mboost-dp1

S: MSI GeForce GTX960 OC 2GB


Gå til bund
Gravatar #1 - kornrocks
24. jun. 2015 17:11
MSI GeForce GTX960 OC 2GB

Jeg sælger dette grafik kort da det desværre ikke passer til mit gamle Motherboard og vil ik til at skifte alt ud osv, jeg har opdateret bios og kontaktet de forskellige firmaer, intet at gøre. Det virker fint i min vens nye computer. Kortet er en uge gammelt.

Sælger det for 1300kr Som er inklusiv forsendelse
Gravatar #2 - Kolklik
25. jun. 2015 10:22
at det ikke passer lyder mærkeligt..

der findes 2 forskellige slags grafikkort interface(som er relevante at nævne i denne kontekst),

AGP og PCI Express

AGP døde tilbage i midt 2000'erne(2005-2006 ca).

960 er et PCI Express 3.0 kort(OBS: det virker også i et 2.0 slot, da PCI Express 3.0 er bagud kompatible).

Lad mig sige det sådan her; hvis dit bundkort skulle være med et AGP interface,
så køb et nyt og en ny CPU, selv en integrated GPU i dag, vil være bedre end et AGP kort(Hvilket iøvrigt ikke kan købes mere)


Så, hvad med at du fortæller os sandheden?
Gravatar #3 - Geekalot
25. jun. 2015 10:59
Nu heller ikke lige få det der til at passe sammen. AGP bliver vist på museum idag :)
Kan være der mangler en kvitering og derfor manden ikke helt hvidste det med AGP hehe
og dælme en gammelt comp hvis dette skulle være tilfældet :)
Gravatar #4 - Clauzii
25. jun. 2015 12:04
kornrocks (1) skrev:
MSI GeForce GTX960 OC 2GB

Jeg sælger dette grafik kort da det desværre ikke passer til mit gamle Motherboard og vil ik til at skifte alt ud osv, jeg har opdateret bios og kontaktet de forskellige firmaer, intet at gøre. Det virker fint i min vens nye computer. Kortet er en uge gammelt.

Sælger det for 1300kr Som er inklusiv forsendelse


Øhh, hvorfor ikke bare returnerer kortet til butikken?
Gravatar #5 - Manofsciencemanoffaith
25. jun. 2015 12:18
#2: Mon ikke han mener "inkompatibel" når han skriver "ikke passer"?
Gravatar #6 - OxxY
25. jun. 2015 12:21
Manofsciencemanoffaith (5) skrev:
#2: Mon ikke han mener "inkompatibel" når han skriver "ikke passer"?


Der kan nemt være noget bios-inkompabilitet mellem nyere grafikkort og ældre mb's, selvom porten passer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login