mboost-dp1

Gammeldags joystick?


Gå til bund
Gravatar #1 - Dreadnought
12. jun. 2008 20:37
Jeg har brug for et lille joystick uden analoge akser (Altså med microswitche.) og 1/2 knapper. Men den skal have et USB-stik.
EDBpriser har kun kæmpe joysticks med en milliard knapper.
Gravatar #2 - gentox
12. jun. 2008 21:24
Du må vente lidt til de får det igen, men tror det lige er det du søger.
http://www.speedlink.de/?p=2&cat=313&pid=1...

Problemet er bare at de ikke selv sælger til private, men fik et for nogle år siden gennem SHG(uden spil), så det kan være de også vil importere denne version?
Gravatar #3 - spacefractal
12. jun. 2008 21:31
det eneste jeg rent faktisk kender idag er de arcade baseret joysticks, f.eks. X-Arcade (x-arcade.com), som er rent digital.

Den fylder så godt nok meret på skrivebordet, og mange har da også brugt den som grundbase for såkaldte MAME kabinetter....

Hvis du ikke er imod at bygge dit eget, er der dele fra ultimarc.com og ikke mindst hjemmeside arcadecontrols.com

Jeg har dog også set 2 USB joystick remarks.

Her er ihvert fald en af dem:
http://www.vesalia.de/e_competitionusb.htm

[EDIT]
Hey, der kom lige en indlæg angående samme joystick hos SpeedLink. Vesalia.de kan dog bestille til private også.
Gravatar #4 - gentox
12. jun. 2008 21:37
#3
Har selv et X-Arcade, og det er kongen over alle digitale joysticks, men det fylder også væsentlig mere end selv de største tastaturer, hvilket ikke hænger sammen med Dreadnoughts ønske om et
"lille joystick uden analoge akser (Altså med microswitche.) og 1/2 knapper"


[EDIT]
Og du fandt et sted hvor de solgte det :)
Og til rimelige penge.
Gravatar #5 - spacefractal
12. jun. 2008 21:49
Hehe, det er da også derfor jeg "advarede" om det. Det kunne godt være han måske alligevel er intereset i en monster af en controller. Kunne ikke lade være med at nævne det.

Jeg har selv U360 og en E-Stik joystick fra Ultimarc. Fedt at spille Q-Bert med den sidste nævnte.

Nogle gange er det bare sjovere at spille på en gammeldags joystick end på en joypad....

Og ja, godt nok er den udgået iøjeblikket, men ser også at den skulle snart komme på lager igen. Men måske har andre butikker det også?
Gravatar #6 - Dreadnought
13. jun. 2008 05:21
Ah, herre nice. Det ligner næsten det Zip stick jeg havde til C64'eren. Det er hvad jeg kalder et lille joystick efter dagens flight sim joystick.
De får en bestilling her fra. Så mange tak de herrer.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login