mboost-dp1

Råbende stilhed.....


Gå til bund
Gravatar #1 - mikeone
15. jun. 2005 08:55
Er det bare mig eller står tiden bare stille herinde ???
Der er da ikke noget at sige til, at vores team bliver mindre og mindre for hver dag der går. Snøft!
Med den ellers så livlige diskussion som ellers er i Newz.dk's forum, så er det da utroligt at det ikke smitter lidt af på Folding@Home...

Nå sådan er det bare - men ærgerligt!

MikeOne
Gravatar #2 - don_jabbe
15. jun. 2005 15:09
Jeg synes nu, jeg har haft en god fremgang her på det sidste. Selvom jeg kun har min Intel 3,2 Ghz med HT :)
Gravatar #3 - don_jabbe
15. jun. 2005 15:09
Jeg synes nu, jeg har haft en god fremgang her på det sidste. Selvom jeg kun har min Intel 3,2 Ghz med HT :)
Gravatar #4 - franke1
15. jun. 2005 18:28
Problemet er jo at folk ikke har problemer.
Det dette forum hovedsageligt er blevet brugt til er at få hjælp. Dette er dog blevet afbrudt når newz en sjælden gang har en ny artikel om emnet eller vores position er er truet. Så så længe at folks maskiner folder som de skal så er der jo ikke rigtig noget at spørge om hjælp om og derved sker der nada på forumet. Der har dog været et par tråde om hverledes vi skal komme til at folde endnu mere, men de er langsomt løbet ud i sandet da folk ikke bakker nok op om dem!!
Gravatar #5 - mikeone
20. jun. 2005 18:36
Enig, det har du helt ret i, men det ville nu være dejligt hvis der var mere aktivitet herinde.
Problemet er også at når der ikke tales om det eller der er nogen fælles aktiviteter man kan være sammen om, så mister folk interessen. Gejsten mangler og det for folk til at springe fra. Jeg er selv kommet til et punkt hvor luften er ved at gå af ballonen på grund af manglende aktivitet.
Med andre ord, det var sjovt i starten (også fordi det går til et godt formål), men nu er det efterhånden blevet hverdag og de første el-regninger begynder at komme :o)

Nå vi må bare folde videre så længe der stadigvæk er et Newz hold :o)

MikeOne
Gravatar #6 - The-Lone-Gunman
20. jun. 2005 19:36
LA LA LA LA... ÆVL OG BÆVL!

I ER ALLE EN FLOK HIPPIER DER ARBEJDER MOD SVAGE SYGDOMME SOM FX KRÆFT.

Folding@Home? Nej tak! Chuck Norris? YES SIR!

Så ringer I bare... RØVHULLER!


... så skulle den stilhed være ødelagt :)
Gravatar #7 - drbravo
20. jun. 2005 19:56
#6

Det er en mystisk, mystisk verden vi lever i...
Gravatar #8 - amokk
20. jun. 2005 21:41
er jeg den eneste der ik fatter det informative i #6?
Gravatar #9 - drbravo
20. jun. 2005 22:06
er jeg den eneste der ik fatter det informative i #6?


I ER ALLE EN FLOK HIPPIER DER ARBEJDER MOD SVAGE SYGDOMME SOM FX KRÆFT.

Folding@Home? Nej tak! Chuck Norris? YES SIR


Det er sguda informativt så det basker!
Gravatar #10 - mikeone
21. jun. 2005 11:27
Han er da provokerende og skaber debat samtidligt.
Håber dog ikke at han mener det, men det er også ligemeget.

Chuck Norris er en VATP.. (bortset fra det).

MikeOne
Gravatar #11 - GandalfTheWhite
21. jun. 2005 20:22
For dem som står helt af vedrørende The-Lone-Gunman's indlæg, tag lige og glo et afsnit eller to af Wulffmorgenthaler :)

http://www.dr.dk/satire/site_wulffmorgenthaler.asp
Gravatar #12 - XERXES
26. jun. 2005 23:27
Det største problem her på Newz, er at der ikke bliver gjort nær så meget opmærksomhed på Folding@Home teamet, som de andre hold gør på deres. Bare tag f.eks. Tech Report's Folding@Home team, de har ugentlig en nyhedspost om tilstanden på holdet. Her informere de om nye brugere, hvordan det ser ud hos de nærmeste konkurrenter osv. Her er nogle eksempler på hvad de skriver i de nyhedspost.

http://www.techreport.com/onearticle.x/8467

http://techreport.com/onearticle.x/7424

Jeg ved godt det ikke er pænt at kopiere, men det går jo til et godt formål. Så.....
Gravatar #13 - franke1
29. jun. 2005 07:45
#12 optur til dig.

vi kunne også begynde at skanne nettet for nyheder om F@H så der hverdag er en nyhed på forsiden!! Der er jo mange brugere her på Newz der ikke folder!!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login