mboost-dp1

Købes: PC Rack-kabinet 3-4 Unit.


Gå til bund
Gravatar #1 - Clauzii
23. aug. 2013 23:12
Jeg har en PC der rigtig godt kunne tænke sig at komme i et rack. Den er sådan lidt til elektronisk forarbejdning af den kollektive, musikalske slags og hardwaren er klar, men vil ærlig talt gerne have lidt mere professionelle omgivelser, end et beige-farvet, lodret-stående, standard 2002-kabinet.

Så hvis nogen ligger inde med et 19" rack-kabinet, måske endog to?, der kan rumme normale PC-stumper, incl 2xCD/DVD+2xHD, er jeg interresseret, hvis prisen er fornuftig.
Gravatar #2 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
24. aug. 2013 07:44
#1

Held og lykke. Jeg har selv ledt efter den, og hvis man endeligt finder et sted at købe dem, er det enten i udlandet, eller pisse dyrt.

Vil dog give det Newz-tilbud, at hvis du finder den i Tyskland, og gerne vil spare porto (hvis der er noget at spare) - så har jeg en C/O adresse dernede, og så kan jeg være den mystiske mellemmand :)
Gravatar #3 - Guezz
25. aug. 2013 07:26
#2

har alle i syd Danmark ikke en Tysk leveringsadresse :)

Det gør det jo en del sjovere at købe ting i Tyskland/Ebay

Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
25. aug. 2013 07:33
#3

Jo, sikkert nok .. Men nu bor Clauzii på grænsen til Sverige (Fyn)
Gravatar #5 - Clauzii
26. aug. 2013 12:03
Kan se at Codegen laver nogle forskellige til ca. 1000,-. Det bliver nok sådan et.
Gravatar #6 - Pretender
28. aug. 2013 12:46
#5

Har du et link til hvor man kan købe den?
Jeg står også og mangler et.
Gravatar #7 - Clauzii
28. aug. 2013 16:13
Gravatar #8 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
28. aug. 2013 16:38
Clauzii (7) skrev:


Det bliver så det her til 559,- :)


Så gå dog konkurs for helvede >_<
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login