mboost-dp1

Spørgsmål til en Razer Deathadder Elite


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
17. mar. 2018 15:34
Overvejer at købe ovenstående mus, men der er ingen forhandlere i nærheden der har den hjemme, så jeg kan afprøver den.

Jeg ville gerne høre om der er nogen der har prøvet den, som kan fortælle mig, om der er højre/venstreknapper i selve scrollhjulet.
Det er der i min Logitech G9x og det er en funktion jeg er glad for og bruger når ejg browser.

Har set nogle reviews, og ikke nogen der nævner det.

Tænkte der måske var nogle herinde, der kunne fortælle mig det.
Gravatar #2 - CBM
18. mar. 2018 05:37
Jeg aner ikke om deathadder elite har den mulighed. ..

Jeg ved at razer naga chroma har den mulighed

Men jeg vil anbefale razer naga trinity (3 i 1 gamer mus)



https://www.pcgamer.com/razer-releases-a-new-modul...

Havde de tilbudt den mus noget før, så kunne jeg have skåret kraftigt ned på hvor mange typer gamer mus jeg har behov for

Pt er prisen omkring 800... men når den falder i pris så vil jeg overveje den trods jeg allerede har bl.a. en naga chroma, en corsair scimitar pro rgb, en del fps gamer mus og flere andre

Med modulet med 2 knapper så har du en mus der er ligesom deathadder men hvor der er en scrollknap der kan klikkes til siderne
Gravatar #3 - CBM
18. mar. 2018 05:51
#2: +
Jeg ved ikke med sikkerhed om naga trinity har mulighed for at klikke til siden men når naga chroma har så er der en god chance for det

Du kan evt overveje at besøge en computer butik og prøve deathadder elite
Gravatar #4 - holmen
18. mar. 2018 11:19
Tak for dine inputs. Jeg kunne ikke lokalisere nogen forretning med musen inde for en rimelig radius, ellers havde jeg gerne kørt efter det.

Jeg har bestilt en trinity naga og glæder mig til at afprøve den, når den kommer om et par dage.

Gravatar #5 - CBM
19. mar. 2018 04:33
#4: ok. Jeg er glad for at kunne hjælpe :-)

Jeg vil tro at alle deres naga mus har den feature med scroll hjulet. Og trinity med de udskiftelige sider, kan bruges til både moba, mmo, rts og fps.

Du kan evt overveje en tartarus keypad på et tidspunkt til at supplere musen.

Jeg har en naga chroma og en tartarus på den ene maskine som spiller super godt sammen til bl.a. mmo spil.

Det kunne være interesseret at høre om dine erfaringer med musen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login