mboost-dp1

HELT NY ACER TIL SALG


Gå til bund
Gravatar #1 - hollerup
29. dec. 2013 21:35
Jeg sælger en helt ny og aldeles udmærket Acer Notebook V5-572P-323C1250AII. Den har en 15,6” touchskærm. Den henter apps fra Windows Store, og på den måde fungerer den på samme måde som en tablet. Styresystemet er Windows 8. Den er super hurtig og meget let på kun 2,2 kg. Processoren er Intel i3, som passer udmærket til de fleste ting. Der er 12 GB DDR3 RAM og 500 GB harddisk. Den er købt d. 23/12 – 13, og sælges pga. fejlkøb. Jeg vil gerne have omkring de 4400,- for den, og den er købt for 4999,- hos FONA. Kvittering haves. Der kan evt. lægges en Microsoft Office pakke oveni med 1 års licens.

Kan kontaktes på mail [email protected]
Gravatar #2 - Jakob Jakobsen
29. dec. 2013 21:42
HVORFOR IKKE KØBE DEN TIL 99 kr MERE OG FÅ EN DER SLET IKKE HAR VÆRET BRUGT?
Gravatar #3 - hollerup
29. dec. 2013 21:45
Fordi denne har heller ikke været brugt som sådan, den har været åbnet og lagt ned i kassen igen. Oven i købet kommer der Office på, som også har en værdi.
Gravatar #4 - Jakob Jakobsen
29. dec. 2013 21:50
Hvorfor så ikke returnere den til fuld pris, da FONA giver 14 dages returret?
Gravatar #5 - hollerup
29. dec. 2013 21:54
Vi har været dernede og forsøgt, da det klart ville være den optimale løsning! Men de siger at fordi den har været i brug, kan de ikke tage den tilbage... Selvom det ikke har været andet end lige tændt og så slukket igen... Jeg synes også det er underligt :)
Gravatar #6 - Magten
29. dec. 2013 22:31
Er Office licensen tilfældigvis fra et Office 365 Home Premium abonnement?

I så fald gælder licensen kun indenfor hustanden. Just sayin'.
Gravatar #7 - ignuz
29. dec. 2013 22:46
Beklager at sige det men du har gjort et dårlig køb med den der bærbar. Processoren er baseret på sandy bridge arkitekturen som efterhånden har nogle år på bagen og er derudover en langsom strømbesparende model. Modsat har den 12 gb ram som jeg ikke kan se et eneste sted hvor man skulle bruge så meget når man indregner de opgaver computeren kan klare med de resterende komponenter.
Så kort sagt en PC hvor man for 4500 kan man få enten bedre skærm, grafikkort eller processor.

Men hvis du har købt den online og de almindelige bestemmelser om 14 dages returret derfor er gældende kan du godt kræve at de tager den tilbage hvis alt du har gjort er at have den ude af pakken - altså at du ikke har aktiveret windows og lignende bør den helt klart kunne returneres.
Gravatar #8 - hollerup
30. dec. 2013 10:32
Jeg fik den som forsikringserstatning, da min Acer Aspire V-471 PG-21176g50mass gik i stykker. De lovede at få samme model bestilt hjem igen, men dette var ikke en mulighed. Jeg har forsøgt at finde ud af om denne nye computer (Acer Notebook V5-572P-323C1250AII) på nogen måder er dårligere end den gamle, for ellers skal de give mig en helt anden model. Jeg kan desværre bare ikke selv finde ud af at sammenligne disse to computere.. Hvis der er nogen, som kan finde ud af om dette er tilfældet, vil jeg meget gerne kontaktes :-)
Gravatar #9 - Tripoden
30. dec. 2013 18:57
#8

Umiddelbart kan du argumentere for at en 14" skærm i 1366x768 er bedre en en 15,4" med samme opløsning.

Alt andet hardware er bedre i den nye du har fået.

Jeg ville dog heller stille mig tilfreds med at få en computer med større skærm ifbm reklamation. Er ikke mobil nok for min smag.
Gravatar #10 - hollerup
31. dec. 2013 01:57
Mange tak for at du gad se på den :)

Og jeg har også tænkt på om jeg kunne bruge den 15, 6", men er kommet frem til den bare er alt for stor at slæbe frem og tilbage.. Jeg starter på gymnasie om et år, så jeg vil meget gerne have en lille kompakt computer :)
Gravatar #11 - Skak2000
31. dec. 2013 02:35
Så faktisk Fona's reklame hvor man får Office 365 til 0 kr. ved køb af ny computer bærbar.

Betyder det at man kan købe en ny bærbar, købe Office 365 til 0 kr. hvorefter man kan returner computeren få pengene tilbage og beholde Office? Da Office 365 er en selvstændig varer?

Gravatar #12 - Svindleren
31. dec. 2013 11:20
#11
I Princippet ja, så kan du godt. Men du skal have kvittering / faktura med. PÅ fakturaen står der, at den er købt som attach :-)


#10
Som udgangspunkt skal du have en TEKNISK tilsvarende, til den maskine der er totalskadet, og højest det beløb, som du havde givet for den. Du kan gå ind og argumentere for, at du har fåeten større skærm, end den du havde. Men så finder forsikringselskabet en anden maskine, der vil være tilsværende, med 13" skærm.
Husk på, at de tager de maskiner, de har i sortimentet.


apropos returret; Den ¨må ikke have været taget i brug. Hvis du har tændt den op, så er den taget i brug. Den næste kunde vil ikke give fuld pris, for en maskine der har været "brugt". Du vil jo heller ikke gå ind i en butik og få en varer der har været åbnet, og give fuldpris?
Gravatar #13 - TheAvatar
6. jan. 2014 21:28
Prøv DBA?
Gravatar #14 - Wicker
7. jan. 2014 19:56
Du får aldrig så meget for den. Havde mere eller mindre samme problem, havde fået en maskine som jeg ikke engang havde pakket ud, men de ville ikke tage den tilbage fordi den var købt som firma køb. Som ny stod den til 4300 jeg solgte den for 2500, bare for at komme af med lortet, da ingen gider give noget som helst for en halv sløj ny bærbar
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login