mboost-dp1

Pokemon GO accounts lv20+


Gå til bund
Gravatar #1 - Andreasx23
5. aug. 2016 17:34
Vil du gerne være ?The very best? uden at ligge noget arbejde i det?
Søg ej mere!
Med min service kan du købe accounts fra level 20 til 30!
* Alle accounts er 50kr pr. stk! *

Fordelene med mit service:
- Du kan vælge dit eget hold
- Du kan vælge dit eget spillernavn
- Nogle af disse accounts har rare pokemons på dem
- 0 Softbans modtaget på nogen af disse accounts

Alle disse accounts har over 500 Magikarp candy fra start så hvad venter du på evolve til den Gyarados med det samme!

Alle accounts er PTC brugere!
Gravatar #2 - CBM
5. aug. 2016 18:03
Åhh ja .... ååååhhh ja... jeg vil købe.... nåh nej.. jeg er fucking ligeglad med pokemon :-P

WOW account tråd V.2.0

denne tråd er spam og burde slettes :-P
Gravatar #3 - _tweak
5. aug. 2016 18:22
Gad vide hvordan hr. Andreasx23 mener man skal kontakte ham?
Gravatar #4 - Andreasx23
5. aug. 2016 18:45
_tweak (3) skrev:
Gad vide hvordan hr. Andreasx23 mener man skal kontakte ham?

Hej undskyld, jeg er ny her på siden. Er det ikke muligt at sende privat beskeder? :)
Gravatar #5 - Useful
6. aug. 2016 01:11
Andreasx23 (4) skrev:
_tweak (3) skrev:
Gad vide hvordan hr. Andreasx23 mener man skal kontakte ham?

Hej undskyld, jeg er ny her på siden. Er det ikke muligt at sende privat beskeder? :)


Nej. Men det kommer vel inden næste år.. måske.. nok ikke.

Indtil da må man jo nøjes med at poste sine kontaktoplysninger i tråden så gud og hver mand kan se det. Det sker der heldigvis ikkke noget ved -.-

CBM (2) skrev:


denne tråd er spam og burde slettes :-P


Om ikke andet er dit indlæg da spam :)

Gad vide om newz altid vil fremstå som gamle mænd fanget i fortiden.. Folk sælger spille konti nu til dags, følg nu med.
Gravatar #6 - CBM
6. aug. 2016 03:54
#5: jeg kunne ikke lade være. .. jeg er SÅ træt af wow tråde og nu Pokémon tråde...
Og ja.. jeg er en mavesur gammel mand

Med den måde Nintendo og what's-their-name behandler
Pokémon spillere og deres websider så tvivler jeg på at Pokémon account salg er tilladt
Gravatar #7 - Useful
6. aug. 2016 05:12
CBM (6) skrev:

Med den måde Nintendo og what's-their-name behandler
Pokémon spillere og deres websider så tvivler jeg på at Pokémon account salg er tilladt


Der er sgu så mange ting der ikke er tilladt hvis det stod til firmaerne. Der er stadig spil udgivere der mener jeg ikke må dele mine spil med min lillebror, men det tror jeg alle her er enige om, at det skal vi da bare skide højt og helligt på.
Gravatar #8 - fjols
6. aug. 2016 05:33
#5: Problemet er ikke så meget at folk sælger deres ting imod spillets regler, problemerne synes jeg er:
- Der gøres ikke opmærksom på hvilke regler der er brudt og hvad konsekvenserne kan være
- Brugerne på newz køber ikke sådanna kontoer (sådan plejede det i hvert fald at være)
- Man går heller ikke ind på hestenet.dk og forsøger at sælge sit hardware

Men ultimativt er det vel op til crew at opstille nogen regler for den slags og indtil da vil brugerne på newz helt sikker fortsætte med at spamme sådanne tråde som denne, mig selv inklusiv.
Gravatar #9 - Andreasx23
6. aug. 2016 05:41
Beklager, så bare nogle "sells-threads" iforvejen så troede gjodt jeg måtte post en.
- I tilfælde af man gerne vil handle om en bruger så kontakt mig gerne på Facebook https://www.facebook.com/Andreas.Antonsen
Gravatar #10 - Useful
6. aug. 2016 09:29
fjols (8) skrev:
Der gøres ikke opmærksom på hvilke regler der er brudt og hvad konsekvenserne kan være

