mboost-dp1

Hvem er PS3-NoW112?


Gå til bund
Gravatar #1 - Jace
15. jul. 2007 18:16
Der er i hvert fald god fart på. Men hvad gemmer der sig bagved navnet? Det er jo nok noget Ps3 af en art :)
Gravatar #2 - Sattie
16. jul. 2007 01:00
Ud fra vores forrige tråd om PS3', så kan jeg konkludere at han har sin maskine tændt i ca 15-16 timer om dagen - nogle dage hele dagen :)

800ppd er da ihvertfald velkommen :)
Gravatar #3 - Footracer
16. jul. 2007 06:43
Ja, det er altid lækkert at få flere stabile foldere på vores hold. :D Kan se at der er 1 active cpu, så går ud fra at det kun er den PS3 han folder med. :)

Er selv steget meget i produktion på det sidste (lækkert!), da jeg har fået et par af de fordelagtige WU'er på det sidste (dog stadig de tunge også).

Velkommen i top 100 på holdet og fortsat go fremmarch PS3-NoW112. :D
Gravatar #4 - Smasher
16. jul. 2007 07:05
Ja, det går da pænt fremad med en enkelt PS3, måske man skulle købe en brugt om et halvt år, og bare sætte den til at folde et eller andet sted ;)
Gravatar #5 - kinaholm
16. jul. 2007 09:49
Jeg er også virkelig ked af det er så længe siden jeg har foldet, men min stationære har været nede og jeg kan simpelthen ikke nænne at lade min macbook stå og folde hele tiden, mens jeg er i skole .. Men frygt ej - efter ferien burde jeg få nyt bundkort og så er jeg klar med noget SMP folding igen :D
Gravatar #6 - Footracer
16. jul. 2007 14:15
#4 Ved nu ikke om jeg ville købe en ps3 udelukkende til folding. :P Så vil jeg hellere købe en quad core satan - de er faktisk nede i 3k ca.

#5 godt at du melder dig på banen igen når din computer er klar igen. :)
Gravatar #7 - themuss
16. jul. 2007 14:20
Jeg har også kraftigt overvejet at købe en PS3 til dedikeret foldning.

Meeeen 4.5K for en folding-maskine er liiige i overkanten.
Gravatar #8 - Footracer
17. jul. 2007 06:56
#7 Nemlig. Har tænkt mig at købe den nye nintendo wii, så der kan games! Har min gamle nintendo 8bit stående fremme for tiden. Det er sgu' klasse. :D

Jeg ville stadig købe en quad core hvis jeg skulle købe noget til folding. Jeg er ret sikker på at den vil producere flere point, da jeg på min dual core til tider får 1200 point pr. dag - ville i givet fald være 2400 pr. dag potentielt. :)
Gravatar #9 - Sattie
18. jul. 2007 04:56
rent prismessigt vs strømmessigt kan det da bedst betale sig at købe et 1950 kort, helst xt, og så sætter den til at lave gpu foldning. Hvis man så vil sprøde den lidt op, kan man jo så føde den op med en quad core, som #6 også skrev.
Den samlede pris burde være mindre end ps3 og burde da _mindst_ give x3 så mange point som en ps3.

Så kan den tilmed bruges til andre ting end kun at folde, som eks en lille server ;p
Gravatar #10 - Footracer
18. jul. 2007 07:05
#9 netop. :)

Pt er min server en gammel p4, men har overvejet at smække min core 2 duo i og købe en ny quad core til min gaming pc. Det med grafikkortet er også værd at overveje. Dog vil det tredoble min servers strømforbrug. :P Men det bliver nok først til foråret, skal have opgraderet min server alligevel - den har det lidt hårdt med 4 hjemmesider sql server og sager.
Gravatar #11 - Sattie
20. jul. 2007 09:58
#10
Det kommer jo an på hvor meget man har på disse sider :>
Jeg tror næppe at de hjemmesider jeg hoster har brug for mere end hvad en p1 kan trække :p
(Inkl. sql server osv, hvilket burde fortælle lidt om hvor besøgte de er :p)

Men tilbage til emnet.
Det ser desværre ud til at vores ps3 foldere er gået lidt ned de seneste dage :(
Gravatar #12 - Footracer
20. jul. 2007 20:40
#11 Ja, nu har jeg ret vilde ting jeg hoster med en ok brugergruppe - så ville være nice med mere gas!

Ja - det svinger en del på ps3 siden. Men det er det samme med mig også - havde 1 dag 2200 point og en anden 206. Det svinger meget! Kommer virkelig an på hvad man får af wu's. :- Ved dog heller ikke om de står slukket ps3'erne.
Gravatar #13 - Sattie
20. jul. 2007 21:37
#12 Eftersom ps3 er lavet til at aflevere 3-4 pakker om dagen, hvis den står uafbrudt - så MÅ de have den slukket.
Det er jo ikke ullige pakker, som vi for på x86 fronten, som de får - men "ens" pakker.

Det er er også et mindre problem med GPU foldning.
Der er ikke den store variatation af units til den - omend der findes et bredere udvalg til disse.
Gravatar #14 - NoW112
23. jul. 2007 18:51
hehe jeg er NoW112 :-) og ja det er min PS3 som folder 24/7 ... jeg har ikke tid til at spille på PS3 lige nu (det har jeg ikke haft de sidste par måneder) så den kan da lige så godt lave noget ikke ?
Gravatar #15 - Jace
23. jul. 2007 19:30
#14 - hørt! :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login