mboost-dp1

Träning som hobby

Gå til bund
Gravatar #1 - tokyo
6. sep. 2026 08:07
Vad tycker ni gör träning till en rolig och hållbar hobby? Är det själva aktiviteten, känslan efter ett träningspass eller möjligheten att utvecklas som motiverar mest? Jag tycker att det blir lättare att hålla fast vid träningen när man väljer något man verkligen tycker om. Vilka träningsformer gillar ni bäst?
Gravatar #2 - rexor
6. sep. 2026 10:18
Jag tycker att träning blir en rolig och hållbar hobby när man hittar aktiviteter som passar ens personlighet och vardag. För mig är känslan efter ett bra pass en stor motivation, men det är också inspirerande att märka små framsteg över tid. Variation gör att träningen aldrig behöver kännas enformig, så jag gillar att kombinera styrketräning, promenader och konditionspass. Det viktigaste är att inte göra träningen till ett krav, utan till något man faktiskt ser fram emot. Jag hämtar gärna inspiration från en aktiv livsstil och träningsinnehåll på Bjornborg.com
Gravatar #3 - tremed
8. sep. 2026 05:20
Jag håller med om att variation är en viktig del av en hållbar träningsrutin. När man kan välja mellan styrketräning, promenader och konditionspass blir det lättare att hålla motivationen uppe. Jag tycker också att små framsteg kan ge mycket inspiration och göra träningen mer givande. Det viktigaste är att hitta aktiviteter som känns roliga och passar ens vardag.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login