mboost-dp1

8800GT XXX


Gå til bund
Gravatar #1 - Thomas Nielsen
19. jun. 2008 12:30
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et sted hvor man kan købe denne version af nVidia fantastiske grafikkort?
XFX GeForce 8800GT XXX
Har set en masse andre der hedder det samme men det ligner ikke rigtig det samme, kan selfølgelig være at de bare er begyndt at producere dem med en ny blæser, i så fald, let me know.
Gravatar #3 - Thomas Nielsen
19. jun. 2008 12:38
Ja den har jeg set men det ligner ikke det jeg har i forvejen. Speccs'ne er de samme, men hvorfor er der en anden blæser på?
Gravatar #4 - cjoey
19. jun. 2008 12:41
Det er meget normalt at producenter finder ud af at tidligere kølere er noget lort og skifter til et andet design. Nogle gange skifter de endda bare for designets skyld.
Gravatar #5 - kimx
19. jun. 2008 12:49
Kan se at det ikke er helt de samme kort, den ene har serienummer PV-T88P-YDD4 mens den anden PV-T88P-YHD4, hvor den førstnævnte har lidt højere shader clock.
Gravatar #6 - Thomas Nielsen
19. jun. 2008 18:12
Har prøvet at søge på google efter serienummeret, og det lader til at det eneste sted det stadig kan fås er på amazon, det leder mig hen imod tanker om at der måske er en fejl på kortet der har gjort at xfx har trukket dem tilbage?
Har selv haft en problem med en del BSOD pga. driveren til den, selvom jeg har den nyeste. Lader også til at ske når shadows er sat til højeste i spil.
Gravatar #7 - engfeh
19. jun. 2008 20:04
Hvorfor er det du vil have lige præcis det kort?
Gravatar #8 - Thomas Nielsen
19. jun. 2008 20:30
SLi.
Kan godt være at man kan bruge en anden model men for mig har det en vis æstetisk værdi (eller hvad det nu hedder) at det er samme kort.
Gravatar #9 - engfeh
20. jun. 2008 09:34
#8

Ja, æstetikken skulle da også være det eneste - for der er intet i vejen for at køre med kort fra to forskellige producenter. Bare de har samme GPU.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login