mboost-dp1

Verbatim


Gå til bund
Gravatar #1 - stargate
2. apr. 2014 10:35
Min søster har købt en Verbatim 500 GB USB 3.0 Store `n`GO harddisk jeg skulle bruge til at flytte hendes billeder over på, men sætter den til min PC for at ville bruge den, men kan ikke finde diske i mit windows (har også prøvet på min laptop/ungernes PC) men den er ikke til at finde.

I quick guiden står der at den harddisken leveres præformateret med fat32.

Men hvad kan hvordan kan jeg få kontakt til den disk.
Gravatar #2 - Ronson ⅍
2. apr. 2014 10:37
Har du tjekket om disken overhovedet er præformateret i diskhåndtering?
Gravatar #3 - stargate
2. apr. 2014 10:43
Har kigget, men jeg kan ikke finde den i diskhåndtering eller andre steder.

Men kan mærke den er startet, når jeg sætter den i USB 3,0 eller 2,0. Men ingen kontakt i windows
Gravatar #4 - Guezz
2. apr. 2014 10:52
Har hun evt. en MAC og haft den tilsluttet til den først ?

Gravatar #5 - stargate
2. apr. 2014 10:53
Nej den skulle være helt ny, da jeg modtog den.
Gravatar #6 - OrangeNewton
2. apr. 2014 12:12
Der kunne vel være en løs forbindelse på data kablet mens strøm kablet er intakt. Det lyder meget til at den er defekt.
Gravatar #7 - stargate
2. apr. 2014 13:13
OrangeNewton (6) skrev:
Der kunne vel være en løs forbindelse på data kablet mens strøm kablet er intakt. Det lyder meget til at den er defekt.


Det vel bare sige retur til forhandleren, da jeg ikke ligger inde med en usb 3.0 kabel
Gravatar #8 - OrangeNewton
2. apr. 2014 13:26
#7 det er nok også mere forbindelsen inde i kassen den er gal med.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login