mboost-dp1

Salg af wow account 1x lvl 80 1x lvl 65


Gå til bund
Gravatar #1 - nelk
25. dec. 2008 17:21
Heeey folks

Jeg har valgt at sælge min wow account igen, da jeg er kørt træt i det.

Hvad der er at finde på accounten
2 chars på serveren ravencrest + plus 2x lvl 20 alts på samme server :)

1x Mage - male gnome - LVL 80. Magen er wotlk raid klar, og har været igennem 2 25 mands lvl 80 raids. Af gear har den et stk T7 item, og ellers heroic epics og heroic blues! Den har 1795 achivement points, banken er fyldt med gems, herbs, flasks, pots enchant stuff, og en masse andet der er en del værd .Der følger 6500Guld med
Mage armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Rave...

1x Death knight Male human - LVL 65. Ikke det store at råbe hurra for endnu! Kan ikke sige andet end den er skide sjov at spille på, og kan sagtens rykke nogle hordies rundt :p
Death knight armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Rave...

Accounten sælges kun SAMLET begge chars!
Du får secret question og answer, så du får fuld ret over accounten og mulighed for at ændre mail og password.
World of warcraft - World of warcraft the burning crusade - World of warcraft wrath of the lich king. medfølger naturligvis, med brugte cd keys. Hvis det ønskes kan de afhentes, eller sendes (Du betaler porto)

Jeg kan kontaktes
Tlf : 27207751 (KUN SMS)
Mail/msn : [email protected]

(Vil lige slutte af med at sige, gider ikke jeres idiotiske diskution om hvorvidt jeg skal sælge min account her eller ikke, hvis du ikke kan klare denne post, så klik dig et andet sted hen, istedet for at ødelægge det for andre, og udstille dig selv som en stor idiot) :)
Gravatar #2 - terracide
25. dec. 2008 17:28
nelk (1) skrev:
(Vil lige slutte af med at sige, gider ikke jeres idiotiske diskution om hvorvidt jeg skal sælge min account her eller ikke, hvis du ikke kan klare denne post, så klik dig et andet sted hen, istedet for at ødelægge det for andre, og udstille dig selv som en stor idiot) :)


Havde du ikke skrevet disse linjer havde jeg ikke meldt dine konti for svindel (videresalg)...go figure :)
Gravatar #3 - nelk
25. dec. 2008 17:44
terracide (2) skrev:
Havde du ikke skrevet disse linjer havde jeg ikke meldt dine konti for svindel (videresalg)...go figure :)


Svindel hvad snakker du om kære ven?
Der er da ikke svindel indblandet her, man må give sin account væk, sælge den helt op til den pris som du selv har givet for at spille på den siden start, det er ikke ulovligt eller på nogen måde svindel. så lad nu være med at tro du er så klog, og lad vær med at ødelæg en tråd :)
Gravatar #4 - Zeales
25. dec. 2008 18:08
Hvad han mener er at han vil melde dig til Blizzard, eventuelt sende en mail til accounting hos dem, da videresalg af accounts ikke er lovlig ifl. Blizzards terms of use, og fører i næsten alle tilfælde til permanent lukning af kontoen.

Det skal også lige pointeres at selv med alle disse informationer er det stadig muligt for dig at få din account tilbage bare du har dit account navn. De vil spørge efter en scanning af dit pas, hvis du ikke har nogle af de andre ting.
Gravatar #5 - jeldtoft
25. dec. 2008 18:13
Hey

For lige at være seriøs, så kan jeg vise, hvor seriøs sælger er.


Oprettet:

25. dec. 2008 18:18
Aktiveret:

25. dec. 2008 18:19
Gravatar #6 - Zeales
25. dec. 2008 18:20
Han opgiver dog tlf nummer?
Gravatar #7 - terracide
25. dec. 2008 19:04
#3:
Du skulle måske læse lidt op før du dummer dig mere:
http://www.expertlaw.com/forums/showpost.php?p=258...

