mboost-dp1

Underlag til mus..


Gå til bund
Gravatar #1 - Ju9or
26. maj 2008 12:09
Jeg bruger en Logitech MX Revolution mus på arbejde og den virker SUPER godt... Men af og til er det som om den ikke reagerer ordentlig på mine bevægelser.
Som underlag bruger jeg enten bare skrivebordet som er et gråt laminat-bord eller også bruger jeg en blok papir. Men det er som om det ikke er HELT ok. Efter et stykke tid er det som om enten bord eller blok bliver "slidt" og så reagerer den pludselig ikke... Jeg har også brugt en BriteMat musemåtte og den var jeg faktisk ret glad for indtil en eller anden nakkede den for nyligt.

Jeg ville høre om der er andre der har lignende erfaringer. Hvilken musemåtte vil I anbefale, hvis I overhovedet mener der er brug for en... Jeg mener jo at have fået fat i at lasermus "virker på alle overflader"... Men den gruppe er mit bord åbenbart ikke i :o)
Gravatar #2 - trylleklovn
26. maj 2008 12:12
Bruger en intelligepad, som jeg har fået gratis engang, til min MX518.. Som så ikke er en lasermus, men har ikke oplevet nogen skipping på den.

(Testede engang en lasermus på et landkort med blank overflade, dem der som man typisk har på et skrivebord, og jesus der blev jeg godt nok marginalt skuffet, den skippede næsten lige så meget som en diode mus...)
Gravatar #3 - dkbooster
26. maj 2008 12:13
Jeg bruger en Qck Mini med min MX Revolution og er super tilfreds

Qck Mini
Gravatar #4 - myplacedk
26. maj 2008 13:23
Jeg hader musemåtter, jeg bruger bare skrivebordet. Mit grå laminat virker fint. Det er en eller anden Logitech optisk trådløs sjover.

Mit skrivebord hjemme er dog lakeret træ, så der måtte jeg købe en laser-mus. Også Logitech, fungerer også glimrende.
Gravatar #5 - holmen
26. maj 2008 13:25
Jeg plejer at bruges en avis med lidt savsmuld til mus, hø hø hø...

Ontopic:
Hvad med en steelpad? Den har jeg kun gode erfaringer med.
Gravatar #6 - Ju9or
27. maj 2008 04:49
#5:
Den har jeg selv overvejet...

Kunne godt være man skulle kigge lidt nærmere på den...
Gravatar #7 - DanaKaZ
27. maj 2008 05:50
Bruger min icemat sammen med min MX1000, den fungerede også fint med min intellimouse 3.0.

Ulempen ved icemat og steelpad er at de "larmer", hvis det er en dealbreaker så kan du overveje en funcpad.
Gravatar #8 - Ju9or
27. maj 2008 06:11
Dealbreaker?
Gravatar #9 - Isendk
27. maj 2008 06:59
Jeg har i flere år brugt en Icemat, først med en MX1000 og nu en MX Revolution. Musen glider let let på overfladen og er samtidig ultra præcis.
Gravatar #10 - Svindleren
27. maj 2008 12:44
Qpad måtte :)
Gravatar #11 - DanaKaZ
27. maj 2008 13:49
#8 Hvis det ikke er noget du kan forligne dig med..
Gravatar #12 - Lindahl
7. jun. 2008 12:21
Jeg har for længst droppet icemat til min Mighty Mouse. Det går hel galt.

Og er steelpad ikke det samme??

Indtil videre bruger jeg også bare bordet - meeeen stadig ikke helt optimalt.

Kunne være man skulle hoppe tilbage til de oldschool måtter - dunno.

Forslag?
Gravatar #13 - DanaKaZ
7. jun. 2008 12:25
Du skulle hellere tage at droppe din Mighty Mouse.
Gravatar #14 - holmen
17. jun. 2008 09:58
Steelpad - stål / icemat - glas, vist nok....

http://www.hatesphere.com/merchshop_img.php?img=Mo... er hvad jeg har smidt under min mus. Min G9 laser mus kører helt perfekt på den og så føles den ikke kold som icemats / steelpads gør.
Gravatar #15 - madeinrussia
17. jun. 2008 10:26
Heh, jeg bruger en gammel blå bog, en tynd en, men altså den virker fedt nok, da jeg bruger bærbar og ekstern mus, så det kræver at jeg kan have en flad overflade på fx. sofasiden :P uden at være bange for min icemat sku gå itu :p
Gravatar #16 - Niklas H
17. jun. 2008 10:47
SteelPad QcK Heavy. Stor, blød stofmåtte der virke rigtig godt. Men hvis du ikke har brugt for sådan en stor en, så kig på en SteelPad QcK Mini fx.
Gravatar #17 - lolage
17. jun. 2008 11:20
Jeg bruger Steelseries L5 Gaming mousepad, og kører Logitech G5 på den (selvf laser mus), og kan kun sige den flyver så smukt hen over denne pad, det er helt klart en jeg kan anbefale til laser mus.

Link:
http://www.steelseries.com/int/products/surfaces/5...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login