mboost-dp1

Billig Macbook Pro Retina Sælges


Gå til bund
Gravatar #1 - nima0041
4. jan. 2014 14:45
Hej,

Jeg sælger min Macbook Pro with Retina Display 15'' da jeg skal bruge en Windows laptop. Jeg har brugt denne Macbook til skole-arbejde, så der er intet galt med den. Ingen ridser eller noget som helst. Den eneste ting der er, kan ses på sidste billede, men den er så lille at den er usynlig forfra.

Denne Macbook Pro har en 256 SSD så den tænder på 10 sekunder. Alt ved den er som den skal være, og oveni får i også en 3-års AppleCare som blev købt sammen med den. Jeg købte min Macbook i Juni 2012, så der er stadig omkring 2 år tilbage af min AppleCare som du får med!

Og som du kan se i det sidste billede får du også en perfekt taske med! Der er uld-agtigt materiale i den, så den holder Macbook'en 100% ridsefri og den er virkelig god at have i hånden, den glider aldrig fra en.

Selvfølgelig følger Macbook'ens boks også med, og opladeren selvfølgelig, som begge er i perfekt stand. Vi har også kvittering på købet, så alt er med! Den kommer desuden også installeret med den seneste OS X!

Prisen er 10 500 kr. I kan afhente den i København denne weekend, men i morgen eftermiddag kommer jeg til at være i Holte.

Billeder:
http://www.dba.dk/macbook-pro-retina-display/id-10...

Specs:
- Intel Core i7 2.3 GHz
- 8 GB RAM
- 256 SSD
Gravatar #2 - Hånter
4. jan. 2014 15:01
Den er halvandet år gammel + AppleCare dækker NADA. Jeg tror du skal små 1500-2000 ned i pris, før du får den solgt herinde.

Men lækker maskine! Jeg har selv haft en :)
Gravatar #3 - mrtb
4. jan. 2014 15:17
Hvis den eneste grund til at du sælger den, er fordi du skal bruge en Windows maskine - Hvorfor tager installerer du så ikke bare Windows på den? Det er vel noget nemmere end at skulle sælge den, for så at købe en ny bærbar?
Gravatar #4 - PHP-Ekspert Thoroughbreed
4. jan. 2014 17:05
#3
Ja netop ...

#1
VM Ware Fusion - Bootcamp - VirtualBox VM

Alle sammen virker fint. VirtualBox er nem at bruge, gratis, understøtter dog ikke 3D grafik.
Gravatar #5 - Slettet Bruger [1982117394]
4. jan. 2014 17:35
#4
Jeg blev lidt overrasket over at, den gratis og ganske gode, VMware Player ikke findes til Mac OS X. De ved måske at det er vigtigere at have på OS X og dermed vil score pengene. :-)
Gravatar #6 - kinaholm
4. jan. 2014 19:12
Forstår ikke hvorfor du vil af med den.
Installer Windows 7 på den og du har en lækker windows computer.
Desuden er ca. 2 år ikke det samme som under 1 1/2 år.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login