Vi er alle voksne mennesker der burde kunne overskue dette uden at blive holdt i hånden.

fjols (8) skrev:
Brugerne på newz køber ikke sådanna kontoer (sådan plejede det i hvert fald at være)


Hamrende irrelevant. Hvad andre folk plejer at købe kommer ikke denne tråd særlig meget ved. Det er en salgs tråd omkring noget IT relateret på en IT relateret side.

fjols (8) skrev:
Man går heller ikke ind på hestenet.dk og forsøger at sælge sit hardware


Nej, men det er da også verdens ringeste sammenligning. Et mobil spil har noget mere med en IT side at gøre, end hardware har med hesteopdræt side.

fjols (8) skrev:
Men ultimativt er det vel op til crew at opstille nogen regler for den slags

Ja det kunne være rart med en smule mere fra deres side.
fjols (8) skrev:
indtil da vil brugerne på newz helt sikker fortsætte med at spamme sådanne tråde som denne, mig selv inklusiv.


Selvoptaget kan man vel altid være.


Andreasx23 (9) skrev:
Beklager, så bare nogle "sells-threads" iforvejen så troede gjodt jeg måtte post en.
- I tilfælde af man gerne vil handle om en bruger så kontakt mig gerne på Facebook


Ejerne af siden har ikke givet udtryk hverken for eller imod (Indirekte har de vel sagt for, igennem tweaks indblanden her i tråden)

Det er 100% en håndfuld af brugerne her på siden, der mener deres lille indædte spammer klub skal være moderator på siden.
Gravatar #11 - CBM
6. aug. 2016 13:48
#10 : i sidste ende handler det vel om hvilken side som brugerne og crew ønsker....

En seriøs IT side....

Eller en IT flavored nationen.dk

Dit argument kan jo også bruges til at sige ok for de to falske dokument tråde (en på dk og en på uk).... så er de vel også ok... du kan jo bruge en computer til at lave falske dokumenter. .. så er det vel det samme... eller hvad????


Og siden vi skider hul i firmaer.... så kan vi vel sige velkommen til wow tråde også så????
Gravatar #12 - Useful
6. aug. 2016 17:51
CBM (11) skrev:

Dit argument kan jo også bruges til at sige ok for de to falske dokument tråde (en på dk og en på uk).... så er de vel også ok... du kan jo bruge en computer til at lave falske dokumenter



Ej stop da dig selv inden du får et invite til paradise hotel.

Du sidder og sammenligner salg af en spilkonti til et pokemon spil, med salg af forfalskede pas og lignende.. Høre du godt dig selv der?

CBM (11) skrev:
så er det vel det samme... eller hvad????

er du dum.... eller hvad????

Helt seriøst.. Intet pis her... Den kommentar får dig virkeligt til at fremstå som fyren nede på bodegaen.
Og inden du spørger, nej vi skal ikke tillade menneskehandel fordi man kan sælge dem via en email..

CBM (11) skrev:
Og siden vi skider hul i firmaer.... så kan vi vel sige velkommen til wow tråde også så????


Ja, hvorfor ikke?
Gravatar #13 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. aug. 2016 03:50
#12

Hvis du er så hamrende utilfreds så find en anden tråd, eller køb nogle pokemon konti fra den stakkels mand.
Sådanne useriøse tråde har altid blevet, og vil altid blive gjort grin med på Newz.

Jeg syndes ikke at du er fear! Håper du døøøøør!
Gravatar #14 - CBM
7. aug. 2016 04:38
#12 og #13: ROTFLMAO :-)
Gravatar #15 - mvoigt27
7. aug. 2016 07:52
Ja ja, så spørger jeg, er der privat garanti på?
Gravatar #16 - Andreasx23
7. aug. 2016 11:22
mvoigt27 (15) skrev:
Ja ja, så spørger jeg, er der privat garanti på?

I tilfælde af ban af en konto, modtager du en erstatning gratis.
Gravatar #17 - Useful
7. aug. 2016 12:17
PHP-Ekspert Thoroughbreed (13) skrev:
#12

Hvis du er så hamrende utilfreds så find en anden tråd, eller køb nogle pokemon konti fra den stakkels mand.
Sådanne useriøse tråde har altid blevet, og vil altid blive gjort grin med på Newz.


