mboost-dp1

S: God computer til spil


Gå til bund
Gravatar #1 - ttp.dk
15. feb. 2009 13:56
Kanon pc til spil, bemærk særligt godt grafik kort.

Secp:

MBAM2 Biostar NF4Ultra AM2G,
AMD A64 5000+ X2 AM2 DualCore,
CPUK Soc939/AM2 Thermaltake CPU køl,
RAM PC5400 Elixir 1 GB PC667,
HD Samsung 400 GB, SAT AII 7200rpm,
Nvidia GF 8800 GTS 320MB,
Pioneer DVR-111 DVD+-R/RW/+R9
Netkort 10/100
Windows Vista Home Prem. 32-bit

Jeg havde forstillet mig omkring 7000 kr for herligheden, men du/i er velkommen til at gi et bud.

MVH

Troels
Gravatar #2 - Barkane
15. feb. 2009 13:59
Hold da kæft den er dyr ift. specifikationer. Hvis du skal sælge den til den pris skal vist til dba.dk
Gravatar #3 - ttp.dk
15. feb. 2009 14:10
[quote=ttp.dk (1)]Kanon pc til spil, bemærk særligt godt grafik kort.

Secp:

MBAM2 Biostar NF4Ultra AM2G,
AMD A64 5000+ X2 AM2 DualCore,
CPUK Soc939/AM2 Thermaltake CPU køl,
RAM PC5400 Elixir 1 GB PC667,
HD Samsung 400 GB, SAT AII 7200rpm,
Nvidia GF 8800 GTS 320MB,
Pioneer DVR-111 DVD+-R/RW/+R9
Netkort 10/100
Windows Vista Home Prem. 32-bit

Jeg havde forstillet mig omkring 7000 kr for herligheden, men du/i er velkommen til at gi et bud.

MVH

Troels[/quote

Har skrevet forkert der er 4 GB ram
Gravatar #4 - dkbooster
15. feb. 2009 14:13
Tja:

fcomputer.dk

Hvis du nu havde sagt det halve så...
Gravatar #5 - ttp.dk
15. feb. 2009 14:14
spuce (2) skrev:
Hold da kæft den er dyr ift. specifikationer. Hvis du skal sælge den til den pris skal vist til dba.dk


Kan ikke helt følge dig, ifølge Windows experience index er den på 5.2, det er da rigtigt godt.
Gravatar #6 - Plimmer
15. feb. 2009 14:22
Jeg har en e6600, p5q pro, 4gb ram pc6400, 750gb hdd, 8800 GT til salg for 6999,- any takers? :)
Gravatar #7 - ttp.dk
15. feb. 2009 14:54
dkbooster (4) skrev:
Tja:

fcomputer.dk

Hvis du nu havde sagt det halve så...


Det kan jeg da godt se du har ret i troede bare den var mere værd, men så er ny pris 4500 kr.
Gravatar #8 - stevns
15. feb. 2009 14:59
ttp.dk (7) skrev:
så er ny pris 4500 kr.


Du er nok stadig lidt for optemistisk : ) Du kan få en helt ny computer der er bedre for de samme penge : )
Gravatar #9 - gentox
15. feb. 2009 16:02
Kom nu, ttp.dk har jo lov til at tage den pris har lyst til...
Det er jo ikke tråden ved navn, rådgivning til salg af PC, selvom der måske burde være en sådan.

Jeg ved det ville være enestående her på newz.dk, men burde man ikke lade være med at skrive hvis man ikke er interesseret i at købe?

Er udmærket klar over at jeg selv gør mig skyldig i det samme, men det er lidt sørgeligt at se den ene efter den anden der forsøger at sælge noget, hvorefter folk begynder at finde fejl, mangler, eller bare er generelt utilfredse.

Hvis man ikke vil købe hvorfor så skrive?
Gravatar #10 - vandfarve
15. feb. 2009 16:34
#9
Igen, ikke for blande min personlige holdning ind i det her, men jeg har selv forstået på normerne og kulturen, at man vægter community'ets gode højere end individet, hvorfor man hellere vil udstille en enkelt person end at lade en person fra community'et gøre et dårligt køb.

Det er i hvert fald min egen begrundelse for, at jeg blander mig i sådanne tråde, for jeg gør mig nøjagtig skyld i det samme - jeg tager blot hatten af for dig, der indrømmer det, modsat alle os andre idioter med hemmelige agendaer.