Og så vil jeg fraråde folk at købe disse accounts, da jeg ikke spøgte i min første post.
Gravatar #8 - nelk
25. dec. 2008 21:20
jeldtoft (5) skrev:
Hey

For lige at være seriøs, så kan jeg vise, hvor seriøs sælger er.


Oprettet:

25. dec. 2008 18:18
Aktiveret:

25. dec. 2008 18:19


Havde tænkt mig at bruge min gamle bruger igen, men den var lukket grundet inaktivitet :) så jeg oprettede en ny!
har intet med useriøsitet at gøre, har solgt herinde før også.
Og jeg snyder på ingen måde, har solgt mange accounts før, og ingen af dem er blevet lukket. og har allerede fået solgt denne, så stop nu med alt den flame!
Gravatar #9 - vandfarve
26. dec. 2008 10:54
Jeg kan ikke forstå, hvorfor det skal være et så stort problem for de aktive Newz-brugere, der har meldt sig i denne diskussion.

Så længe sælgeren gør opmærksom på problemet ved at sælge en konto, ligesom han forklarer, at han også gerne vil eftersende de originale diske. Det drejer sig netop ikke om strafferetslige forhold, men om civilretslige forhold, hvor Blizzard er de eneste, der har interesse og burde fatte interesse for denne sag.

Så hvad så at han sælger sin karakterer og sin konto? Det er da folks frie valg.
Gravatar #10 - kimjac
26. dec. 2008 11:31
og hermed er tråden låst... eller er den? :P

Nå, men det er vel op til folk selv om de vil sælge deres accounts eller ej. Som vandfarve siger, så er de eneste der har noget at have brokke sig over, da Blizzard, som ejer rettighederne til accounten.

Sålænge det ikke straffe-retslig er ulovligt at sælge kontoen ser jeg ingen grund til at folk skal gå så speciel stille om dørene med det. Det er jo ikke forbudt,- med mindre man ser en EULA/TOS som noget man skal overholde med lands love og ret.

Det eneste reelle problem jeg ser ved at købe accounts fra sælgere på nettet, eller som man ikke personligt kender, er at der er risiko for at serie nummeret er blevet skrevet ned og derfor er der en mulighed for at den originale ejer af accounten har tager den tilbage efter enten kort eller lang tid.

Ikke dermed sagt, at det er tilfældet her, men det var nu mere ment som information.

Og kom nu ikke at sig at, uhhh det ødelægger spillet, og ihhh det er jo så forkert. Selvom det sikkert nok skal være en som gør det ;)
Gravatar #11 - madeinrussia
26. dec. 2008 13:10
drop nu de lorte diskutioner om det er lovligt eller ej, totalt latterligt at i gang på gang skal ødelægge folks salgstråde, ulovligt fyrværkeri burde i jage mere end skide characters, intet ku rage jer mindre..

surt opstød*
Gravatar #12 - Janr
30. dec. 2008 11:30
#1: nelk

Hvad fik du for din konto ca?

Havde selv I gamle dage et par lvl 60, men valgte bare at lukke det ned der jeg blev træt af det, måske jeg skulle havde solgt den også hvis der er gode penge i det :)
Gravatar #13 - nelk
7. jan. 2009 16:06
cokow (12) skrev:
#1: nelk

Hvad fik du for din konto ca?

Havde selv I gamle dage et par lvl 60, men valgte bare at lukke det ned der jeg blev træt af det, måske jeg skulle havde solgt den også hvis der er gode penge i det :)


Jeg fik desværre kun 1500, har efterfølgende fået højere bud, men var nød til at sælge da jeg kom lidt i pengenød :)
Gravatar #14 - Sugardad
14. jan. 2009 13:40
Heh, det der faster lvling og casual patches har virkelig tvunget prisen ned på accounts. dengang jeg spillede kunne man sagtens få mere end 1500, men problemet er vel bare, at det er for let at lave en account, rykke den op i 80 og få et par epics
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login