mboost-dp1

Ny tablet - anbefalinger


Gå til bund
Gravatar #1 - holmen
22. nov. 2019 16:40
Hej,

Min gamle moder vil gerne have sig en tablet.
Jeg ved ikke noget om tablets, så jeg håber nogen herinde, ved hvad der er værd at gå efter, når det kommer til android eller windows-tablets.

Hun vil ikke have en iPad.

Budgettet er ca. 2.500 kr.

Den skal have godt batteri

USB port

WiFi.

Mulighed for simkort (4g).

Bluetooth

Jeg har siddet og filtreret lidt på edbpriser, men synes der er mange der har gamle androidversioner.

Nogle anbefalinger?
Gravatar #3 - dugfrisk
22. nov. 2019 23:09
s5e?
Gravatar #5 - larsp
25. nov. 2019 13:45
#1 Lad mig anbefale at gå efter en med 4:3 format, hvis muligt. 4:3 føles bare mere naturligt til en tablet med mindre den alene skal bruges til videoafspilning. Jeg kan dog se at Samsung er gået væk fra det format i nyere Galaxy Tabs, why??
Gravatar #6 - Hånter
28. nov. 2019 07:06
Nu spørger jeg sikker dumt, men hvorfor ikke en iPad?

Det er da klart der du får mest "value for money"?
Gravatar #7 - fastwrite_1
29. nov. 2019 11:29
Hånter (6) skrev:
...Det er da klart der du får mest "value for money"?


Tøhø...

Gravatar #8 - Hånter
29. nov. 2019 16:44
fastwrite_1 (7) skrev:
Hånter (6) skrev:
...Det er da klart der du får mest "value for money"?


Tøhø...



Jeg udfordres gerne. Hvor ellers får du en tablet til den pris, som holder så længe og faktisk får opdateringer til software?
Gravatar #9 - fastwrite_1
6. jan. 2020 16:21
Hånter (8) skrev:
fastwrite_1 (7) skrev:
Hånter (6) skrev:
...Det er da klart der du får mest "value for money"?


Tøhø...



Jeg udfordres gerne. Hvor ellers får du en tablet til den pris, som holder så længe og faktisk får opdateringer til software?


Jeg har selv haft en iPad, og var også glad for den i starten - indtil den på mærkværdig vis blev langsommere og sløvere. Du betaler også for Apple-logoet, og ja, den er flot, indtil du beskæmmer den med en masse plastik gejl for at beskytte designet du betaler for ... Der må være en grund til at de ikke ønsker en iPad -måske fordi de ikke vil ind i apple-eco miljøet men er vant til android-eco miljøet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login