mboost-dp1

Hvornår har du sidst været til LAN?


Gå til bund
Gravatar #51 - RaGa_MuFFiN
3. maj 2012 13:26
Mere end 10 år siden, tror jeg. Det sidste var CBN i Herning Messecenter.

Er der nogen der ligger inde med login info til CBN's server? Jeg vil virkelig gerne have alle de videoer og billeder der blev taget til de sidste 4 CBN, der blev holdt. Det var virkelig virkelig sjovt!
Gravatar #52 - RMJ
4. maj 2012 09:53
Det var vel et af de sidste CBN, mener det var CBN 9 eller noget, der var hvis 1 eller 2 mere CBN også stoppede de.

Det var en skam, fordi det havde en mere Passende mængde folk, hvor The Party var lidt overkill.
Gravatar #53 - Morphin
8. maj 2012 07:57
Jeg havde lige en aften/nat med vennerne med CS 1,6 og Stronghold i sidste uge - det var fantastisk
Gravatar #54 - CBM
8. maj 2012 14:53
Sidst var engang i 2003 og det var kun nogle få stykker.

Jeg kender ingen der er til LAN mere, det hele er blevet til massive multiplayer online spil...

De store events som the party og større endnu har aldrig været noget for mig (for mange mennesker)
Gravatar #55 - Rockstar
10. maj 2012 01:05
i 2003 var jeg til noget CS LAN i den lokale netcafé... ellers er jeg da nogle gange sammen med nogle kammerater hvor vi gamer lidt af hvert... Det er dog mere spontant end aftalt og kun lige hvis vi alle har vores bærbar med os.. For det meste en søndag morgen når man har crashet hos en kammerat efter en fest..
Gravatar #56 - er4qer
10. maj 2012 12:28
Er til LAN næsten hver weekend. Det er mit liv!

I 2007 var der kun 2 weekends hvor jeg ikke var til LAN med gutterne. og i år er der indtil videre også kun 2 weekends hvor der har været planer i vejen.

Er 28 år, og elsker det :)
Gravatar #57 - bonitzenator
11. maj 2012 13:06
pnplan på næste fredag, "smid et .dk på hvis i vil besøge siden"
Diablo 3 og lol er helt klart på tapetet der,

plejer at være af sted en gang årligt,
Gravatar #58 - Ronson ⅍
11. maj 2012 15:45
ok, "hvis du synes"
Gravatar #59 - kblood
12. maj 2012 10:03
Jeg skal til LAN idag :D Det bliver awesome. Bare trist jeg skal arbejde til kl. 16.
Gravatar #60 - AzCii
16. maj 2012 13:10
Jeg er igang med at sætte op til The Blast, så jeg mangler muligheden for at vælge "Jeg ER til LAN"
Gravatar #61 - kblood
17. maj 2012 17:17
Lidt vildt det er oppe på 32% der har været til LAN indenfor de sidste 12 måneder. Specielt taget i betragtning af at der er mange flere IT folk end der var dengang, hvor det at være gamer stort set også betød at man tog til LAN for 4-5 år siden. Og idag er der en hel generation som måske ikke engang har prøvet LAN fordi der har været mulighed for Skype og online spil.
Gravatar #62 - defqon15
18. maj 2012 13:46
Ja nu er diablo jo her så sidder til lan i denne weekend, men ja lidt lang tid siden sidst jeg var det :D
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login