mboost-dp1

S: HTC Diamon


Gå til bund
Gravatar #1 - zacho
21. mar. 2009 10:49
Hej Newz'er.

Jeg har nu haft min HTC Diamond til at ligge ubrugt alt for længe, så derfor har jeg valgt at jeg vil sælge den. Mobil er købt omkring slutningen af August sidste år, har stadig kvitering.

Mobilen er ikke simlåst, og har ingen betydlige ridser, hvilket vil sige at den kun har de små ridser som mobiler normal modtager ved at ligge i lommer. Jeg har tildels haft den beskyttet i en specielt lavet pung, så der er aboslut ikke mange skrammer. Hvis billeder ønskes skriv, så skal jeg tage nogle og smide dem op.

Alt orgianlt tilbehør medfølger i orginal indpakning. Høretelefonerne er brugt en enkelt gang.

Grunden til at jeg sælger er simpelthen fordi at Diamonden har alt for mange funktioner til jeg skal bruge, samt at touch ikke lige fangede mig så meget. Derudover SMS'er jeg utroligt meget, og det hænder at der skal smedes en hurtig SMS eller to mens man står bag kassen på arbejde, og der har man ikke tid til at se hvilke knapper man trykker - dette er faktisk den største grund til salget.

Byd alt hvad i vil.

Jeg forbeholder mig retten til alt - blah blah blah.

Over and out!
Gravatar #2 - cjoey
21. mar. 2009 11:17
Jeg starter med at byde 500 kr pp
Gravatar #3 - coday
21. mar. 2009 11:37
Hvor den henne i landet?

Byder 600 PP.
Gravatar #4 - zacho
22. mar. 2009 09:08
Den befinder sig i Herning. Jeg lader den lige stå lidt længere, da jeg håber på at komme lidt højre op.

Hvis det har interesse for nogle så er jeg også interesseret i at bytte til en anden mobil, dog helst Sony Ericsson, men kom med nogle bud hvis nogle er interesseret.
Gravatar #5 - PazO
22. mar. 2009 09:11
Hvad er mindsteprisen?
Gravatar #6 - zacho
22. mar. 2009 09:32
Uha, jeg tror jeg ville sætte mindsteprisen til 800kr.

Men at bytte er jeg utroligt interesseret i, en w810i i godstand ville næsten være perfekt, hvis nogen ligger inde med sådan en.
Gravatar #7 - coday
22. mar. 2009 10:18
Jeg har en W810i , vil lige overveje om jeg er intra i at bytte..
Gravatar #8 - Bachy
22. mar. 2009 13:00
Hvad med en SE W902 i bytte, den har et 4GB kort i sig, så der er plads til lidt musik :)
Gravatar #9 - zacho
22. mar. 2009 14:37
#8 kender ikke mobilen, så skal lige under søge sagen. Men et hurtigt spørgsmål, er der flash lys i?
Gravatar #10 - zacho
22. mar. 2009 15:17
#8 det kan faktisk godt tyde på at jeg er lidt lun på den w902. Men hvordan er standen på den, og er det muligt at tænde flash (som jeg fandt ud af der var) uden at benytte kameraet som, altså bruge det som lommelygte?
Gravatar #11 - Bachy
22. mar. 2009 16:35
Det her fotolys som der er på W902ern, kan både være skidt og godt, det giver ikke helt så gode resultater ved fotografering i mørke omgivelser som en rigtig flash gør, men nu er en mobil jo helt så god som kamera som et rigtigt kamera :)

Men så er der "lommelygte" funktionen, den er jeg ret glad for, især når man skal op på wc om natten, og stuen flyder med en kat også en omgang rod oven i :)

Så ja, du kan tænde og slukke for lyset uden om kameraet, jeg har personligt smidt det ind i quick menuen, da det er en af de ting jeg bruge temlig ofte :)

... hov .. nu glemte jeg at svare på starten af dit spørgsmål :) .. Hvordan er standarten på den, jamen den er lækker at have i hånden, ligger rigtig godt, og materialer valget virker ret godt på mig. Jeg kan især rigtig godt lide at den lidt længere end feks w810, men det er måske blot fordi jeg har lidt store hænder, og va rved at knække fingerne når jeg skulle skrive på den gode gamle w810 :)

Menuen virker som SE's menuer altid gør, skærmen er der heller ikke noget at udsætte på. Hvad der angår batterieleve tiden, hmm ... lidt svært at vurdere, vil tro det varier utrolig meget efter hvordan man bruge mobilen, kun som walkman/tlf så holder det rimligt (grunden til at jeg skriver rimligt er at jeg reelt ikke lægger mærke til hvor længe den holder strøm :)). Bruger man flash lyset, spiller, kaster rundt med den, ja så holder batteriet selvf knap så længe strøm :)

Nå .. det blev til en hel andmeldelse, hvilket egentlig slet ikke var planen :)
Gravatar #13 - zacho
22. mar. 2009 17:56
#11 Jeg bruger nemlig også lommelygte delen på min w810i utroligt meget, så derfor er det blot et stort plus at det også findes på denne. Flash delen kan jeg forestille mig er meget lig den på w810i'eren men nu burger jeg sjældent min mobil til at tage billeder med.

