mboost-dp1

Designopgave


Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
10. jun. 2008 07:44
Til et nyt projekt leder min partner og jeg efter en webdesigner der kan designe et website samt logo for mig.

Der er selvfølgelig mange ting du får brug for at vide for overhoved at kunne tage stilling til opgaven, og der skal nok blive mulighed for at blive briefet ordentligt på opgaven. Du kommer til at tage udgangspunkt i en wireframe/prototype af websitet samt al den information du kan hive ud af os. Vi er ikke vant til at "købe design", så det bliver langt hen af vejen dig der stiller spørgsmålene for at kunne gennemskue hvad det i virkeligheden er vi går efter og er interesserede i.

Det der umiddelbart lægges vægt på er brugervenlighed, overskuelighed samt et professionelt look og finish.

I første omgang vil vi forsøge at finde 2-3 personer der får lov at pitche på opgaven (imod betaling selvfølgelig), hvorfra vi evt. går videre med det der ser mest lovende ud.

Du kan skrive til mig på [email protected] med følgende:
- eksempler på tidligere designs du har lavet, inkl. et par ord om overvejelserne bag
- din timepris
- din pris for et pitch

Umiddelbart vil jeg mene at der er en uges arbejde i det, men det må være op til dig at vurdere når du har hørt mere om opgaven.

Vi ønsker designet leveret i PSD format, og har selv kompetencer til at få det sliced og udviklet frontend - det er altså udelukkende designet vi skal købe.

Jeg vil ikke gå i dybe detaljer med hvad projektet går ud på her, det kan vi evt. tage over en kop kaffe på en café. Hvis der er nogle overordnede ting du har brug for at vide, så spørg her i tråden eller send en mail til ovenstående adresse.

Mvh
Dennis Milandt
Gravatar #2 - Bornslippy
10. jun. 2008 08:21
Lyder spændene.
Kunne da godt tænkes det var noget jeg ville se på.
Er mediegrafiker, så det er noget jeg har prøvet en hel del.

Detaljer.
Nogen faste/max pixel mål for siden?
Gravatar #3 - milandt
10. jun. 2008 08:36
Vi vil gerne kunne være i en bredde på 1024 (minus lidt til scrollbars), dvs max ca 1000 px.
Gravatar #4 - milandt
11. jun. 2008 21:10
De der har sendt en mail har fået svar, og nogen har fået yderligere info og er blevet bedt om at lave et pitch.

Jeg vil gerne holde tråden åben lidt endnu, og andre skal være velkommen til at skrive til mig hvis de er interesseret i opgaven.

Mvh
Dennis Milandt
Gravatar #5 - milandt
18. jun. 2008 12:04
Tak for svar dem der har skrevet. Jeg har noget at arbejde videre med, så der er ikke behov for yderligere designoplæg.

Hvis du alligevel gerne vil byde ind, så er du velkommen til at udarbejde et gratis pitch (skriv for mere info), som du i så fald vil skulle kunne levere inden udgangen af denne uge.
Gravatar #6 - BluepaiN
18. jun. 2008 12:25
Kan ikke finde ud af at designe websites, men logoer er ikke noget problem. Så ved ikke om det har interesse?
Gravatar #7 - milandt
18. jun. 2008 14:18
Det kan godt have interesse. Skriv gerne til mig hvilke info (ud over navnet på projektet/websitet) du skal have for at kunne lave et oplæg og evt udarbejde et færdigt logo.
Gravatar #8 - Jace
18. jun. 2008 16:02
Håber vi får lov at se det færdige resultat, Milandt :)
Gravatar #9 - milandt
18. jun. 2008 16:48
Jepper. Nu ligger der lige et stykke udviklingsarbejde foran os, og så har jeg jo også det her fuldtidsjob jeg bliver nødt til at sætte et par timer af til hver dag :)
Gravatar #10 - Jace
18. jun. 2008 17:47
9 skrev:
Jepper. Nu ligger der lige et stykke udviklingsarbejde foran os, og så har jeg jo også det her fuldtidsjob jeg bliver nødt til at sætte et par timer af til hver dag :)

Ja, ting tager tid... Bare husk os når I bliver færdige :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login