Aha, jeg er ikke enig med din holdning, så jeg skal bare smutte? Har du ikke et Dansk folkeparti du skal stemme på?

Men hvis i mener fremtiden for Newz er at opføre jer som utilpasset idioter overfor nye brugere, så er i vist meget fint tjent med
CBM (11) skrev:


Eller en IT flavored nationen.dk



For det er lige præcis jer, der ville passe som hånd i handske på nationen, med jeres hovedløse bodega argumenter og "dank memes" spam.

Gravatar #18 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
7. aug. 2016 14:53
#17

Hold nu kæft hvor fatter du bare ikke en joke ... Hele pointen med "køb min WoW/Diablo/LOL/Pokemon"-trådene er jo at tage lidt pis på sælger og fortælle at den slags ikke er velkomne på Newz, da det i 99% af tilfældene ikker er lovligt at videresælge sådanne spilkonti.

At du så tager det personligt er jo total Terracide!

- hov vent, er det dig? Har du ikke en CRT-skærm du skal have købt?
Gravatar #19 - Useful
7. aug. 2016 15:08
PHP-Ekspert Thoroughbreed (18) skrev:
#17

Hold nu kæft hvor fatter du bare ikke en joke ... Hele pointen med "køb min WoW/Diablo/LOL/Pokemon"-trådene er jo at tage lidt pis på sælger og fortælle at den slags ikke er velkomne på Newz, da det i 99% af tilfældene ikker er lovligt at videresælge sådanne spilkonti.



Jeg fatter jo godt joken, det jeg taler om er lige præcis denne del af det

PHP-Ekspert Thoroughbreed (18) skrev:
og fortælle at den slags ikke er velkomne på Newz,


Jeg starter med at sige, at jeg synes ikke det nødvendigvis er eller burde være korrekt. Det har intet med at ikke fatte jeres joke eller hvorfor i synes det er sjovt. tværtimod.

PHP-Ekspert Thoroughbreed (18) skrev:
da det i 99% af tilfældene ikker er lovligt at videresælge sådanne spilkonti.


Det er i 100% af tiden lovligt at sælge sådanne konti. Der er en privat aftale som brydes, og eneste konsekvens er en privat beslutning om ophør af aftalen.
Der er ingen juridisk konsekvens overhovedet.

At salg af spilkonti ikke er "tilladt"/velkommen her, er en konsekvens af en kerne af brugere der har udnyttet en totalt apatisk ledelse af siden, til at bestemme hvad de mener skal være okay. Det blev så åbenbart overhovedet ikke anderledes med ny ledelse.

jeg stå ved, at intet nytte kommer af at opføre sig som idioter overfor nye brugere, fordi de prøver at sælge noget i engang har valgt at i ikke vil have, fordi, grunde.
Gravatar #20 - arne_v
7. aug. 2016 15:42
Useful (19) skrev:
Det er i 100% af tiden lovligt at sælge sådanne konti. Der er en privat aftale som brydes, og eneste konsekvens er en privat beslutning om ophør af aftalen.
Der er ingen juridisk konsekvens overhovedet.


Sludder.

Aftaler et et juridisk begreb med både lovgivning og domstols praksis bagved.

Og misligholdelse af aftale kan have værre konsekvenser end bortfald af aftale.

Og der er også en vis praksis for at bruge termen ulovlig for andet end overtrædelser af straffeloven og offentlig påtale.
Gravatar #21 - fjols
7. aug. 2016 15:49
Useful (19) skrev:
fordi, grunde.


Nej, fordi ingen (flueknepperi incoming?) af forumbrugerne på sitet har været interesserede i de tråde og de derfor er blevet opfattet som spam. Historisk har det oftest været hit and run tråde hvor "sælger" aldrig har svaret igen.
Nu er det så bare dig der holder liv i en ligegyldig tråd fordi du er uenig med flertallet. Og nu gør jeg det også, så det gør vel mig til hykler.
Desuden hører spil vel til på railgun.
Gravatar #22 - Useful
7. aug. 2016 15:56
arne_v (20) skrev:

Sludder.

Aftaler et et juridisk begreb med både lovgivning og domstols praksis bagved.

Og misligholdelse af aftale kan have værre konsekvenser end bortfald af aftale.


