mboost-dp1

Klienten dør


Gå til bund
Gravatar #1 - siliankaas
13. apr. 2004 07:59
Hej, der har været snakket lidt om at mange er faldet fra og at det måske er pga påsken, men for mit vedkommende kan jeg da svare:

Min klient dør

Hvorfor nu det?
Jeg har ladet min PC stå online og tændt hele påsken, for den kunne regne lidt på sagerne, men da jeg kom tilbage til min PC, ser det ud som om klienten dør efter et par dage. Den fejler med at aflevere arbejdet (tror jeg) men genstarter jeg klienten så aflevere den fint og alt køre ok. Nu har jeg desværre slettet fejlmeldingen.

Nogle der har et bud?
Gravatar #2 - Klok
13. apr. 2004 09:51
Jeg har faktisk også bemærket at min klient ikke afleverede nogle units de seneste par døgn, selvom den har stået og kørt hele påsken (Hvilket så har gjort at jeg har brugt 1 time på at få XP til at køre nogenlunde her fra morgenen :S).

Jeg havde dog ingen fejl da jeg mødte imorges?
Gravatar #3 - mrmorris
13. apr. 2004 15:06
Mener nu også flere gange at have observeret at FAH klienten simpelthen lukker selv selv ned, uden at jeg kan se et specielt mønster. Nu kører min ikke som service men stares op i ved windows opstart, ellers kunne service logbogen i Windows måske have givet et spor.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login