mboost-dp1

FIN COMPUTER

Gå til bund
Gravatar #51 - kinaholm
23. jun. 2007 13:47
#50 - jeg sad rent faktisk og spekulerede over det samme ? :)
Gravatar #52 - MiniatureZeus
23. jun. 2007 13:48
#49 nej men prøv at forstå hvor sindsygt underligt det er, at anelguso opretter 3-4 forskellige tråde hvor han prøver at sælger nogle vilde gamerpc'ere som kan alt pga. deres state-of-the-art grafikkort. Vi begynder så at kører lidt hetz på ham pga. hans dårlige formulering og manglende viden. omtrent på samme tid, dukker du op og vil også gerne sælge en vild gamerpc som kan alt pga. grafikkortet! Du er lige så dårlig til at formulere dig og fatter heller ikke en hentydning! Samtidig, så hedder i åbenbart begge Anel og kommer fra bosnien! Hvor tit sker det lige på newz.dk??? i den tid jeg har været online på newz.dk har jeg aldrig oplevet sådan et specielt sammentræf før...
Gravatar #53 - bosanac
23. jun. 2007 13:54
for det fårste jeg har ikke skrevet den kan køre alle spil skrev at den kan mange spil ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
og ja jeg er fra bosnien og hedder anel men ved sq da ikke hvem aneguso er ved heller ikke om han er fra bosnien spørg ham :D
Gravatar #54 - MiniatureZeus
23. jun. 2007 13:58
og ja jeg er fra bosnien og hedder anel men ved sq da ikke hvem aneguso er ved heller ikke om han er fra bosnien spørg ham :D

Prøv at læs indlæg #52 indtil du forstår det...
Gravatar #55 - bosanac
23. jun. 2007 13:59
Arh forhelved bare lad være med at skrive tak
Gravatar #56 - Azuria
23. jun. 2007 14:03
#55 Dagen idag taget i betragtning, synes jeg du burde snakke pænere...
Der står bål fordelt rundt over hele danmark.
Og vi er hurtige til at fordømme hekse herinde. ;)
Gravatar #57 - BurningShadow
23. jun. 2007 14:04
LOL, det kunne være pænt cool, hvis vi hvert år kunne brænde en bruger på Skt. Hans aften :)
Gravatar #58 - Azuria
23. jun. 2007 14:08
Newz.dk - Danmarks hotteste it side, for DIG

Det må da være det nye slogan.
Kan vi nå at få bruger afbrænding med i den nye version admins?
Gravatar #59 - Inum
23. jun. 2007 14:13
Så synes jeg at vi skal lave det til en fast del af konceptet at ugen op til skt. Hans aften, skal afstemningen være "Hvilken bruger skal på bålet i år?"
Gravatar #60 - Svindleren
23. jun. 2007 16:00
bosanac

Prøv at tage dig sammen... du sidder på et offentlig forum og sviner folk til, og så sidder du og truer med tæsk, eller sender venner afsted..

Jeg bor i allborg og jeg vil skide på hvem clff er.. jeg er ikke en svans, du kan sende alle dine venner afsted efter mig.. jeg møder op alene.. og hvis du er en mand og har et problem med nogen herinde fra, så synes jeg at du PERSONLIGT selv skulle løse problemet med vedkommende..

OG så vil lige skynde mig at sige :) du kender hvis ikke ret meget til mig og mine omgivelser, sjovt bor jeg i allborg, da det står i min profil, men du ved ikke hvilke slags folk jeg omgsås :) det er ikke for at være sej og spille smart, men det vil være andet end dumt at prøve at sende folk efter mig :-)

HVOFOR FANDEN er folk som dig, altid så smarte over internettet ??? når det kommer til stykket, så er det pludselig ikke jer osv..

personligt bil jeg gerne røvpule dig, og pisse på dig bagefter :) så bliver jeg ikke kaldt svans eller bøsse, MEN DU BLIVER TIL EN SVANS :D lyder til at du ret vild med en dildo i anus
ej, tager mig sammen vil ikke ned på dit niveau :D

>

Jeg ved hvem der har vundet afstemeningen om bålet :)

til #35
LOL og hvad hedder din kæreste så¨? analgusoo eller hvad han kalder sig ? :D
Gravatar #61 - Prometeus
23. jun. 2007 17:58
Nu skal I da være søde ved lille Anel.

Politiet kommer snart, og banker på døren i Granparken, for at tale om hardware til halv pris fra tjdata, og på et andet forum er han blevet smidt ud for at ville sælge netop den slags med piratkopier af Vista installeret.

Der er problemer nok uden at han også skal moppes.
Gravatar #62 - MiniatureZeus
23. jun. 2007 18:03
Links til de andre sider han er blevet smidt ud fra?
Gravatar #63 - BurningShadow
23. jun. 2007 18:06

Og hvem er du så? Er du også ham?
(Bare lidt mærkeligt at du opretter en bruger, bare for at skrive at vi skal holde os fra ham...)
Gravatar #64 - Prometeus
23. jun. 2007 18:12
Jeg fik øje på ham på edbprisers forum, og der var et link hertil.
Det var egentlig ikke så meget for at sige I skulle lade ham være, som for at påpege den lidt alvorligere del.
Nemlig at han påstår at få dele fra en forhandler til halv pris fordi han kender en der arbejder der.
Tænk selv tanken til ende.