Konsekvensen kan være at blive tvunget til at opretholde sin del af aftalen, eller kompensere for det direkte tab opstået ved aftalens ophør, hvilket ikke gør sig aktuelt ved salg af en spilkonti, hvorfor den eneste konsekvens er et ophør af aftalen.
Betingelserne er ikke betinget af nogen form for lovkrav, og der kan derfor aldrig komme en juridisk konsekvens af at bryde aftalen. Den kan ophøre og hvad der med det høre, og intet andet.

arne_v (20) skrev:
Og der er også en vis praksis for at bruge termen ulovlig for andet end overtrædelser af straffeloven og offentlig påtale.


Ja, men så er der også praksis for at uddybe hvis man vælger at bruge ordet i en andet sammenhæng end sit gængse.

Det er ikke ulovligt at bryde en privat aftale.. fuck en verden hvis det var sandt.

fjols (21) skrev:
Useful (19) skrev:
fordi, grunde.


Nej, fordi ingen (flueknepperi incoming?) af forumbrugerne på sitet har været interesserede i de tråde og de derfor er blevet opfattet som spam.


Man kunne vel håbe ideen var at newz skulle komme videre og ikke kun tillade det som de gamle drenge er interesserede i.

Tænk sig at man faktisk fik aktive brugere ud af at holde et åbent salgsområde, fri for ligegyldigt fnider, så som at kalde det spam fordi man ikke selv ser varen som interessant. Hol.dk synes at klare sig fint.

fjols (21) skrev:
fordi du er uenig med flertallet


Gud forbyde.
Gravatar #23 - mvoigt27
7. aug. 2016 16:34
Useful (22) skrev:
arne_v (20) skrev:

Sludder.

Aftaler et et juridisk begreb med både lovgivning og domstols praksis bagved.

Og misligholdelse af aftale kan have værre konsekvenser end bortfald af aftale.


Konsekvensen kan være at blive tvunget til at opretholde sin del af aftalen, eller kompensere for det direkte tab opstået ved aftalens ophør, hvilket ikke gør sig aktuelt ved salg af en spilkonti, hvorfor den eneste konsekvens er et ophør af aftalen.
Betingelserne er ikke betinget af nogen form for lovkrav, og der kan derfor aldrig komme en juridisk konsekvens af at bryde aftalen. Den kan ophøre og hvad der med det høre, og intet andet.

arne_v (20) skrev:
Og der er også en vis praksis for at bruge termen ulovlig for andet end overtrædelser af straffeloven og offentlig påtale.


Ja, men så er der også praksis for at uddybe hvis man vælger at bruge ordet i en andet sammenhæng end sit gængse.

Det er ikke ulovligt at bryde en privat aftale.. fuck en verden hvis det var sandt.

fjols (21) skrev:
Useful (19) skrev:
fordi, grunde.


Nej, fordi ingen (flueknepperi incoming?) af forumbrugerne på sitet har været interesserede i de tråde og de derfor er blevet opfattet som spam.


Man kunne vel håbe ideen var at newz skulle komme videre og ikke kun tillade det som de gamle drenge er interesserede i.

Tænk sig at man faktisk fik aktive brugere ud af at holde et åbent salgsområde, fri for ligegyldigt fnider, så som at kalde det spam fordi man ikke selv ser varen som interessant. Hol.dk synes at klare sig fint.

fjols (21) skrev:
fordi du er uenig med flertallet


Gud forbyde.


Hvis du ikke stod oprettet som i 2010 ville jeg sige, You must be new here... velkommen til newz....
Gravatar #24 - arne_v
7. aug. 2016 17:36
Useful (22) skrev:
Konsekvensen kan være at blive tvunget til at opretholde sin del af aftalen, eller kompensere for det direkte tab opstået ved aftalens ophør,


Netop.

Useful (22) skrev:
hvilket ikke gør sig aktuelt ved salg af en spilkonti, hvorfor den eneste konsekvens er et ophør af aftalen.


Det er ikke givet.

"Kære XXX. Vi er blevet gjordt opmærksom på at du har solgt YYY accounts. Dette har påvirket spillets anseelse og dermed reduceret antallet af brugere. Vi anslår skønsmæssigt at din aktivitet har kostet os 1000 brugere. Vi tjener i gennemsnit 500 kroner per bruger over spillets levetid. Vi skal hermed gøre krav på 1000 * 500 kroner i erstatning. Med uvenlig hilsen Big Business Inc."

