mboost-dp1

NordicNetParty 23-25/Maj/2008


Gå til bund
Gravatar #1 - Ereinion
8. apr. 2008 21:32
Heya Newz.dk

Vi er ved at få arrangeret et nyt event, som vil finde sted d. 23-25. maj.
Du kan se mere information inde på http://www.nordicnetparty.dk hvor du også kan tilmelde dig på vores bordplan. Det koster 100 kroner at deltage, og der vil være kiosk, bad samt områder hvor I kan sove.

Der vil blive solgt cola, energidrikke, slik, chips og Fucapo Blue Energy Tabs i kiosken.

Konkurrencer og præmier (gældende ved minimum 60 deltagere, pengepræmierne vil stige efterhånden som vi får over 80, 100, 120 eller 140 deltagere):

CS 1.6 5on5:
1. Præmie: 2000 kroner + 5*SteelSeries headset (hvilke headsets er ikke fastlagt) samt 5*4 pakker Fucapo Blue Energy Tabs
2. Præmie: 1000 kroner (+ 5*SteelSeries mussemåtter ved over 100 deltagere) samt 5*2 pakker Fucapo Blue Energy Tabs
3. Præmie: 500 kroner samt 5*1 pakker Fucapo Blue Energy Tabs
For hver 20 deltagere over 60 (dvs. 80, 100, 120 og 140) vil disse præmier stige med henholdsvis 750, 500 og 250 kroner.

CS Source 3on3:
1. Præmie: 3 stk. Plantronics .Audio 770 headset m. USB lydkort.
2. Præmie: 3 stk. Plantronics .Audio 650 USB headset.
(Der vil muligvis tilføjes en pengepræmie ved mange deltagere)

Call of Duty 3on3:
1. Præmie: 3 stk. 1GB USB key fra MidtData + ukendt præmie fra SteelSeries (vil blive oplyst asap)

DotA 3on3:
1. Præmie: Alienware udstyr (T-shirts, mussemåtter m.m.) + ukendt præmie fra SteelSeries (vil blive oplyst asap)

World of Warcraft Powerleveling in 1 Hour:
1. Præmie: 100 kroners gavekort fra Webdanes.dk, headset og kortlæser fra Sandberg, 1GB USB key fra MidtData + evt. pengepræmie afhængig af antal deltagere.

Harddiskkast:
1. Præmie: 100 kroners gavekort fra Webdanes.dk, USB headset fra Sandberg, 1GB USB key fra MidtData + evt. pengepræmie afhængig af antal deltagere

COCIO Crashing:
Cocio vil afholde en crashing konkurrence hvis vi får over 80 tilmeldinger, præmier er endnu ukendte, men formentlig 2 kasser Cocio + diverse præmier (f. eks. en T-shirt) fra Cocio.

Der kan ske ændringer i præmiefordelingen, men det er meget usandsynligt.

Eventet vil finde sted på følgende adresse:
Skolegade 6
9760 Vrå (30-35km nord for Aalborg, Nordjylland).

Mvh
Mikkel F/Ereinion
Hovedarrangør, NordicNetParty
Gravatar #2 - BurningShadow
9. apr. 2008 05:33
Det er et gamer party?
Gravatar #3 - Ereinion
9. apr. 2008 07:00
#2 Gør det noget?
Der kunne for vores skyld sagtens være andre konkurrencer end spil, men det har der aldrig været stemning for til vores events.
Gravatar #4 - zin
9. apr. 2008 07:16
...bad samt områder hvor I kan sove.

Bad?!?!
SOVE?!?!
Det er ikke et netparty. Det er en sleepover for 60+ mennesker. :-P
Gravatar #5 - Ereinion
9. apr. 2008 07:37
#4 Der er også kun 1 person gennem de sidste 2 år, som har gjort brug af badet - hvis det kan gøre dig glad =P
Gravatar #6 - Mandalae
9. apr. 2008 07:45
Suk.. Jeg kan huske dengang man tog til LAN for at spille hele natten. Dengang der var konkurrencer i hvem der kunne finde ting på nettet hurtigst, dengang det gav mening at tage til LAN fordi man havde hurtigere internet! .. 2mbit til deling mellem 100 mennesker :p

Nu tager jeg kun til LAN for at arbejde, fordi den eneste jeg tager over til er HMN.. suk :p
Gravatar #7 - fidomuh
9. apr. 2008 09:53
#6

Haha :D
MEn ja, de gode gamle dage hvor man tog til LAN for at komme i naerheden af en 10Mbit linie...

Eller for at spille MasterBlaster mod FUP-gutterne :D

CS konkurrencer.. Pffft.. Please.. Jeg har stadig det Gyldne Joystick og den Gyldne Mus ... Se DET er vaerdier! :D

#Topic

Lyder spaendende :)
Gravatar #8 - BurningShadow
9. apr. 2008 20:06
#3

Nææ, men hvis jeg havde misforstået det, så det i virkeligheden ikke var et gamer party, så ville jeg jo tilmelde mig...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login