Jeg vil lige overveje det, men jeg er meget lun på den! Lige en ting til, har du sådan noget som kvitering ?
Gravatar #14 - Bachy
22. mar. 2009 19:29
Der er selvf kvitt. på telefonen, den er omkring 2 mdr gammel og på tdc.dk
Gravatar #15 - zacho
23. mar. 2009 08:28
Perfekt - Ved du om den er simlåst ?
Gravatar #16 - Bachy
23. mar. 2009 10:26
Den er ikke simlåst, branded ja, men ej simlåst. Kører selv med et bibop simkort (sonofon) så det virker fremragende :)

Gravatar #17 - zacho
23. mar. 2009 11:20
Er det kun software mæssigt, eller er der sådan et kæmpe TDC logo på hele bagsiden ?:P
Gravatar #18 - Bachy
23. mar. 2009 11:23
Det er blot deres .. æhh .. FLy og PLAY de har smidt idn som menupunkt. Jeg vil tro det kan fjernes ved at lægge ny firmware ind, men mig generer det såmænd ikke, så jeg lever blot med det :)
Gravatar #19 - zacho
23. mar. 2009 11:51
Jeg har det samme bare med Sonofons gamle e-go halløj ting, så det er intet problem ;) Det var mere hvis det var ligesom 3, hvor deres logo er på selve telefonen, det synes jeg der er noget pjat :P
Gravatar #20 - Bachy
23. mar. 2009 13:59
Jeg kan godt huske at 3 en overgang malede deres logo på telefonerne, det gør TDC heldigvis ikke :)

Du melder dig blot når og hvis du beslutter dig, telefonen render
såmænd ikek så langt :)
Gravatar #21 - zacho
23. mar. 2009 14:15
Det skal jeg nok, men vil lige høre, hvor henne i landet befinder du dig ? :)
Gravatar #22 - Bachy
23. mar. 2009 14:17
Universet, Jorden, Europa, Danmark, Sønderjylland, Sønderborg, Jørgensgård :)

Håber det var præcist nok :)
Gravatar #23 - zacho
23. mar. 2009 14:35
Det gav mig en ide:D Men det var alligevel orv langt væk :P

Men jeg smutter lige ind i en TDC butik her en af dagene for at se om de ikke har den, men jeg tror jeg er frisk :P
Gravatar #24 - zacho
25. mar. 2009 14:50
Bachy jeg tror jeg er frisk på en bytter - men hvordan gør vi det når vi nu bor i hver vores ende af landet ?:P (næsten)
Gravatar #25 - Bachy
25. mar. 2009 16:06
Hey Boss .. ja .. hvordan gør vi det, hvis vi nu hver især aftaler at vi sender telefonen med posten, feks imorgen , eller hvad vi bliver enige om, og vi så udveksler tt numre :)

Jeg har aldrig prøvet at alve en bytte handel varer imellem, normalt laver jeg byttehandler med penge :)

Men jeg stoler 100% på dig, så det er optil dig om du vil stole på mig :)
Gravatar #26 - MiniatureZeus
25. mar. 2009 17:20
#24, #25
I kan bare sende begge telefoner til mig, så skal jeg nok sørge for resten ;D
Gravatar #27 - Bachy
25. mar. 2009 18:48
MiniatureZeus (26) skrev:
I kan bare sende begge telefoner til mig, så skal jeg nok sørge for resten ;D


Deal! .. vi sender telefonerne til MZ, og sidder tilbage med lange nase :)
Gravatar #28 - zacho
26. mar. 2009 08:18
Bachy - et eller andet sted så stoler jeg på dig, og på den anden side ikke. Du må kunne følge mig at jeg synes det er meget at satse på at du sender den. :) Men nu er sagen den at jeg snart står og skal til tyskland - så jeg ved ikke om det er en mulighed for dig at slå et smut forbi Padborg, hvis det er ? :P
Gravatar #29 - Bachy
26. mar. 2009 09:27
Uhh .. padaborg er små 30km herfra, og uden bil :) ... men hvis du giver besked i god tid, så kan man sikkert fikse noget.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login