mboost-dp1
Sælges: 42" fjernsym, iMac, bord+stome mm.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
42" fladskærms-tv (jeg ved ikke lige hvad mærke det er): 600 kr
Playstation 3: 100 kr
Bose anlæg: 400 kr
En bærbar computer af en slags: 700 kr
iMac: 700 kr
Apple TV (vidste ikke engang det fandtes): 400 kr
iPhone: 300 kr
4 stole og en spiseborg: 900 kr
2 lædersofaer og en læderstol: 1100 kr
Et haglgevær og en riffe: 1500 kr
Det hele kan afhentes efter aftale på en rasteplads nær Århus.
Playstation 3: 100 kr
Bose anlæg: 400 kr
En bærbar computer af en slags: 700 kr
iMac: 700 kr
Apple TV (vidste ikke engang det fandtes): 400 kr
iPhone: 300 kr
4 stole og en spiseborg: 900 kr
2 lædersofaer og en læderstol: 1100 kr
Et haglgevær og en riffe: 1500 kr
Det hele kan afhentes efter aftale på en rasteplads nær Århus.
Jeg lister lige ud til den rasteplads, gir' gerne kr. 630.000,- for det hele. Har i en cykel trailer eller en rickshaw jeg kan købe til transport? Rickshaw'en må helst ikke kost mere end kr. 800.000,-
Mærkeligt.. de priser du skyder ud virker næsten mere rigtige end den anden tråd.. og du prøver endda på at være sjov.. hvor ved siden af har ham den anden SÅ været?
Fuck, jeg ved snart ikke hvilken tråd der er sjovest :-)
Jeg sad eller og overvejede at følge forslaget i #45 (og oprette brugeren "anelguso2", til det), men milandt gjorde det jo langt bedre :-)
Jeg sad eller og overvejede at følge forslaget i #45 (og oprette brugeren "anelguso2", til det), men milandt gjorde det jo langt bedre :-)
#21 Måske skulle du have overvejet at læse de andre indlæg, før du skrev, for det er da rimelig åbenlyst, at #1 smørrer lidt rimelig tykt på.
For at svare på dit spørgsmål så er tråden en mindre seriøs kopi af en anden tråd, hvor en person beskrev, hvad hans far netop havde fået stjålet (eller, det var der så diskussion om, fordi det ikke lød særlig sandsynligt), og nu "lader" #1 som om, at han "sælger" de selvsamme hælervarer.
For at svare på dit spørgsmål så er tråden en mindre seriøs kopi af en anden tråd, hvor en person beskrev, hvad hans far netop havde fået stjålet (eller, det var der så diskussion om, fordi det ikke lød særlig sandsynligt), og nu "lader" #1 som om, at han "sælger" de selvsamme hælervarer.
vandfarve (22) skrev:#21 Måske skulle du have overvejet at læse de andre indlæg, før du skrev, for det er da rimelig åbenlyst, at #1 smørrer lidt rimelig tykt på.
You wish, jeg har allerede hentet det hele..
Og gunnen er nice, har allerede skudt en mexikaner..
Men fik godkendt mit selvforsvar, for han havde en led hoste.
Tog ham på 100m afstand med riflen, og så sikrede jeg mig med haglgeværet.
Jeg betaler 650 kr for det, men jeg bor ikke i århus så jeg er nødt til at tage toget. Men det er ikke noget problem. Jeg har tænkt på det hele:
Hvis jeg nu kan greje den sådan, at jeg har fået gennet de sædvanlige gamle folk og utiltalende personer væk, der står i døråbningen... så kan du holde dig parat på stationen til toget kommer (jeg sender dig den korrekte tid) og kan du så ikke lige smide fjerneren ind i vogn 11?
42" fladskærms-tv (jeg ved ikke lige hvad mærke det er): 600 kr
Jeg betaler 650 kr for det, men jeg bor ikke i århus så jeg er nødt til at tage toget. Men det er ikke noget problem. Jeg har tænkt på det hele:
Hvis jeg nu kan greje den sådan, at jeg har fået gennet de sædvanlige gamle folk og utiltalende personer væk, der står i døråbningen... så kan du holde dig parat på stationen til toget kommer (jeg sender dig den korrekte tid) og kan du så ikke lige smide fjerneren ind i vogn 11?
Hvis der stadig er nogen som er interesseret i et spisebord, så check det her: http://lugttilosten.dk/photogallery.php?photo_id=2
Ikke uinteressant..BluepaiN (35) skrev:hvis du hellere vil have noget af det sjove, så kan det også arrangeres
Jeg mener ikke der på noget tidspunkt har været tale om et bord?amokk (37) skrev:Hvis der stadig er nogen som er interesseret i et spisebord, så check det her: http://lugttilosten.dk/photogallery.php?photo_id=2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.