mboost-dp1

Ny mand over 1 mio point !


Gå til bund
Gravatar #1 - Footracer
6. nov. 2006 07:53
Tillykke D_Dog med at have rundet de 1.000.000 point på vores hold! Det er for vildt. Fedt at vi har et par tunge drenge på holdet, der trækker læsset og inspirerer os andre til at hoppe med på vognen.

Lækkert at se at du bare bliver ved med at folde løs. Håber at du vil blive ved og ved som mange af os andre. :)
Gravatar #2 - Smasher
6. nov. 2006 09:15
Ja, tillykke med det, det er sq flot :-)

Håber jeg selv ryger op i top 5-10 en dag ;-)
Gravatar #3 - Footracer
6. nov. 2006 09:57
Jeg satser på top 20 indenfor 2 måneder. Der skulle du gerne ligge nr. 17 Smasher :-)

Der skal jo battles ! :-D
Gravatar #4 - Smasher
6. nov. 2006 14:13
Ja, det bliver deromkring... det kører lidt op og ned... har det installeret på en del computere rundt omkring, men ved ikke hvor meget de kører :-)
Gravatar #5 - Footracer
6. nov. 2006 16:40
Hehe, nice. Kører pt. med 3 computere 24/7, hvor de 2 dog er af ældre dato, men altid godt med point :D

Regner desværre ikke med at få flere på i et godt stykke tid. Øv!
Gravatar #6 - Smasher
6. nov. 2006 22:34
Du kan ikke installere nogen på din arbejdsplads?
Snakke med venner og familie om de ikke skal have det installeret?

Dem jeg snakker med plejer at synes det er en god ide, og så får de det installeret... men deres computere står selvfølgelig ikke så meget tændt.
Gravatar #7 - Footracer
7. nov. 2006 07:38
Jeg har fået 3 venner med på vores hold, så det er da lækkert. :D Sandt, de kører ikke 24/7, men det er altid godt med point. De 2 andre computere jeg har kørende er på arbejdet.

Har kun 1 af mine 3 computere derhjemme stående tændt.

Spørger også mange om de ikke vil være med. Dog desværre ikke alle der vil det af den ene eller anden grund.
Gravatar #8 - Jace
7. nov. 2006 15:50
Findes der nogle bannere eller noget man kan sætte på sin hjemmeside, for at gøre lidt ekstra reklame for det? For der er da mange "almindelige" mennesker som godt kan se en idé i dette projekt. Tror ikke der er så mange der kan se idéen i f.eks. SETI :)
Gravatar #9 - Smasher
7. nov. 2006 18:25
Synes også de burde nævne det i radioen og fjernsynet... Det er da til alles bedste at forskerne finder ud af mere og mere ang alle de sygdomme.
Gravatar #10 - Jace
7. nov. 2006 20:01
#9 - Ja, det ville de nok også gerne. Det kan også være de markedsføre det mere synligt i USA. Men det vil ikke være muligt rent økonomisk at lave tv-reklamer i hele verden, så lille danmark også ville blive ramt.
Gravatar #11 - Footracer
8. nov. 2006 08:08
Sandt. Vi må have mere fokus på Folding @ Home. Hvis ikke der findes nogle bannere, så kan vi jo eventuelt selv lave nogen?

Er der nogen der har mod på at lave det? Ville være interesseret i at smide det på min side også.
Gravatar #12 - Jace
8. nov. 2006 10:54
Ja, helt sikkert... Det ene jeg kan finde på deres side, er ikke godt til at gøre mindre... Så er det for svært at læse teksten... Men lad os da få gang i photoshop drengene...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login