Useful (22) skrev:
Betingelserne er ikke betinget af nogen form for lovkrav, og der kan derfor aldrig komme en juridisk konsekvens af at bryde aftalen.


At kunne blive dømt i retten for misligehold af aftale er er juridisk konsekvens.

Useful (22) skrev:
Den kan ophøre og hvad der med det høre, og intet andet.


Det er ikke givet.

Useful (22) skrev:
Ja, men så er der også praksis for at uddybe hvis man vælger at bruge ordet i en andet sammenhæng end sit gængse.


Men det er netop gængs i almen dansk tale at bruge ulovlig om andet en straffelovsovertrædelser!
Gravatar #25 - arne_v
7. aug. 2016 17:40
fjols (8) skrev:
- Der gøres ikke opmærksom på hvilke regler der er brudt og hvad konsekvenserne kan være


Useful (10) skrev:
Vi er alle voksne mennesker der burde kunne overskue dette uden at blive holdt i hånden.


Det er jo et valid politisk synspunkt.

Det er imidlertid ikke hvordan lovgivning og mentalitet er i Danmark.

Der lægges der vægt på forbrugerbeskyttelse.

De snu skal ikke have lov til at narre de mindre snu.

Priser skal angives inkl. moms. Der er reklamationsret. Vtigtige salgsbetingelser skal fremgå klart of tydeligt. Etc..
Gravatar #26 - Useful
8. aug. 2016 00:38

arne_v (25) skrev:
At kunne blive dømt i retten for misligehold af aftale er er juridisk konsekvens.


Men pointen er jo, at den del af aftalen der brydes ikke er noget du kan dømmes for misligholdelse af. Den yderste konsekvens er aftalens ophør, og det er der rigeligt retspraksis for.

arne_v (25) skrev:
Men det er netop gængs i almen dansk tale at bruge ulovlig om andet en straffelovsovertrædelser!


Nej, i almindelig tale betyder ulovligt at det er imod loven. Hvis man vil bruge ordet i et mere specifikt sammenhæng må man udspecificere.

F.eks. ville det ikke giver meget mening at sige, at det er ulovligt for mig at holde husdyr, uden at sige, jeg bruger ordet ulovligt i hensigt til lejekontrakten, og ikke den gængse forståelse.

arne_v (25) skrev:
De snu skal ikke have lov til at narre de mindre snu.


Nej og så jo. Vi snakker om en knægt der vil sælge lidt ting, og derfor kan han ikke stå ubetinget til ansvar overfor andres uvidenhed. Han nævner endda i salgstråden, at han har undgået bans, hvilket burde fortælle ALLE, at der nok er en hvis risiko og en hvis mangel på tilladelse fra spillets udgiver.

arne_v (25) skrev:
Priser skal angives inkl. moms. Der er reklamationsret. Vtigtige salgsbetingelser skal fremgå klart of tydeligt. Etc.


Privatkøb kontra forbrugerkøb. Han er ikke forpligtet til at overholde disse ting bare fordi han ønsker at sælge noget.


Gravatar #27 - arne_v
8. aug. 2016 02:25
Useful (26) skrev:
Men pointen er jo, at den del af aftalen der brydes ikke er noget du kan dømmes for misligholdelse af. Den yderste konsekvens er aftalens ophør, og det er der rigeligt retspraksis for.


Jeg troede lige at vi var blevet enige om at misligehold af aftaler kan føre til mere end aftalens bortfald.

Det er der masser af eksempler på.

Useful (26) skrev:
Nej, i almindelig tale betyder ulovligt at det er imod loven. Hvis man vil bruge ordet i et mere specifikt sammenhæng må man udspecificere.


Loven siger at man skal overholde de aftaler man indgår.

Gør man ikke det er det "imod loven" og dermed ifølge din egen definition ulovligt.
Gravatar #28 - arne_v
8. aug. 2016 02:29
Useful (26) skrev:
Nej og så jo. Vi snakker om en knægt der vil sælge lidt ting, og derfor kan han ikke stå ubetinget til ansvar overfor andres uvidenhed. Han nævner endda i salgstråden, at han har undgået bans, hvilket burde fortælle ALLE, at der nok er en hvis risiko og en hvis mangel på tilladelse fra spillets udgiver.


