mboost-dp1

www.34688.dk ?


Gå til bund
Gravatar #1 - Miphisto
20. apr. 2005 08:38
for at promovere team newz.dk lidt har vi snakket lidt om hvordan det kunne gøres. først et eksemple som der sikkert kan bygges en masse på.

forstil dig en side www.34688.dk feks. som virker som en slags banner byt, link site ala Chart.dk.
for at få ens banner etc vist på siden skal man kæmpe for det, dvs. en user skal levere WU's for newz.dk
jo flere point man hiver hjem til holdet jo flere banner visninger.
På ens egne website har man så en 34688 counter som viser en placering og antal points. Derved burde der kommer en del henvisninger til 34688.dk og derved flere brugere etc.

da jeg ikke selv er nogen kodekaj kan jeg slet ikke lave sådan et system, men jeg er sikker på er nogen der ligger inde med et system vi måske kan arbejde vidre på, eller begynde opbygge et nyt.

Kom med noget input så vi kan fold-amok :)
Gravatar #2 - Acro
20. apr. 2005 08:56
#1 Miphisto:
Det kunne samtidig laves, så holdet kunne deles op i mindre grupperinger. På den måde kunne det forsvares, at holdet bliver et fælles dansk hold, og at denne side så genererer individuel statistik for newz.dk, EDBpriser.dk og andre deltagende.

Jeg synes, at det er en glimrende idé, men jeg frygter lidt, at den ansvarlige for holdet ikke vil lade det ændre til et fælles dansk hold, selvom dette system foreligger, og det synes jeg faktisk er synd, for en bedre placering øger konkurrencen og giver flere tilmeldinger.
Gravatar #3 - Miphisto
20. apr. 2005 12:10
#2 ja man kunne godt lave en folding.dk eller sådan noget så alle danske team kunne tilmelde sig under sitet og konkurrere indbyrdes. Man kan sikkert bare ikke samle alle danske point under samme fane.

Faktisk kunne man udvikle et helt nyt banner system på baggrund af folding, så kunne man tilmelde sig en pulje feks. EDB, mobil, dvd, Hus, have, biler, etc. så score point i den gruppe og få vist reklame på emne orienteret sites. Hver site under Emnet ligger koden ind et sted og vupti så har folding banner rotation.

Gad godt kunne kode sådan noget :p
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login