mboost-dp1

K: Headset m. mikrofon


Gå til bund
Gravatar #1 - vandfarve
1. jun. 2008 18:31
Da jeg er begyndt at læse op til eksamen (Yeah right), har jeg brug for en ordentlig mikrofon, så jeg kan læse op og indspille de noter, som jeg har taget.

Kvaliteten behøver ikke være overdrevet god, da dette er et eksperiment, som jeg ikke nødvendigvis er villig til at tillægge så mange penge. En stand-alone mirkofon vil også være interessant, så umiddelbart leder jeg kun efter noget, som jeg optage med.

Forventet pris: 100-200 kroner.

Jeg vil kunne afhente i Hovedstadsområdet og Køge-området, ligesom jeg er frisk på, at den bare sendes med Postdanmark på min regning.

Sig frem, hvis I har en i gemmerne, som I alligevel ikke bruger, efter I har lagt CS og Dota/WoW på hylden! :)
Gravatar #2 - Norrah
1. jun. 2008 21:16
til 200,- kan du forhelvede da bare købe en ny?

shg.dk
Gravatar #3 - Happy-Cheese
2. jun. 2008 11:15
du kan købe sådan et headset her af mig:
http://www.icct.ca/images/prod_logitech/Logitech_H...

Det fulgte med et camera, men jeg har et bedre et i forvejen... man skal have det i nakken og ikke på hovedet som med et normalt et:)

du kan få det for 50 kr og så hvad det nu koster at sende her fra Jylland :D
Gravatar #4 - vandfarve
2. jun. 2008 13:32
#3 Det er bare i orden. Det kan nok ikke sende som storbrev, da den vist er en smule større end 2 cm i højden, men hvis du sender den som pakke med Postdanmark, så betaler jeg gerne de 50 kroner plus 45 kroner (+) i porto...

Tjek din mail!
Gravatar #5 - Happy-Cheese
2. jun. 2008 13:50
okay heh.. jeg sender den sanrest mugligt.. vores posthus har hvist først åbent i morgen! :P

Betaler du bare over netbank eller hvad?
Gravatar #6 - vandfarve
2. jun. 2008 14:18
Yessir... Man kan ikke længere sende som efterkrævning for private.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login