Useful (26) skrev:
Privatkøb kontra forbrugerkøb. Han er ikke forpligtet til at overholde disse ting bare fordi han ønsker at sælge noget.


Nu ved jeg ikke om de er ny til internettet.

Men det er almindelig brug på internettet at ved konstruktionen:

<citat>
<kommentar>

så relaterer kommentaren sig til citatet.

Hvis du læser #25 igen vil du se at citatet ikke drejer sig om denne sag men om princippet at købere er voksne og selv må undersøge tingene.

Gravatar #29 - arne_v
8. aug. 2016 02:31
Useful (26) skrev:
Vi snakker om en knægt der vil sælge lidt ting, og derfor kan han ikke stå ubetinget til ansvar overfor andres uvidenhed.


Men derudover så kan sælgers eventuelle unge alder næppe begrunde at købere stilles værre end hvis slger havde været 60.
Gravatar #30 - arne_v
8. aug. 2016 02:53
Andreasx23 (9) skrev:
Beklager, så bare nogle "sells-threads" iforvejen så troede gjodt jeg måtte post en.


Har du læst nogle af de tråde????
Gravatar #31 - Useful
8. aug. 2016 04:47

arne_v (27) skrev:
Loven siger at man skal overholde de aftaler man indgår.

Gør man ikke det er det "imod loven" og dermed ifølge din egen definition ulovligt.


Det er da et par store spring der blev lavet for at komme frem til den logik.

Loven diktere at en aftale er bindende, hvilket betyder at du er forpligtet til at kompensere for den mangel der opstår hvis du ønsker at bryde kontrakten eller misvedligeholder den.
Da videresalg af login oplysninger til en spil konti ikke som udgangspunkt medføre en mangel eller er dækket af nogen lovmæssige forhold, er den yderste konsekvens at aftalen ophøre.

Det er ca lige så ulovligt at sælge sin pokemon go konto, som det er at bryde en aftale om en tur i biffen med gutterne.

arne_v (27) skrev:
Jeg troede lige at vi var blevet enige om at misligehold af aftaler kan føre til mere end aftalens bortfald.

Men det betyder jo ikke at det altid er aktuelt.

arne_v (27) skrev:
Hvis du læser #25 igen vil du se at citatet ikke drejer sig om denne sag men om princippet at købere er voksne og selv må undersøge tingene


Ja undskyld mig for at prøve at holde den på den aktuelle debatterede sag istedet for at trække den over på noget andet lige pludseligt.

Men hvis du sparede attituden ville du nok se ironien i din kommentar. Det jeg sagde originalt, som du besvarede, var tydeligvis ikke ment som en generel politisk udtalelse om forbrugersikkerhed, men tydeligvis møntet på denne sag, hvorfor jeg åbenlyst besvare ud fra den vinkel.

arne_v (27) skrev:
Men derudover så kan sælgers eventuelle unge alder næppe begrunde at købere stilles værre end hvis slger havde været 60.


Selvfølgelig kan alder da være grundlag for hvad man kan forvente af en person.

Gravatar #32 - CBM
8. aug. 2016 05:35
Måske der skulle være et salgsområde til konti som man så kunne vælge fra i sine indstillinger. .. så kunne der komme nye brugere og gamle brugere kunne så slippe for at høre om pokemon, wow, lol etc.. konti med level 5 buttplug +5 og alt muligt andet crap
Gravatar #33 - Ronson ⅍
8. aug. 2016 05:40
Opret en ny forumkategori til kontisalg hvor tråde kun er synlige for dem der opretter dem. Så tror de tråden findes, men kan hverken ses af mentalt normale mennesker eller google.
Gravatar #34 - CBM
8. aug. 2016 05:45
#33: +1 og ROTFLMAO :-)
Gravatar #35 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
8. aug. 2016 08:20
Ronson ? (33) skrev:
Opret en ny forumkategori til kontisalg hvor tråde kun er synlige for dem der opretter dem. Så tror de tråden findes, men kan hverken ses af mentalt normale mennesker eller google.


Siger du at Useful ikke er mentalt normal? Det er da ikke fear sagt Ronson!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login