mboost-dp1

Dobbeltsiddet velcro


Gå til bund
Gravatar #1 - Mort
2. okt. 2007 17:50
Jeg har efterhånden længe ledt efter et sted hvor man kan købe dobbeltsiddet velcro, men det er ikke lykkedes mig at finde nogen steder endnu. Jeg har fået en smule af en elektrikker som har fået det igennem noget tidligere arbejde han havde. Desværre har han ikke kunnet fortælle mig hvor jeg selv har kunnet købe noget.

Dobbeltsiddet velcro har en han del på den ene side og en hun del på den modsatte side. Det er specielt velegnet til at sætte kabler fast til skriveborde og samle kablerne så de ikke krøller sammen.

Hvis der er nogen af jer der kender en forretning hvor man kan købe det, eventuelt en web shop, vil jeg sætte pris på at få addressen :o)
Gravatar #2 - Azuria
3. okt. 2007 08:31
Gravatar #3 - freesoft
3. okt. 2007 08:42
Er ret sikker på http://www.bn-elektronik.dk/ også har noget, men kan bare ikke lige finde det lige nu.
Gravatar #4 - Mort
3. okt. 2007 14:57
Jeg har ikke kunnet finde ud af om Wiederquist er en forretning eller et firma der gør i videresalg til andre, så jeg har skrevet dem en mail.

Bn-elektronik har noget bånd med velcro lukning i enderne men ikke lige dobbeltsiddet velcro.
Gravatar #6 - Mort
3. okt. 2007 17:37
#5
Det var så den som har Velcro lukning i enderne, i hverttilfælde så vidt jeg tolker teksten.
Gravatar #7 - freesoft
3. okt. 2007 18:27
#6
Kigger bare på billedet, og der ser det ikke ud til det. Ring evt. og spørg.
Gravatar #8 - Mort
4. okt. 2007 18:04
#7
Jeg har sendt dem en mail, udfra det store billede kunne det godt se ud som om du har ret.
Gravatar #9 - freesoft
6. okt. 2007 09:24
#8
Mener det var der jeg fik det jeg har fra.

Sig endelig hvad du finder ud af.
Gravatar #10 - Norrah
6. okt. 2007 11:09
Gå ind i en stof forretning, de sælger det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login