Men her smides han ud.

http://www.edbpriser.dk/community/forum/Thread.asp...
Gravatar #65 - Ronson ⅍
23. jun. 2007 19:31
http://www.edbpriser.dk/community/forum/message.as...

Lyder lidt som ham gutten der solgte billige mobiltelefoner (som jeg ikke kan finde og dobbelttjekke)
Gravatar #66 - holmen
23. jun. 2007 19:38
Mon der er nogen der har sendt en mail til TJdata med en link til den tråd hvor han fortæller at han køber HW billigt af sin m8?
Nå, tilbage til topic:

Jeg sælger min spand. Den er sort, har plastikhank og kan indeholde 10 liter vand. Hvis man presser den, så kan der være 10,4 liter.

Den har været i min familie i flere generationer, og jeg føler ikke at jeg kan udnytte dens fulde potetiale længere. Den har altid været brugt til vand, på nær den ene gang hvor jeg bar grus i den.

Den er i pæn stand. Den har dog en "smeltning" øverst, efter jeg kom til at stille den op ad et varmt udstødningsrør på en puch maxi. Den kan med (privat*)garanti bære mange liter vand endnu. Bud modtages. Jeg tager imod mange former for betaling, helst biler jeg kan køre til ophuggeren.

*privatgaranti er inspireret af Anel.

Jeg håber i finder min spand interessant, eller kan jeg godt skaffe enogle murebaljer fra min fætter, han er murer.
Gravatar #67 - themuss
23. jun. 2007 20:11
#34 er da en trussel på livet? Den kan man politianmelde folk for hvis man gider.
Gravatar #68 - BurningShadow
23. jun. 2007 20:14

Yep, spørgsmålet er jo bare om Crower^ gider ;)

Jeg er selv blevet truet med politianmeldelse pga. en signatur engang, så der er da nogen her på Newz der gider den slags... :D
Gravatar #69 - Svindleren
23. jun. 2007 20:51
Jeg gider ikke engang spilde min tide på at anmelde en 12årig dreng, der ikke kan forstå hvad folk fortæller ham :D

og desuden, så er min straf bedre end politiets :P
Gravatar #70 - Azuria
23. jun. 2007 20:53
Hov.... er det ikke ved at være længe siden, jo det tror jeg nok..
Skal vi ikke lige få denne "spacer" ind igen igen igen igen. :)
Quote: Tilfædig bosnier
Hej jeg har en ny computer til salg, den kan køre mange spil især på grund af grafikkortet

Bundkort:Asus P5gd1 - Pro

Processor Cpu: Intel Pentium 4 630 Socket 775 3000 Mhz

Grafikkort:NVIDIA GeForce 7900 GT / 400 MHz / PCI Express x16
selve grafikkortet har kostet 2000 kr
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID...

Ram:Kingston DDR 400Mhz Pc3200, 2048 MB-bemærk 4x512

Harddisk:320 GB MAXTOR

DVD Brænder

kabinet flot sort-sølv uden en eneste ridse
http://www.camber.gr/images/products/large/3670.jp...

jeg Bor i odense i velkommen til at komme og kigge på den

kom med et bud et bud
Gravatar #71 - fidomuh
23. jun. 2007 20:57

Bedre for dig, eller ham ?

Rofl :D
Gravatar #72 - Svindleren
23. jun. 2007 21:21
det er værre for ham, så det må betyde bedre for mig ;-)
Gravatar #73 - bosanac
24. jun. 2007 09:48
har solgt computeren til 4250 kR
Gravatar #74 - MiniatureZeus
24. jun. 2007 09:53
*klap klap klap*
Stakkels køber... blive snydt af sådan en idiot :( trist
Gravatar #75 - bosanac
24. jun. 2007 09:54
det var ham selv der gav et bud :D
så snydt ham ikke
Gravatar #76 - bosanac
24. jun. 2007 09:55
når ja jeg gav ham også en 15 fladskærm for prisen :D
Gravatar #77 - MiniatureZeus
24. jun. 2007 10:00
Men som så mange herinde og på edbpriser.dk har konkluderet så er der jo stor chance for at de alligevel er blevet snydt...
Gravatar #78 - bosanac
24. jun. 2007 10:03
ja men ved ikke hvem der har startet de rygter men det er ikke rigtigt
Gravatar #79 - MiniatureZeus
24. jun. 2007 10:04
Ville også blive overrasket hvis du sagde det var rigtige...
Gravatar #80 - helsinghof
24. jun. 2007 10:20
Du lukkes ude fra forum indtil vi har kontaktet det firma du snakker om.

