mboost-dp1

S: Sony_Ericsson W960i 8GB touchscreen


Gå til bund
Gravatar #1 - squnk
27. nov. 2008 06:29
Sælges: SE-w960i smartphone m. 8GB hukommelse, touchscreen, 3G, WiFi, internetbrowser, emailklient, youtube, god medieplayer osv osv... er fra feb.08, ikke simlåst og i rigtig god stand. Kvitering, kabler og cdér medfølger self. org. æske
pris: 1500 pp.
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilepho...
Gravatar #2 - Bachy
28. nov. 2008 09:53
hmm ... 1500,- inkl porto ?
Gravatar #3 - Bachy
30. nov. 2008 01:36
hmm ... ingen reaktion :(
Gravatar #4 - squnk
3. dec. 2008 08:19
nej... 1500 PlusPorto
Gravatar #5 - Azuria
5. dec. 2008 11:38
Har den T9?
Hvor i landet befinder den sig?
Gravatar #6 - Azuria
7. dec. 2008 18:41
Pling?
Gravatar #7 - GormDK
7. dec. 2008 21:56
Azuria (5) skrev:
Har den T9?

Jeg er ikke 100 % på, at det hedder T9, men en ordbog er der da :)

I brugsanvisningen kalder de det "intelligent ordbog".
Det fungerer "som man er vant til", med at hver tast dækker 3/4 bogstaver, og efterhånden som man skriver ordet, "gætter" den selv, hvilket ord, man mener. Den kan også foreslå hele ordet selvom man kun har indtastet første del.

Derudover er der også håndskrifsgenkendelse (den bruger jeg stortset aldrig, men umiddelbart virker det ret intuitivt).
Man skifter mellem håndskrifsgenkendelse (og "multitryk (tre tryk på '2' -> 'c)) og "intelligent ordbog" ved at holde *-knappen nede.

(Jeg har selv en w960i)
Gravatar #8 - Azuria
7. dec. 2008 22:02
#7 Tak :) Så mangler vi bare at #1 vender tilbage.. :)
Er du ellers fint tilfreds med den? hvordan er den rent hastigheds mæssigt? sammenlignet med fx P900.
Gravatar #9 - GormDK
8. dec. 2008 16:18
Azuria (8) skrev:
#7 Tak :)

Selv tak (:
[host] rating? [/host] ;)


Azuria (8) skrev:
Er du ellers fint tilfreds med den? hvordan er den rent hastigheds mæssigt? sammenlignet med fx P900.

Ja, jeg er ret tilfreds med den :)

Jeg bruger den meget til at høre musik på, og det gør den så godt som jeg kunne tænke mig (er ikke lydkvalitets-fanatiker, så ved ikke meget om dét, evt kan du jo læse et par reviews på internetz).

Angående hastighed, så er det den hidtil eneste nyere telefon, jeg har haft, så kan ikke svare på, hvordan den er i forhold til andre. Nogle gange skal man måske vente 1-2 sec i menuen (primært 'beskeder'), men det er ikke noget, der generer mig.

Kameraet har skuffet mig en lille smule, idet billedet nemt bliver sløret (hvis man ikke holder mobilen stille imens man tager billedet), men det dækker stadig mine behov.

Og så skal du jo også huske, at der er touchscreen til menuer mm, og hvis du har en ven med den her telefon, er det nok værd lige at prøve det selv, da det nok meget er en smagssag om man synes, det er behageligt eller generende.
Derudover er der også det lidt specielle 'jog dial' (tror jeg det hedder) hjul på siden til at navigere i menuerne med; og lyd op/ned (hold nede-> skift nummer) og kamera -knapper.
Der er normalt tastatur med 'tilbage', 'c' (slet) og en 'w' (walkman) og 1-0, * og # knapper.
Gravatar #10 - Azuria
20. dec. 2008 23:45
#1 Skete der mere eller hvad?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login