mboost-dp1

Skal du have en PlayStation 4?


Gå til bund
Gravatar #1 - Daniel.S
22. feb. 2013 12:37
Indtil videre har Sony ikke trådt voldsomt ved siden af, så herfra et ja.

Spørgsmålet er så om Microsoft's næste X-Box også skal have en plads under fjernsynet.
Hvis rygterne om et større fokus på Kinect viser sig at være sande, bliver det et nej.
Gravatar #2 - markjensen
22. feb. 2013 13:23
Ja. Og hvis Xbox får en bedre Kinect (og et par gode JRPGs - selvom den gamle ikke havde mange), så skal jeg nok også have den. For at spille Dance Central altså.
Gravatar #3 - TuxDK
23. feb. 2013 11:25
Ja: Lige så snart den udkommer.
Gravatar #4 - Høegh
24. feb. 2013 17:21
Som en anden skrev på et forum:

random dude skrev:
I know that somewhere along the way Sony will bring me an experience like Journey. A cinematic wonder like Uncharted. They'll take chances on games like Demon Souls, unleash creativity like LBP and give a home to new types of interactive story telling like Heavy Rain.



Så ja, det skal jeg
Gravatar #5 - mortenstorgaard
8. mar. 2013 13:00
Nej jeg vil til enver tid spille på selvbyggede computere, det vil altid være det vildeste tror jeg... men nu arbejder jeg også et sted hvor vi bygger computere, så jeg er jo nok desværre blot en af de nørder der tilhører en snarlig uddøende race :)
(Morten // azenty)
Gravatar #6 - binderup
8. mar. 2013 13:12
ja efter nogle år - vi har lige fornyeligt købt en PS3'er og nyder pt godt af at rigtig mange spil ikke er til fuldpris ret længe.

Når der er kommet et par revisions af PS4 så ender det nok med at vi også køber sådan en
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login