mboost-dp1

aflevere wu, når man ikke er online hele tiden?


Gå til bund
Gravatar #1 - buch
16. aug. 2005 16:12
bor på en skole for tiden, hvor nettet er lidt ustabilt/ikke dækning overalt. Jeg har siden jeg kom i sidste mandag, foldet 3 wu, men har ikke fået point for dem. Har ikke været på nettet, når den er blevet færdig med en wu. Jeg går da ud fra den sender den automatisk, når den kommer på nettet igen?
Gravatar #2 - Smasher
16. aug. 2005 17:20
Mener da ikke du modtager mere end en WU af gangen. Og får derfor ikke en ny WU før du har afleveret den nuværende du er blevet færdig med.
Gravatar #3 - buch
16. aug. 2005 17:28
når jeg så kommer til et sted hvor der er net, henter den bare en ny WU, og får ikke afleveret den gamle.
Gravatar #4 - k_madsen
17. aug. 2005 06:23
Ifølge de oplysninger som f@h giver på deres download side, så skulle version 5 og derover virke som du beskrev.
Gravatar #5 - buch
17. aug. 2005 08:07
#4 skal det forståes som at hvis man har version 5, eller derover så aflevere den ikke en WU hvis man ikke er online, dette lyder ret sært:S
Gravatar #6 - k_madsen
20. aug. 2005 09:10
Omvendt fra version 5 og opefter, gemmer den blot færdige WU's i en buffer. Samt såfremt den oprindelige server IKKE er online, aflevere den WU til en opsamlings server, når den har muligheden.
Gravatar #7 - buch
23. aug. 2005 10:41
har fundet problemet":(" :)

problemet var, at folding@home bruger port 8080 til at sende data, og denne er ikke åben på det netværk jeg sidder på når jeg er på skolen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login