mboost-dp1

Hjælp med at træffe et hurtigt valg


Gå til bund
Gravatar #1 - Mikeyy
24. mar. 2009 14:33
Har fundet 2 brugte computere, men kan ikke finde ud af hvilken som er bedste til prisen. Håber nu kan hjælpe mig med at træffe et godt valg. Skal bruges til min søn til spil.

1.
Selvbyg Quad core/8800GTS med fladskærm, Pentium Quad Core 2, 4 GHz, 2048 MB Ram, 500 GB WD, VGA: 8800gts med 320 MB ram, klippestabilt GIGABYTE bundkort som understøtter DDR3, Blir aldrig varmere end 60 grader. Super Gamer PC med det hele til det hele, kan også sagtens bruges som familiens multimedia-PC eller til hjemmekontoret, 19" fladskærm med 2ms svartid af mærket iiyama - perfekt til spil. DVD-brænder, tastatur og Logitech Gamer-mus G5, det hele i sort. Medfølger spillene: Kane & Lynch, Crysis (som kører flydende), WarCraft 3 & Frozen Throne, Battlefield 2 collection og Quake Wars. Med Windows XP.

2.
Navn: Asus Elite PC
CPU: AMD Athlon 64 x2 Dual Core Processor 6000+
Bundkort: Asus M2A-VM
Kabinet: Cooler Master i sort og grå. Super blæser og støjsvag.
Grafikkort: 8800GT 512mb DDR3 ram
Ram: 3 GB DDR PC6400 800mhz Corsair XMS2
Harddisk: 250GB hurtige og støjsvage
Drev: DVD R/RW drev
Operativsystem: windows vista 64 bit dansk.

Skærm:

19 tommer TFT samsung SyncMaster 913n
8ms
700:1 kontrast.

Hælder selv mest til nr. 1, dog synes jeg det er en ulempe at det er XP og ikke Vista.

Nogle hurtige bud på hvilken er bedst! Begge sælges for 4000 kr.
Gravatar #2 - kimx
24. mar. 2009 14:47
Nr. 2 har et bedre grafikkort, mens at nr. 1 har den bedste cpu.

Umiddelbart vil jeg tror at nr. 2 giver den bedste ydelse i spil pga. det bedre grafikkort, mens at nr. 1 ville være nemmest at opgraderer.

Hvordan du vurderer tilbehøret må være din egen sag.
Gravatar #3 - Hongant
25. mar. 2009 11:51
Jeg har en meget bedre comp til salg, tjek din post.
Gravatar #4 - laspe18
25. mar. 2009 21:34
#3
Ikke for at være på tværs eller fornærme nogen. Men når han nu skriver herinde for at få hjælp om, hvad han skal købe, tror du så, han ville kunne vurderer hvorvidt dit tilbud er bedre?

Sagt med færre ord. Lad os andre se dit tilbud også :-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login