mboost-dp1

Feedback på ny webshop - 15% rabat til alle :)


Gå til bund
Gravatar #1 - superstardk
28. nov. 2008 19:04
Hej

Vi har netop åbnet vores nye webshop http://www.superstar.dk og vil gerne have en masse feedback fra alle jer kloge hoveder :)

Om i bare vil smide en kommentar om designet, eller gå lidt mere i dybden er selvf. op til jer.. Alt ris/ros modtages med kyshånd.

Samtidig vil vi gerne tilbyde jer alle 15% rabat på ALLE varer den næste uges tid. Hvis i vil benytte jer af dette, smider i bare en bemærkning i feltet 'bemærkninger'.. og så skal vi nok få det trukket fra.

NB.
Der er nogle åbenlyse fejl rundt omkring på sitet - programmøren arbejder på det. Men kommenter på alt hvad i finder og orker :)

Mvh
Søren Klelund
Superstar.dk
Gravatar #2 - trylleklovn
28. nov. 2008 19:13
Der er ingen visuel feedback på hvad der links (kun på produkterne), det er lidt uheldigt usabilitymæssigt.

At links ændrer bredde når jeg klikker på dem synes jeg personligt er ret irriterende.

En tydeligere fremhævelse af priserne, når man browser produkter ville være rart.

Jeg opdagede forholdsvist sent at de menupunkter, der er i toppen var menupunkter. De burde måske fremhæves.

Og ja så virker forsiden lidt overvældende med alle de billeder, der ikke følger den grafiske standard på resten af siden. Mit umiddelbare indtryk var, at det var en spamside.
Gravatar #3 - superstardk
28. nov. 2008 19:18
#2 - mange tak for svaret..
Vil du ikke være flink at uddybe flg:
Der er ingen visuel feedback på hvad der links (kun på produkterne), det er lidt uheldigt usabilitymæssigt.
Gravatar #4 - Systran
28. nov. 2008 19:28
Et link kunne evt. skifte farve når man kørte musen henover det. Det ville kunne tydeliggøre hvad der er link og hvad der ikke er.

Og så forstyrrer det lidt midt øje at der er så mange forskellige skriftstørrelser rundt omkring.
Gravatar #5 - Cloud02
28. nov. 2008 19:28
Du må meget gerne sørge for at prisen fremgår tydeligere.
Sort skrift og større tekst vil være rart.
Dette gælder alle steder, hvor der er en pris.

Der bør være et link til handelsbetingelser når man skal afkrydse.
Så der evt. står: "Ja, jeg accepterer Superstars's handelsbetingelser (LÆS HANDELSBETINGELSER)" som så åbner i et pop-up vindue.

Reklamér bedre med din frie fragt, når du nu tilbyder det. Eksempelvis med et stempel/stjerne under logoet el. lign.

Hvad trylleklovn mener er, at der ikke er nogen forskel på almindelige tekst og links. På produktsiderne skiller links sig ud ved at være faneblade.
Gravatar #6 - superstardk
28. nov. 2008 19:32
#5 - super.. tak for det
Gravatar #7 - Mnc
2. dec. 2008 05:56
#1
Men hvor mange proteiner folder jeres webserver?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login