mboost-dp1

Har du investeret i et crowdfundet projekt?


Gå til bund
Gravatar #51 - Dejrullen
22. okt. 2013 15:26
Gravatar #52 - majbom
23. okt. 2013 10:16
Har købt et Pebble Smartwatch - fik en mail i går om at det var afsendt
Gravatar #53 - ClausLehmannMunch
24. okt. 2013 09:43
Ind til videre har jeg støttet 54 kickstarter projekter, hvoraf hovedparten er blevet til noget :)
Gravatar #54 - moulder666
25. okt. 2013 08:04
ClausLehmannMunch (53) skrev:
Ind til videre har jeg støttet 54 kickstarter projekter, hvoraf hovedparten er blevet til noget :)


Ikke dårligt. :-)

Jeg må også indrømme, at jeg er ret tosset med konceptet. Specielt fordi de åbenlyse fakes næsten altid bliver fanget i opløbet. Derudover er der (i min, indrømmet, ret begrænsede, erfaring) faktisk ikke ret mange der fejler - specielt hvis man holder sig til de større Kickstartere.

(Edit: Så er der selvfølgelig Double Fine Adventures, bare for at bevise hvor galt det KAN gå)

Og vupti - så ender du med at have et spil (eksempelvis) på launch date til 10-20 USD, hvor man derudover kan tillade sig at være lidt stolt over "at have været een af grundene til at det overhovedet blev til noget." Og selv hvis hvert tredje projekt skulle fejle, ville det STADIG være billigt.

What's not to like? Jeg tror efterhånden, at når først mine spil begynder at dukke op (Carmaggedon: Reincarnation og Wasteland 2 er vist ved at være relativt tæt på) skulle jeg gerne være løbende dækket med underholdning de næste 2-3 år - for i snit omkring 15 USD per spil.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login