mboost-dp1

Skal du have en Steam Machine til Stuen?


Gå til bund
Gravatar #1 - RMJ
1. okt. 2013 15:46
Nej, fortrækker stadig at game ved PC'en.

Synes Sofa gaming gør en doven og man sidder slet ikke ordenligt, tiltaler ikke rigtig mig.
Gravatar #2 - Chucara
1. okt. 2013 22:23
Ved ikke. Jeg spiller mest FPS, og tror ikke på at den nye controller er helt så magisk som Valve antyder. FPS = Keyboard + Mus.
Gravatar #3 - HerrMansen
2. okt. 2013 00:14
Hvorfor dog det? Har allerede en HTPC - Det siges jo at SteamOS kan installeres på alle maskiner alligevel.
Gravatar #4 - moulder666
5. okt. 2013 10:20
Nope - min gaming er ved min pc og jeg gider ikke controllere!
Gravatar #5 - Zombie Steve Jobs
5. okt. 2013 23:29
Næ.
Gravatar #6 - csstener(^,^)
6. okt. 2013 02:05
HerrMansen (3) skrev:
Hvorfor dog det? Har allerede en HTPC - Det siges jo at SteamOS kan installeres på alle maskiner alligevel.

tjaaa, et nørd forum er måske ikke lige det rigtige sted at spørge sårdan et spørgsmål
Gravatar #7 - moulder666
6. okt. 2013 14:06
csstener (6) skrev:
tjaaa, et nørd forum er måske ikke lige det rigtige sted at spørge sårdan et spørgsmål


Øøøh - hva? Når han siger, at en Steam Machine ikke dækker nogle behov, der ikke i forvejen kan dækkes af det han ejer, og derfor ikke kan se nogen grund til at investere i nyt giver det da masser af mening at spørge "Hvorfor skulle jeg dog det?"

Ja - nørder er glade for hardware - men hardware der ikke kan noget nyt eller bedre? Nej tak...
Gravatar #8 - mfriis
7. okt. 2013 05:37
Alt efter deres prismodel så kunne jeg sagtens finde på at købe en istedet for min stationære og så smide tasttur og mus i den. Måske endda Windows.

Rygterne siger de sælger den til "cost" da de får pengene hjem igen ved spil salg (hvilket vel er det samme MS og Sony gør)
Gravatar #9 - Avatar1301
7. okt. 2013 14:53
Spiller mine spil på min computer, tilsluttet TV'et i stuen og så med Xbox360 controller - så kan ikke helt se pointen ^^ Så hvis det skulle være noget, skulle controlleren være Xbox360's overlegen
Gravatar #10 - MonsTruz
9. okt. 2013 20:32
Jeg ville gerne sige nej, men jeg ender helt sikkert med at købe skidtet.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login