mboost-dp1

Hvis man har fortjent en flad?


Gå til bund
Gravatar #1 - nielsdb
31. maj 2008 11:22
Hey hey,

Jeg står og skal have mig en flad til stuen. Skærmen skal bruges til TV- og DVD kiggeri.
Jeg er på udkig efter en 32".

Og gået lidt "lost" i udvalget, så hvis i har nogle anbefalinger til hvad jeg skal investere i,
ville det være fantastisk!!

Mit budget ligger på max 5000 (ved godt det ikke er meget, men er S.U.-slave :o)

På forhånd mange tak
Gravatar #2 - Cloud02
31. maj 2008 11:40
d. 16. juni smider Zepto deres 32" på tilbud igen for 2500: http://zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=534

...Det var sådan set alt jeg havde at tilføje.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
31. maj 2008 12:15
Kan da lige give et par ord med på vejen omkring zepto-tvet som en af mine venner fik fat i.

Til prisen er det mere end godt. Det kunne lige så godt have kostet 4-5k, og er et rigtig godt soveværelsesfjernsyn.

Når det er sagt, så er kvaliteten selvfølgelig ikke noget at snakke højt om, for den er mildes talt ringe.. men til 2500 kr. er det et godt køb.

Du skal dog være sindsyg hurtig på deres hjemmeside, for det gik rigtig hurtigt sidst.
Gravatar #4 - IT-ekspert Kejser
31. maj 2008 20:46
Metro har i øjeblikket en 32" AOC LCD skærm på bud til 2998,95 inkl. moms. (Ja jeg promoverer min arbejdsgivers produkt - men det kunne være nogen vil have et no-name mærke til rimelige penge)
Gravatar #5 - buch
31. maj 2008 20:56
4 skrev:
Metro har i øjeblikket en 32" AOC LCD skærm på bud til 2998,95 inkl. moms. (Ja jeg promoverer min arbejdsgivers produkt - men det kunne være nogen vil have et no-name mærke til rimelige penge)


Der er os billig bacon bemærkede jeg, vel og mærke no name bacon ;)
Gravatar #6 - vandfarve
1. jun. 2008 11:26
#1 Jeg kan anbefale Sony's 32" KDL32S3000, som jeg selv lige har købt. Det er af den nu udgående serie, da de har sendt *4000-serien på gaden, så du skal være hurtig, men til gengæld kan du finde dem til en billig penge.

Ellers kan jeg anbefale tråden, der hedder noget med "Anbefaling LCD-tv", som var oppe og vende for omkring 3-4 ugers tid siden. Der kommer mange gode forslag.

Hvis det går helt galt, så kan du smide en PM til Ronson, der vist nok kan sit kram indenfor video/audio-verdenen. Vær dog opmærksom på, at han arbejder i Expert, men han er god nok og meget upartisk.
Gravatar #7 - MiniatureZeus
1. jun. 2008 13:07
5 skrev:
Der er os billig bacon bemærkede jeg, vel og mærke no name bacon ;)

Bacon er også mindst lige så vigtigt som fjernsynet er! ; D
Gravatar #8 - vandfarve
1. jun. 2008 13:09
#7

Mmmmm, HD-bacon med 2x10 watt fedt og en opløsning på 1080p-skinke...
Gravatar #9 - Ronson ⅍
1. jun. 2008 14:06
#6: Hov hov, hvorfor skal det ligge mig til last at jeg arbejder i expert :P

Men gå efter TV med Bacon-ready mærket, så er du sikker på den tager både tørstegt og i tern
Gravatar #10 - rumagenten
2. jun. 2008 06:07
hvad med full bacon ready mærket, eller findes det ikke i 32" endnu?
Gravatar #11 - vandfarve
2. jun. 2008 07:15
#10 Jo jo, de findes nu også ned til 32", men alle, som jeg har snakket med, siger, at det ikke har nogen betydning. I stedet skal man kigge på den engine, som de bruger til billedbehandlingen.

Men igen, hvis du har penge, så vil jeg anbefale dig at kigge på Sony KDL32W4000, som bare er sprødheden selv. Min ven har vist den model, og det er sindsygt, hvor flot det ser ud, når han smider en Blu-ray på.
Gravatar #12 - IT-ekspert Kejser
2. jun. 2008 07:57
OT:
#11

Den pæneste Blu-Ray film jeg nogensinde har set var filmen "Ratatouille".

Opsætningen var:
40" Sony Full HD KDL40D3500
Sony Blu-Ray afspiller Model: BDP-S300

Dette var en del af en udstilling jeg lavede i butikken i starten af året.

Jeg skal love for at det sparkede røv. Men jeg synes også der er stor forskel på kvaliteten af de forskellige blu-ray film. Vi har i øjeblikket "Gone Baby Gone" kørende og den synes jeg er ret så grynet. Det samme var filmen "300" - men den effekt var vist tiltænkt fra instruktørens side.
Gravatar #13 - rumagenten
2. jun. 2008 08:41
som #11 skriver er det et yderst sprødt tv.

men en skærm som 32V4500 kunne også være en sag. Samme model som den anden bare ikke full hd.
og derved billigere.
Gravatar #14 - XorpiZ
2. jun. 2008 08:55
Jeg har hørt gode ting om: http://hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=40...

Det skulle være et af de bedre TV i den prisklasse.
Gravatar #15 - MiniatureZeus
2. jun. 2008 19:36
11 skrev:
#10 Jo jo, de findes nu også ned til 32", men alle, som jeg har snakket med, siger, at det ikke har nogen betydning. I stedet skal man kigge på den engine, som de bruger til billedbehandlingen.

Men igen, hvis du har penge, så vil jeg anbefale dig at kigge på Sony KDL32W4000, som bare er sprødheden selv. Min ven har vist den model, og det er sindsygt, hvor flot det ser ud, når han smider en Blu-ray på.


13 skrev:
som #11 skriver er det et yderst sprødt tv.

men en skærm som 32V4500 kunne også være en sag. Samme model som den anden bare ikke full hd.
og derved billigere.


Glad for, at i roser det så meget, da jeg er tæt på at bestille det, dog i 40" da jeg ikke ser nogen grund til, at have full HD i 32".

Men hvis man går efter et 32" full HD, altså 1080p, så skal man gå efter et Sharp panel, som skulle være noget af det bedste. :)
Gravatar #16 - rumagenten
3. jun. 2008 05:33
#15

pfhh. sharp.

Sony FTW. always.

skærer i ørene når du siger "bestille det" det fede er at de ikke har det i webshops endnu, men vi har det tilgengæld i butikken.
Gravatar #17 - MiniatureZeus
3. jun. 2008 14:15
#16
Jeg ville hellere end gerne handle i en rigtig butik, især HiFi-klubben hvor vi har købt langt de fleste af vores elektroniske bekvemmeligheder, men desværre så markedsfører de ikke Sony fjernsyn mere, og jeg gider ikke have et grimt Samsung og deres andre mærker er lige en tand for dyre til min pengepung.

Men gider ikke give 2-3.000 kr. ekstra for det samme fjernsyn, bare fordi det står hos en forhandler...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login