mboost-dp1

K: Windows Phone 8 telefon (og en Galaxy Nexus eller Nexus 4)


Gå til bund
Gravatar #1 - Vandmand
15. nov. 2013 15:14
Jeg ønsker at købe en billig telefon med Windows Phone 8.

Det vigtigste er at telefonen er funktionel og at skærmen og tasterne fungerer. Hvor ridset og skrammet den er betyder ikke det store.

Yderligere er jeg også interesseret i at købe en Galaxy Nexus eller en Nexus 4, her er det kun vigtigt at skærm, volume og on knap virker. De må gerne være skrammede, glasset i stykker (hvis man stadig kan nogenlunde se hvad der er på skærmen).

Skulle telefonen være i god stand, tilbyder jeg også en næsten to år gammel Lumia 800 i bytte.

Mit budget afhænger af hvor 'ødelagte' de er.
Gravatar #3 - Vandmand
15. nov. 2013 15:49
XorpiZ (2) skrev:
https://www.nettalk.dk/telefoner/sortiment/nokia_lumia_520.asp


Jeg kan ikke lige gennemskue tilbudet, men det ser rigtig billigt ud. Saa mangler jeg dog stadig en af de to andre. :)

Med mindre der er nogen der vil saelge en Windows Phone 8 endnu billigere, saa bestiller jeg den i morgen.
Gravatar #4 - Slettet Bruger [985913936]
15. nov. 2013 15:59
520'er koster 999 af ny, ellers ligger de på 800 på DBA
Gravatar #5 - gramps
15. nov. 2013 16:12
Vandmand (1) skrev:
glasset i stykker (hvis man stadig kan nogenlunde se hvad der er på skærmen).


Hvis frontglasset på en Nexus 4 er i stykker, så er den trykfølsomme del også i stykker. Bare lige som heads up.

Source: Min egen Nexus 4 har haft en revne i frontglasset...
Gravatar #6 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
15. nov. 2013 16:30
#1

Magten har måske en HTC 8X (X8?) til salg.
Gravatar #7 - Woller
15. nov. 2013 22:30
Jeg har en Galaxy Nexus der bliver udskiftet inden for 14 dage hvis du kan vente, skærmen er revnet, men du kan sagtens se hvad der sker og input fungerer fint :)
Gravatar #8 - Magten
16. nov. 2013 08:33
PHP-Ekspert Thoroughbreed (6) skrev:
#1

Magten har måske en HTC 8X (X8?) til salg.
Nope, desværre. Der står en anden i kø hvis jeg sælger den :)
Gravatar #9 - Skak2000
16. nov. 2013 09:45
#1

Blot et sku i tågen... Du skal til at udvikle App's?
Vær opmærksom på, at hvis du skal udvikle App's til WP8. Skal du kører Windows 8.
Gravatar #10 - Vandmand
16. nov. 2013 10:52
#7
Jeg kunne sagtens være interesseret, jeg vil dig gerne se lidt nærmere på revnen.

#9
Jeg skal lave en app til Ubuntu 13.10. Det vil pt. kun køre på en Galaxy Nexus eller Nexus 4.

Jeg regner med at købe en brugbar Ubuntu telefon næste år, jeg så skal bruge programmet på. Indtil da, vil jeg teste med en Windows Phone udgave, og er kommet ca. halvvejs (i Windows 8), men har konstateret at min Lumia 800 ikke understøtter NTLM authentication, der skal jeg bruge Windows Phone 8, så det er blot for at jeg kan færdiggøre min 'test' app.
Gravatar #11 - Woller
16. nov. 2013 17:33
#10
jeg ser lige hvad jeg kan fremstøve af kamera
Gravatar #12 - Vandmand
18. nov. 2013 07:37
Jeg har bestilt en Windows Phone. Så jeg er pt. kun interesseret i Galaxy Nexus eller Nexus 4.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login