mboost-dp1

K: Padfone 2 station + lader


Gå til bund
Gravatar #1 - ilith
2. dec. 2013 10:06
Hej folk på newz :)

Da jeg har været så uheldig at have haft et par amatører af et par indbrudstyve på besøg søger jeg en brug padfone 2 station og lader, da de valgte at stjæle min dock og lader uden telefon.

Så hvis der er en af jer der skulle ligge inde med enten en dock eller en lader til en Asus Padfone 2 så lad høre fra jer :)

hvad angår geografisk placering af varen er jeg ret fleksibel, men foretrækker dog århus området :)
Gravatar #2 - Slettet Bruger [2557172119]
2. dec. 2013 11:05
Kan du ikke bare vente til den dukker op på DBA og købe den der?
Gravatar #3 - ilith
2. dec. 2013 17:36
tjo hvis der nu var en hvis sandsynlighed for den havnede der :P men taget i betragtning af at de lod ipad, laptop, server osv være og kun løb med nærmest ubrugelige ting finder jeg det ret usandsynligt.
Gravatar #4 - goldage
7. dec. 2013 08:06
Har desværre kun en Ekstra Station til Padfone Infinity, men har en lader og orig, kabel til Padfone2.
Gravatar #5 - ilith
8. dec. 2013 00:26
hmm... hvad skal du evt have for lader og kabel? og hvor befinder det sig? (mener ikke station til infinity er bagudkompatibel)
Gravatar #6 - goldage
8. dec. 2013 11:48
hvad siger du til 100,- plus evt. forsendelse

Jeg er fra hjørring, midt i nordjylland, men arb i Åalborg, hvis det gør det nemmere for dig at evt afhente der...
Gravatar #7 - ilith
8. dec. 2013 12:01
Det vil jeg gerne sige ja tak til de 100 kr + forsendelse, da jeg ikke når helt så langt nord på lige foreløbig :) smider dig lige en pm med et mobil nr. så vi kan ordne alt det praktiske :)
Gravatar #8 - ilith
12. dec. 2013 10:22
Lader er købt :) takker for den hurtige levering goldage :) er stadig interesseret i en padfone 2 station hvis nogen skulle ligge ind med en sådan.
Gravatar #9 - gramps
12. dec. 2013 14:33
#1
Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg tror at jeg har haft besøg af de samme tyveknægte for et par år tilbage. De tog min PSP men lod lader ligge...
Gravatar #10 - ilith
14. dec. 2013 10:44
tja, lyder lidt som om de var lige så dumme hos dig :P de lod oven i købet min hp microserver, laptop osv ligge og løb med alt mulig latterligt skrammel.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login