Når det er sagt, så prøver mange også med fejlagtige midler at fortælle sælgeren, at "it's not gonna happen!". I stedet burde vi være lidt mere diplomatiske, formulere vores indlæg bedre og helst undgå at poste dem, men i stedet bruge en PM til at forklare, at prisen er fuldstændig hen i vejret, såsom indlæggene #2 og #4. Derfor:

#ttp.dk
Det er en god computer, men du skal nok prøve at sælge den et andet sted, hvis du vil have din ønskede pris for den, da der findes kedelige brugere som mig selv, der ynder at oplyse andre om deres reelle muligheder for salg.

Du kan enten prøve at sænke prisen drastisk, men jeg tror helt objektivt, at du vil kunne få solgt den hurtigst og til højest pris, hvis du prøver nogle af de danske auktionssider. Det er blot et godt råd...
Gravatar #11 - dkbooster
15. feb. 2009 18:00
#10 Et eller andet sted har du jo ret i det med community'et... men jeg tror ikke, der er mange på newz, der ville give så meget for sådan en computer - derfor er det måske meget rimeligt at oplyse manden om at han spilder sin tid ved at prøve på at sælge den her/til den pris...

Men jeg kan sagtens følge #9 i at det faktisk er respektløst af folk(mig) at skyde folk ned på den måde... selvom mine motiver nu er at hjælpe - Derfor kan mit indlæg selvfølgelig godt opfattes negativt...

Måske burde man sende en PM som vandfarve skriver...
Gravatar #12 - siliankaas
16. feb. 2009 09:53
#11 & #10 Jeg er ikke enig at det er respektløst.

Jeg som potentiel køber af en brugt computer, er glad for at folk som Vandfarve og dig, ofte oplyser at prisen er alt for høj i forhold til det varen er værd.

Jeg ser det måske lige så meget som en service til en evt. køber.
Gravatar #13 - Nextnx
16. feb. 2009 10:23
Hvad er det for noget med ejerrettigheder på en oprettet åben tråd på et offentlig tilgængelig side og hemmeligheds beskeder via pm. ehh.
En ting er spam en anden ting er reel information for en evt. køber kunne få gav af hvis vedkomne ikke er it kendt.

For eksempel jeg kender nada eller meget lidt til interne dele på biler. Jeg hvis så en bil i en tråd på en side der er salg og en anden person med bedre kendskab kender noget til det sælger skriver om eller bilen og ser noget kritisk, så ville jeg da for gud skyld håbe at vedkomne skrev noget i tråden så jeg kunne se det, om det så måtte være teknisk eller bare overpris for den vare.

Jeg synes det er total iorden at oplyse andre folk der kunne have gav af det, og de skal have al respekt for at gøre det.
Gravatar #14 - Flemhans
16. feb. 2009 12:29
Menes der God som i at den er gudeagtig eller bare god
Gravatar #15 - ttp.dk
16. feb. 2009 16:13
Flemhans (14) skrev:
Menes der God som i at den er gudeagtig eller bare god


tror skalen går til 5
Gravatar #16 - tazimn
16. feb. 2009 16:37
ttp.dk (15) skrev:
tror skalen går til 5


Skalaen går til 5,9.. Hvis den kungik til 5, kunne du jo ikke få 5,2.. vel..? :-D

Som andre har ytret her, så vil dine chancer for succes med at sælge din computer, være væsentligt forhøjet ved at sætte den til salg på en auktionsside..
Gravatar #17 - stevns
16. feb. 2009 17:15
tazimn (16) skrev:
Skalaen går til 5,9

Sikker? Det ligner meget det samme de har sat ind i win7, og der går den til 7,9 (er jeg 99% sikker på :S). Også yderst logisk at de har valgt at stoppe lige der. Hvorfor ik bare lige runde op til 10 (eller ned til 5)? Tror de felste bedst kan li når det er er lige runde tal, så er der nok flere der har lettere ved at forholde sig til det. : )
Gravatar #18 - kimx
16. feb. 2009 17:33
#17

De har hævet lofter i Windows 7
Gravatar #19 - stevns
16. feb. 2009 17:40
Okay, der kan man bare se. Ved at være lang tid siden vista røg ud, hehe. :P Nok også det mest logiske/praktiske måde at gøre, så man kan sammenligne på kryds. : )
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login