mboost-dp1

Søges: Bannerdesigner


Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
29. nov. 2006 15:14
Davs alle!

For at udbrede kendskabet til vores folding@home team har vi snakket om at det kunne være en god idé hvis der var en fra teamet der kunne designe et par bannere, som vi kunne smide på vores hjemmesider.

Det kunne være godt både med nogle helt små som mange kunne bruge lige under hvor de reklamere for Firefox, men også nogle lidt større til dem der virkelig brænder for at få bekæmpet nogle sygdomme :)

Så hvis du har lidt talent indenfor bannerdesign og har lyst til at hjælpe lidt med at skabe mere opmærksomhed omkring vores team, så skriv endelig :)

Mvh
Team 34688
Gravatar #2 - HashKagen
29. nov. 2006 15:51
kunne være rart med nogle specifikke detaljer..

hvad med farver og størrelse i pixels? - og evt nogle særlige ønsker?
Gravatar #3 - Jace
29. nov. 2006 16:59
Jeg kender ikke lige de mest normale størrelser, men jeg tænkte at en garvet bannerdesigner kendte dem, men det er vel omkring 100*100 pixels for de små og op mod 800*200 for de store.

Jeg ved ikke hvem der har lavet dette banner, men noget i stil med det med hensyn til indhold. Altså der skulle gerne nævnes ordene "Folding@home", "Newz.dk" og "Team 34688".
http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=...

Men hensyn til farverne kunne det måske være en idé at genbruge noget fra de logoer nederste på denne side, for at skabe en synergi-effekt, men jeg tror ikke det betyder så meget, hvis det bare er flot :)
http://folding.stanford.edu/about.html
Gravatar #4 - Footracer
1. dec. 2006 10:26
@Jace Håber virkeligt der er nogen der melder sig. Har da et par sider det skal smækkes på hvis det bliver lavet! :D
Gravatar #5 - Jace
1. dec. 2006 14:30
#4 - Ja, samme her... Og så må vi se om netscape logoet her på siden ikke også skal skiftes ud :)
Gravatar #6 - cjoey
1. dec. 2006 14:34
Hvad med noget i denne stil?
468x60
Gravatar #7 - Mathilde1981
1. dec. 2006 15:05
Jeg kender en rigtig god designer.

Du kan finde ham www.guckmal.dk

Billige DVD-Film
Gravatar #8 - Jace
1. dec. 2006 15:20
#6 - Nice job... Kan du lave noget helt ned i 100x100 pixels? Den er der nok flere der vil have på deres hjemmeside... Men flot arbejde.

#7 - Det ligner lidt nogle der ikke arbejde gratis, er det rigtigt? Det er rent frivilligt arbejde for at hjælpe holdet...
Gravatar #9 - buch
1. dec. 2006 17:06
#7
1 Arbejdet skal udføres på frivillig basis, det er hele pointen med at hjælpe andre i det her netværk!

2 De der skod film der, de er ikke engang billige og du har postet det lorte link flere gange nu! Stop det der pis, og find nogen mere fornuftige links at smide rundt med!
Gravatar #10 - Footracer
4. dec. 2006 09:20
Udmærket cjoey. :D Godt at se at der sker noget. Ser godt ud.
Gravatar #11 - Jace
12. dec. 2006 16:35
Har prøvet at udbrede søgningen lidt, da der vist ikke er nogen voldsom interesse for det herinde :)

http://www.hol.dk/traad.asp?fID=19&tID=373167
Gravatar #12 - Footracer
13. dec. 2006 07:42
Nice Jace. Lad os håbe at det giver pote. :) Er da nogen der har svaret på tråden. Hep hep - go idé! Måske det ender med at vi selv må lave noget :-/
Gravatar #13 - Jace
13. dec. 2006 17:12
Ja, gid man havde evnerne til det :)
Gravatar #14 - Footracer
14. dec. 2006 11:21
Jace -> Tror nu godt jeg kunne bikse et eller andet sammen. Har bare for travlt med alle mulige andre projekter for tiden. Måske hvis jeg lige får lidt tid her på arbejdet at jeg så kan kigge på det. :)
Gravatar #15 - Footracer
14. dec. 2006 13:32
Hey igen.

Fik lige lavet lidt i samme stil som cjoey. Se her: http://www.multimed.dk/Fold.php

Kom lige med forslag til forbedringer. Har ikke lige haft så meget tid til at lege med det her på arbejdet. :)
Gravatar #16 - buch
14. dec. 2006 15:59
#15
Du skal nok ikke bruge vores jule logo :)
Gravatar #17 - Footracer
15. dec. 2006 06:23
#16 - Hvis newz ikke vil have at det bruges, så laver jeg det da bare om. Nogen der ved om det ikke er i orden at bruge? Er jo sådan set reklame for siden, men det kan da være de ikke vil have det. Klart nok. Ville nu bare lave to versioner, så man kunne bruge jule logoet her op til jul. :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login