mboost-dp1

Nyt TV til mormors køkken


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
22. feb. 2015 14:11
Min mormor skal have nyt TV i sit køkken, da det gamle ikke har digitaltuner. Vi har kigget på følgende og er lige ved at tage en beslutning.

http://www.hifipriser.dk/Product/Compare.aspx?clis...

Vi har ikke mulighed for at komme ud og se dem, da der ikke er nogle elektronikforretninger i odsherred / holbæk der har dem på lager . Vi kunne tænke os at høre om der er nogen der kan sige noget om forskellen på de 3 tv, what to buy? Ellers bliver det bare det billige.

Samsung HG28EB460BW skal ikke tages med i betragtningen, da det ikke har elektronisk programguide.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - XorpiZ
23. feb. 2015 10:03
Så længe, der er den rigtige tuner i, så kan det vel næppe gå helt galt.

Uden at kende din mormor, så vil jeg tro at det ene er ligeså godt som det andet.. medmindre hun er typen, der går meget op i hifi? :D
Gravatar #3 - holmen
24. feb. 2015 17:05
#2 det kan man ikke just sige ;)

Vi sad og var ved at bestille og hun spurgte hvad forskellen var på dem og så kom jeg til kort. Vi bestiller bare det billige.
Gravatar #4 - Ronson ⅍
24. feb. 2015 19:20
Jeg går ud fra du har set af HG er til hotelbrug?
Gravatar #5 - holmen
25. feb. 2015 06:38
#4 du giver mig alt for meget kredit. Men altså, nu har jeg set det, og bestilt det billige fra komplett til 2150. Og desuden lukker jeg hermed tråden. Det har jeg fået rettigheder til.
Gravatar #6 - apapap
25. feb. 2015 09:32
Det var så lidt?
Gravatar #7 - BetaLyte
25. feb. 2015 09:43
#6
Tak =)
Gravatar #9 - inckie
25. feb. 2015 13:02
TRAIN PLOW
Gravatar #10 - Chewy
25. feb. 2015 13:47
Gravatar #11 - CBM
25. feb. 2015 20:51
#9
ohh I love trains :)

DSB se og lær :P
Gravatar #12 - Thalion
25. feb. 2015 22:04
CBM (11) skrev:
#9
ohh I love trains :)

DSB se og lær :P


Det er ikke sne på sporene der er problemet, men sne i sporskiftet.

Det er grunden til man ikke har problemer i Norge da man der har undgået sporskifte så meget så muligt.
Gravatar #13 - gramps
25. feb. 2015 22:20
#12
Det største problem herhjemme har faktisk været at man i mange år brugte automatiske gasbrændere til at tø sne og is med. Hvor meget kan de hjælpe hvis de løber tør for gas?

BaneDanmark er forlængst gået i gang med at skifte til eldrevne optøere, og problemerne er da også blevet mindre de sidste mange år.
Gravatar #14 - Thalion
26. feb. 2015 11:36
gramps (13) skrev:
#12
Det største problem herhjemme har faktisk været at man i mange år brugte automatiske gasbrændere til at tø sne og is med. Hvor meget kan de hjælpe hvis de løber tør for gas?

BaneDanmark er forlængst gået i gang med at skifte til eldrevne optøere, og problemerne er da også blevet mindre de sidste mange år.


El-drevne optøer har også problemer, læste i en Ud og Se at de har forudsaget strømafbrydelser.
Gravatar #15 - holmen
26. feb. 2015 14:17
#14 du ligner trylleklovn.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login