mboost-dp1

S: Shuttle PC / Perfekt mediecenter


Gå til bund
Gravatar #1 - cjoey
6. jun. 2008 07:36
Shuttle SD11G5, Pentium M 2 GHz, 2048 MB DDR Ram, 500 GB Samsung SATA-II, Radeon HD3450 grafikkort med 256 MB RAM og mulighed for lyd gennem HDMI stikket. Microsoft fjernbetjening til Media Center, DVD-drev med brænder.

Dette er det ultimative mediecenter, der er meget støjsvagt pga. kun 1 blæser i kabinettet. Dette kan lade sig gøre pga. Pentium M 2 GHz processorender ikke bruger ret meget strøm. Alligevel formår den at afspille HD-materiale helt fri for gnidninger og Windows Vista Media Center kører flot på maskinen. Mediecentret drives af en ekstern strømforsyning som også er blæserløs. P.t. er den installeret med Windows Vista men licens medfølger ikke. Der er en ledig PCI-express x2 plads til f.eks. tv-kort.

Billede

Pris: 3500 kr.
Gravatar #2 - vandfarve
6. jun. 2008 08:42
#1 Hvad er strømforbruget på sådan en fætter, hvorfor sælger du den, er den brugt (?), har du kvitteringer, hvor befinder den sig hende... og jeg kunne blive ved. :)
Gravatar #3 - cjoey
6. jun. 2008 08:50
Okay, mere info kommer her :-)

De fleste dele har stadig tæt på 2 års reklamationsret, jeg har kvitteringer på det hele. Jeg har ikke undersøgt hvor meget strøm den trækker, men den eksterne strømforsyning kan trække op til 220W.

Jeg har brugt den selv, men har valgt en løsning med MCE server og extenders sammen med min nabo i stedet for denne.

Den befinder sig i 8000 Århus C.
Gravatar #4 - stargate
7. jun. 2008 08:23
Det er meget surt at jeg ikke lige har de penge, for det er lige sådan en maskine jeg står og mangler.

Men jeg vil ønske dig held og lykke med salget
Gravatar #5 - cjoey
9. jun. 2008 09:08
Flere har spurgt om HDMI-adaptoren følger med, da den er svær at få fat i - det gør den selvfølgelig.
Gravatar #6 - rn49780
12. jun. 2008 19:30
Hej cjoey. Jeg er interesseret i din maskine, den er jo rigtig dejlig.
Er prisen helt fast?
Kan vi tage snakken over e-mail eller MSN?

Jeg kan forresten afhente maskinen, da jeg selv flytter til aarhus senere på måneden.

Med venlig hilsen

Rasmus Nielsen
Gravatar #7 - rn49780
12. jun. 2008 19:38
min mail er forresten mit navn @hotmail.com , det samme er msn
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login