fra http://www.edbpriser.dk/community/forum/Thread.asp...
Gravatar #81 - bosanac
24. jun. 2007 10:22
jeg ved ikke om det svært at læse for dig eller om du er ordblind men jeg er ikke anelguso :D
Gravatar #82 - BurningShadow
24. jun. 2007 10:24

Nej, det siger du jo, men vil du ikke give os ret i at det er lidt mærkeligt at der er så mange ligheder, og at den eneste forskel faktisk er brugernavnet?
Gravatar #83 - MiniatureZeus
24. jun. 2007 10:24
Ville også blive overrasket hvis du sagde du var anelguso når du nu har benægtet det hele tiden...
Gravatar #84 - bosanac
24. jun. 2007 10:25
dem der ikke kan lide mig så lad være med at skrive

og jeg er ikke anelguso
Gravatar #85 - buch
24. jun. 2007 10:38
Citat fra edpriser:

"Vista virker 99%"

Er jeg den eneste der så sidder og tænker hvad så med den sidste procent?
Gravatar #86 - Azuria
24. jun. 2007 10:40
Hmm... Sjovt at bemærke.
Fra edbpriser af Analgusten :)
min far arbejder i en computer firma så han kan skaffer mig nogle billigere dele

Samme person og PC på newz forummet
Det også fordi jeg får tilbud hos min bedste ven han arbejder i www.tjdata.dk

ven eller far?
Gravatar #87 - Azuria
#85 Aktiverings dimsen er "defekt" og vil ikke aktivere ;)
Gravatar #88 - helsinghof
Det er boot sekvensen. Ubetydelig...
Gravatar #89 - bosanac
24. jun. 2007 10:41
er du dum forhelved lad vær at skrive til mig om anelguso skriv til ham !!!
Gravatar #90 - buch
24. jun. 2007 10:50
Du da enlig lidt en sjov fætter hva ;)

Du skulle da tage at melde dig som komiker
Gravatar #91 - bosanac
24. jun. 2007 10:57
hehe ja måske
men du er lidt dum skal du ikke tage på handicap kursus
Gravatar #92 - buch
24. jun. 2007 11:06
Nu du nu selv siger det, så kunne vi jo tage et sammen :)
Gravatar #93 - kinaholm
24. jun. 2007 11:11
hehe, det altså alt for godt at vågne op til de tråde her med tømmermænd - alt for godt at få lidt grinern på når man er wasted :D
anyways, jeg kan godt huske ham med mobilerne der købte dem i sverige eller hvad dælen det nu var, mon det er den samme person?
Nogen der ved hvor granparken ligger i Odense(evt. nogle fra odense der kan pege mig derhen?) Jeg skal alligevel til Aalborg i aften, og så kan Crower^ og mig jo sagtens smutte en tur til Odense og hygge os ? :)

Det er sjovt, det er en bedste ven der arbejder ved TJ-data, en far der arbejder der, samme far arbejder også på en fabrik i Odense og går efter deres priser når han sælger hardware til sin søn.
Sønnen/vennen(Analguso, Bosanac) sælger videre med 99% virkende vista, 15 fladskærm(e?), 1,2,½ års privat garanti (alt efter hvem der spørger), det samme sker med reklamationsretten..
Gravatar #94 - Pernicious
24. jun. 2007 11:22
Blot til orientering: Som et hvilket som helst seriøst site, så har vi naturligs logs af hvad der sker på vores site. Så skulle der komme en sag ud af dette, hvor de korrekte myndigheder henvender sig, så vil vi naturligvis samarbejde.
Gravatar #95 - Cyrack
24. jun. 2007 11:25
Pernicious

Du forstår da også at ødelægge en god fest!
[/sjov]

Lyder godt, at der tages hånd om den slags.
Gravatar #96 - helsinghof
24. jun. 2007 11:29
Kan du ikke afklare om vi snakker om en og samme person?
Vedkommendes troværdighed er alvorligt på spil, og hvis man skal stole nok på ham til at sende sin penge/varer, kunne det være rart at vide om han løj med det første bogstav han skrev...
Gravatar #97 - bosanac
24. jun. 2007 11:57
jov granparken ligger i volsmose du kommer bare ;D
Gravatar #98 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
24. jun. 2007 16:52
Bare til alle info:
Der er et spor mere fandme..

Kig på bosanac profil.

Første indlæg er skrevet 21:35 22/06-2007

Kig så på Anelgusos profil.

Nyeste indlæg er skrevet 21:26 22/06-2007

Det vil sige at han i princippet lige kunne have nået at oprette en ny profil på de 9. minutter...

Det er jo dig Anelguso, og hvor er du bare lav. BUH, FØJ, UHA!!
Gravatar #99 - ZOPTIKEREN
24. jun. 2007 16:55
#98 Fyi, så varer det minimum 30 minutter før du får din aktiveringsmail og inden da kan du ikke skrive indlæg.
Gravatar #100 - BurningShadow
24. jun. 2007 17:01

Og det pis der er der også nogle support-forums der gør, og det er sgu til at blive tosset af.
Folk der laver den slags skulle nakke-skydes.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login