Jeg misforstod åbenbart dit indlæg lidt, idet, jeg troede at du kun mente characters.
Gravatar #39 - Nextnx
28. maj 2009 22:51
Tja, jo, account ~ karakterer, hver sin side af samme skål, no?
Ikke det ene uden det andet eller hvad det nu hedder. :-)
Gravatar #40 - gnаrfsan
28. maj 2009 22:56
Jo, men man kan argumentere for at ejerskabet af accounten er ligemeget, hvis ikke der er indhold :)
Gravatar #41 - holmen
28. maj 2009 23:25
What isn't yours isn't yours to sell.
Gravatar #42 - Nextnx
29. maj 2009 17:20
Well da man kun kan registere en account per serial så er der særdels vigtigt at få accounten med, hvis oprettet.
Ellers skulle Serial inkl. dens spilletid være godt nok.
Gravatar #43 - Worm
3. jun. 2009 21:19
#2: terracide

Shit hvor er du ynkelig.
Gravatar #44 - terracide
4. jun. 2009 05:09
#43:
Tudekiks? :)
Gravatar #45 - paradise_lost
4. jun. 2009 05:34
Get a life all of you!
Gravatar #46 - Genzo
4. jun. 2009 08:53
Jeg solgte min AoC konto, ved at kun sælge kassen med spillet og så forære kontoen.

QXL havde heller ikke noget problem med det
Gravatar #47 - Tumleren
4. jun. 2009 09:59
Genzo (46) skrev:
Jeg solgte min AoC konto, ved at kun sælge kassen med spillet og så forære kontoen.

QXL havde heller ikke noget problem med det


Hvis AoC's term of use ligner Blizzards, så er det heller ikke tilladt. Kontoen og alt på den tilhører ikke dig, og derfor kan du hverken sælge den eller give den væk. Det er lige så farligt som at sælge den
Gravatar #48 - Coney
4. jun. 2009 10:17
#47 Farligt og farligt:) Tvivler sq på der sker andet end at både sælger og køber bliver skuffede:) I sidste ende nok primært køber:S
Gravatar #49 - terracide
4. jun. 2009 10:36
Genzo (46) skrev:
Jeg solgte min AoC konto, ved at kun sælge kassen med spillet og så forære kontoen.

QXL havde heller ikke noget problem med det


QXL er kolde i røven, så længe de får deres honorar....ikke deres produkt, ikke deres EULA...
Gravatar #50 - Genzo
4. jun. 2009 12:14
terracide (49) skrev:
Genzo (46) skrev:
Jeg solgte min AoC konto, ved at kun sælge kassen med spillet og så forære kontoen.

QXL havde heller ikke noget problem med det


QXL er kolde i røven, så længe de får deres honorar....ikke deres produkt, ikke deres EULA...


Det var de egentlig ikke, da jeg først prøvede at sælge skrev jeg noget med AoC konto til salg, den blev slettet hurtigt

Men når jeg ændrede formuleringen til at lyde som om jeg gav kontoen væk gratis ved køb af boksen så var det ok for dem
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login