mboost-dp1

Køb af barbær hjælp!!


Gå til bund
Gravatar #1 - MortenOlsen
5. jan. 2009 18:56
Hey allesammen.. Jeg har svensk kammerat som vil sælge mig den her computer for 5000kr.. Der er ikke noget galt med den eller noget har set den :)
Er det en god handel? Og vil den kunne køre nogen af de nye spil med DirectX 10 ?

her er et link : http://www.blocket.se/vi/19362512.htm?ca=18_s
Gravatar #2 - vandfarve
5. jan. 2009 19:24
Og du bør lige specificere, om det er i SEK eller DKK?

Jeg vil ikke mene, at den er 5.000 DKK værd, når den er brugt, men den kan vel godt være 5.000 SEK værd.
Gravatar #3 - Systran
5. jan. 2009 19:32
#2
Hvis man skal gå ud fra at linket er præcis den computer han vil købe (der står, at den er brugt), så er det 8000 SEK (5560 DKK).

#1
Grafikkortet er ikke noget at prale af, så den kan nok ikke bruges til de nyte high end-spil, men jeg har altid haft en svaghed for Sony Vaio. Synes man får noget for sine penge generelt.

Fona er i øvrigt begyndt at sælge Vaio-computere (det er nu et par måneder siden).

Er enig med #2.
Gravatar #4 - vandfarve
5. jan. 2009 19:44
MortenOlsen (1) skrev:
Er det en god handel? Og vil den kunne køre nogen af de nye spil med DirectX 10 ?

Men for at svare på dit spørgsmål - den vil godt kunne køre nogle af de nye spil, men enten skal opløsningen eller detaljegraden være utrolig lav. Så hvis du primært bruge til den spil, så skal du som minimum gå efter en bærbar med en større GPU, da du desværre ikke kommer langt med 8400M.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login